Тривожність у дитини
У сина часто виникає почуття тривоги, інколи боїться залишатися на одинці, може розплакатися через дрібницю і це переходить в ридання. Я дуже занепокоєна таким станом своєї дитини. Це не постійний стан його, але стає частішим. Сыну 17 років. Можливо, що ми за кордоном і нема звичних речей, друзів. Я дуже хочу йому допомогти
Питання від: ; Вік: 43

психолог онлайн
Доброго дня!
Звісно Ваша підтримка це краща допомога. Але також було б дуже добре якби Ви та ваш син звернулись за допомогою до спеціалиста, який зможе допомогти в визначенні причин та подолані стресу
психолог онлайн
Доброго дня!
"Я дуже занепокоєна таким станом своєї дитини. Це не постійний стан його, але стає частішим. Сыну 17 років. Можливо, що ми за кордоном і нема звичних речей, друзів. Я дуже хочу йому допомогти"
Ви сама навряд чи зможете допомоги своєму сину. 17 років - це підліток і він має право казати, яка саме допомога йому потрібна. Чи турбує його самого такий стан? Чи була раніше у нього тривожність? Як раніше він долав страхи? Як ви сама реагуєте на стресові ситуації у житті?
Яке у нього оточення?
Як бачите питань дуже багато і з ними необхідно працювати не вам, а вашому сину.
Підтримаю колегу, вам необхідно запропонувати знайти сину психолога на сайті, а також звернутися до невролога, чи психіатра.
Відредаговано автором 27-02-2023 11:21:33
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня.
Для того щоб допомогти вашому сину необхідно дізнатися про причини його тривоги. Якщо ваш син боїться залишатися один аж до сліз та ридань - це менше схоже на тривогу, більше на сильний страх чи фобію. Можливо він пережив травматичний досвід. Для того щоб це з'ясувати і допомогти йому вам краще звернутися до психолога.
психолог онлайн
Доброго дня.
психолог онлайн
Добрый день!
Скажите, а Вы сами в каком состоянии? дело в том, что война действительно влияет на его состояние, даже, если Вы находитесь заграницей и очень важно так же учитывать то, что он находится в подростковом возрасте и у него может меняться состояние. Попробуйте найти специалиста в той стране, где Вы находитесь или подобрать психолога онлайн.
психолог онлайн
Nata, Ваше занепокоєння станом сина цілком зрозуміло.
Причин та відповідно до них способів виправлення такого стану може бути декілька:
1) результат тривалого стресу - бажана психотерапія з психологом та створення максимально доброзичливої та безпечної атмосфери;
2) збій гормональної системи - потрібен огляд у лікаря-ендокринолога та аналіз на гормони, проходження гормональної терапії;
3) психічний статус хлопця - потребує огляду у психіатра (може бути неврастенія, психастенія, астенія тощо) та відповідної психокорекції, можливо прийом медпрепаратів.
Ще є важливе питання: де зараз батько Вашого сина?
психолог онлайн
цитата:
боїться залишатися на одинці, може розплакатися через дрібницю і це переходить в ридання
Если бы Вы описывали поведенение ребенка 3-ех лет, то это еще могло бы быть хоть какой-то нормой.
Хотя и в таком случае уже должна бы была идти речь о наличии повышенной тревожности.
Но Вашему сыну 17 лет!
И такая его эмоциональная реакция просто обязана заставить Вас обратиться, в первую очередь к врачам (невролог и/или психиатр).
И только после того, как специалисты скажут, что он здоров и/или нормализуют его психологическое состояние, тогда Вы будете искать ему психолога для индивидуальной работы.