Нав‛язливі думки
Вітаю!Маю проблеми нав'язливих думок (ОКР), наприклад пишу д/з і думки:"Якщо я щось не зроблю то буду проклята", порадьте будь ласка як позбутися їх,Бо дуже переймаюся цим, до психолога звернутися не можу бо я неповнолітня.🤧
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
По-перше, треба заспокоїтися. Не треба боятися своїх думок та боротися з ними. Скажіть собі: "Це всього лише думки. Чому я повинна в це вірити".
І відразу спробуйте переключитися. наприклад, на якусь пісню, яка вам подобається.
Можете застосувати гумор, сказати: "Ви знову прийшли, щось давно вас не було." та ін,
Такі думки приходять не просто так. Проаналізуйте коли це почалося. І з чим може бути пов'язано. Що викликає у вас тривожність, наслідком якої є нав'язливі думки.
Доповнення від автора
Вони з'явилися після смерті бабусі і тепер постійно
психолог онлайн
Голубєва Тетяна
Добрий вечір.
цитата:
Вони з'явилися після смерті бабусі і тепер постійно
Співчуваю вашій втраті.
цитата:
до психолога звернутися не можу бо я неповнолітня.
В тому то і проблема, що психолог не має вас права консультувати без згоди батьків. Чи є можливість попрохати батьків відвести вас до психолога?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342391 для Віталія Юріївна
На жаль не можу попрохати батьків про допомогу,бо вони скажуть, що я вигадую (вони не дуже вірять у це все).Тому намагаюсь вирішувати якось самостійно.
психолог онлайн
Можливо у вас є в доступі шкільний психолог, або ж ризикніть звернутися до батьків, маючи "залізні" аргументи, чому вам це важливо.
психолог онлайн
Вас налякала смерть бабусі чи це просто сум, пов'язаний з її втратою?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342421 для Ирина Константиновна
Сум, бо це сталося дуже раптово , я відчуваю скорботу і почуття провини, бо мене не було поряд і я все хотіла їй подзвонити але вирішила,що подзвоню коли вона одужує.А зараз дуже жалкую ,що не подзвонила (багато згадую дитинство і коли ми були разом, не можу стримувати сльози)
психолог онлайн
Для багатьох людей смерть бабусі чи дідуся означає втрату дуже близької людини, яка займала важливе місце у їхньому житті. Після смерті бабусі ви можете відчувати багато різних емоцій. Втрата дорогої людини лякає та є стресовою ситуацією.
Як жити далі після смерті бабусі?
Не стримуйте свої почуття. Скорбота не буває правильною чи неправильною. Якщо вам потрібно виплакатися, плачте.
Згадуйте приємні ситуації, які ви пережили з бабусею.
Нехай вам стане втіхою думка про те, що бабуся продовжує жити у вашій пам'яті. Можете навчитися готувати традиційні сімейні страви за її рецептами.
Також можете тримати в будинку свіжі квіти або запалювати свічку на згадку про неї.
Не бійтеся знову посміхатися. Ви не повинні відчувати провину за те, що ви смієтеся або веселитесь після смерті бабусі. Вона хотіла, щоб ви були щасливою.
Дбайте про себе. Оплакуючи близьку людину, легко забути про себе та цілий день проводити у ліжку з коробкою паперових хусток. Намагайтеся вставати та виходити на свіже повітря. Зробіть записи в щоденнику або почитайте гарну книгу. Слухайте музику.
Згодом вам стане легше.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342581 для Ирина Константиновна
Дуже вам дякую!Мені стало легше