В мене постійні тривоги, постійно хочеться плакати, не знаю за що братись і як вийти з цього стан
Я дуже заплуталась і після того, як звільнилась з роботи , думала , що це пройде. Я познайомилась з хлопцем , у нас були хороші стосунки, але пару днів тому ми розійшлись , через те, що не змогли почути один одного, я дуже його кохала , в мене до цього були постійні внутрішні тривоги, я дуже комплексую, соромлюсь людей, мені страшно і нічого не хочеться , я не знаю , як вийти з цього стану
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
В МЕНЕ ПОСТІЙНІ ТРИВОГИ, ПОСТІЙНО ХОЧЕТЬСЯ ПЛАКАТИ, НЕ ЗНАЮ ЗА ЩО БРАТИСЬ І ЯК ВИЙТИ З ЦЬОГО СТАН
Співчуваю Вам. Для таких переживань, дійсно, є підстави - розставання з хлопцем, звільнення з роботи наклались на внутрішні хвилювання, що турубували ще раніше.
Вважаю, Ви правильно зробили, звернувшись на форум психологів. Вам потрібно, по-перше, виговоритись, зменшити рівень емоційної напруги. А, по-друге, отримати розуміння, співчуття, підтримку і реальну допомогу.
цитата:
Я познайомилась з хлопцем , у нас були хороші стосунки, але пару днів тому ми розійшлись
Розкажіть, який час були разом?
Хто першим проявив ініціативу до зближення?
цитата:
через те, що не змогли почути один одного
Що означає в дійсності "не змогли почути один одного"?
цитата:
в мене до цього були постійні внутрішні тривоги
Чи є у Вас розуміння, через що були ті внутрішні тривоги?
цитата:
я дуже комплексую, соромлюсь людей
Чого саме соромитесь?
цитата:
мені страшно
Якими думками і уявленнями викликаний страх?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ви пишете, що заплутались і очікували, що звільнення з роботи якось розв'яжу ваші проблеми. Яким чином? Само по собі звільнення уже додає людині невпевненості, звісно, якщо вона тут же не перейшла на іншу роботу.
Розставання з хлопцем теж додало вам тривог і невпевненості, але це вже інша історія.
Вирішуйте, що для вас зараз є пріоритетним, і займіться цим пріоритетом. Не намагайтеся вирішити всі питання відразу. Якщо зараз важливо мати роботу, то шукайте її. Можна і треба жити і робити те, що важливо, навіть маючи важкі і неприємні емоції. Зрештою, важкі емоції - це тільки частина життя. Зверніть увагу на те, що вам вдається, в чому ви розбираєтесь, що приносить задоволення. Додайте собі маленьких радощів у житті, зануртеся у щось приємне. Пам'ятаєте українське прислів'я "Очі бояться, а руки роблять"? Візьміть його собі за девіз.
психолог онлайн
Увольнение, расставание с любимым это сильные стрессы. У вас это наложилось и соответственно, вам тяжело вдвойне.
Лучший вариант это обратиться к психиатру (иногда небольшая медикаментозная помощь нужна)+работа с психотерапевтом, чтобы получить поддержку, найти опоры и ресурс двигаться дальше. Тем более, вы пишите. что и ранее были проблемы с тревогой, стыдом и комплексами. То есть проблемы были и раньше, но увольнение и разрыв отношений усугубили ваше состояние.
Поддерживает ли вас кто-то сейчас как морально, так и финансово?
Есть ли друзья, с кем можно поделиться переживаниями и кто выслушает и поддержит?
психолог онлайн
Доброго дня!
Орієнтуючись на ваш опис, цілком нормально відчувати труднощі у виході з цього стану, адже ви згадали про багато аспектів — роботу, стосунки, сприйняття себе. Наразі важливо не намагатися вирішити все одразу. Спробуйте визначити, що саме вас підтримує і надає сили (це можуть бути люди, звички, хобі — щось ваше особисте).
Також, спробуйте визначити одну конкретну ціль, яка здається вам досяжною. Виділяйте 15 хвилин щодня, щоб крок за кроком наближатися до неї.