Емоції та особистості
Доброго дня. Проблема в моїх емоціях та особистостях. Буквально 30 хвилин я весела, радісна, забуваю про всі проблеми, сміюсь та в цілому відчуваю себе добре, а потім наче перемикаюсь і знову плачу, б'ю себе, ріжу, ненавиджу, знецінюю і так всі дні. Плачу без причини. А ще викликаю плач сміхом, лежу і просто починаю сміятись, а там і сльози, і мені не потрібно ні про що думати щоб себе так погано відчувати. Перед батьками я нормальна. А коли сама ( це переважна більшість часу) зовсім інша людина. Я не впізнаю себе, дивлюсь на себе в дзеркало,і що зі мною стало, де та весела дівчинка? Я дійсно лякаюсь себе, а головне не розумію емоцій, чому я сміюсь як навіжена коли плачу? Чому я плачу просто на рівному місці? Чому з'являється ні звідкись неймовірна агресія та ненависть до себе? А ще чому мені здається що в мене декілька особистостей, я наче ними граюсь, як я можу за лічені хвилини стати " нормальною", а потім знову такою. Що зі мною?
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Одним з варіантів може бути звернення до психотерапевта або психіатра, якщо ви відчуваєте, що не можете впоратися з цим самостійно. Ці професіонали можуть допомогти вам зрозуміти причини ваших емоційних коливань та працювати над ними.
Також, важливо звернути увагу на свій режим дня та життєвий стиль. Недостатній сон, погане харчування та мало фізичної активності можуть погіршувати вашу емоційну стабільність. Спробуйте вести здоровий спосіб життя, щоб підтримувати свій фізичний та емоційний стан.
Також, може бути корисно знайти спосіб виразу своїх емоцій, наприклад, через письмо або творчість. Це може допомогти вам зосередитися на своїх почуттях та виразити їх безпосередньо.
Не забувайте, що самостійна робота над собою та своїми емоціями може зайняти деякий час та потребувати багато зусиль, але вона може принести вам значний позитивний результат.
психолог онлайн
Доброго дня, Вікторія!
Ви вже зробили сміливий крок, замислились над своїм станом і спробували описати його.
Я дуже раджу Вам зробити другий і звернутись до лікаря. Нажаль, деякі наші проблеми можна вирішити тільки медикаментозно. Якщо лікар скаже, що все гаразд, тоді можна бути працювати самостійно, чи іншим шляхом над своїми емоціями. А якщо призначить Вам фармакологічне лікування, то Вам теж зразу стане легше від нього.
Скажіть, будь ласка, а які в Вас стосунки з батьками, Ви ділитесь з ними своїми проблемами?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338724 для Андрій Сергійович Бессараб
Дякую вам
психолог онлайн
цитата:
Буквально 30 хвилин я весела, радісна, забуваю про всі проблеми, сміюсь та в цілому відчуваю себе добре, а потім наче перемикаюсь і знову плачу, б'ю себе, ріжу, ненавиджу, знецінюю і так всі дні.
Виктория, ваша смена эмоционального состояния и самоповреждающее поведение могут быть симптомами психического расстройства.
Поэтому вам надо обратиться к психиатру.
А для этого попросить помощи у родителей, чтобы они отвели вас к врачу.
Самостоятельно такие проблемы не решаются, так как вам вероятнее всего будет требоваться медикаментозное лечение.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338736 для Нiна Iванiвна Уенем
Доброго дня,дякую за Вашу відповідь. Батьки мене забезпечують, нормально ставляться, немає заборон, мама навіть по моєму проханню перевела на домашнє навчання. У батьків було розлучення, але це на мене ніяк не вплинуло. Я знайшла сили показати мамі свої порізи, сказати що ненавиджу себе (проте не сказала про емоції,що таке зі мною,раніше я теж помічала зміну своїх настроїв,але після розмови з нею, стало гірше),але мама, в неї не було такої реакції якоїсь, а на наступний день, вона сказала що таке у більшості та воно саме пройде, сказала що я нормальна, а потім додала що сама колись така була, а зараз нормальна (я не знаю же вони знайшла всю цю інформацію). Після цього я стала різати себе більше, вважаю що мої проблеми не мають достатньої ваги. З батьком про це говорити не стала і не буду, він не з тих людей які це зрозуміють.
психолог онлайн
цитата:
сказала що я нормальна, а потім додала що сама колись така була, а зараз нормальна
О норме или патологии в вопросе заболеваний психики может говорить только психиатр, так как обладает соответствующими компетенциями, а не ваша мама.
Если она не хочет вам помочь, обратитесь самостоятельно к семейному врачу в поликлинику по месту жительства, возьмите направление к неврологу и сходите на консультацию к специалисту.
Тем более что других вариантов решения вашей проблемы не существует.
Если она так отреагировала на ваше сообщение, то оплачивать для вас индивидуальную психотерапию она тем более не будет.
Да и работа с психологом может не помочь, если у вас есть болезнь.
Потому что тогда вам нужно проходить медикаментозное лечение.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338784 для Светлана Владимировна Киселевская
Дякую Вам
психолог онлайн
Вікторія, добрий вечір!
Дуже хочеться Вас підтримати, важко коли тебе не розуміють. Спробуйте ще раз поговорити з мамою, пошукайте інші слова, може Вам вийде більше розказати їй про свої емоції. З Вашої відповіді я зрозуміла, що вона на Вашій стороні і любить Вас. Мамі теж треба час, щоб усвідомити ситуацію і треба вся інформація, щоб прийняти рішення. Не лишайтесь зі своєю проблемою наодинці. Це вимагало від Вас мужності написати сюди. Ваше питання має рішення, але тут, у листуванні ми не зможемо допомогти , і тому що це неможливо заочно і тому що ми не маємо права Вас консультувати повною мірою без дозволу батьків.