Як позбутися тривожності від роботи
Вітаю! У мене така проблема. Я офісний працівник. Відповідно я веду величезну кількість документів на всіх наших працівників, працюю у різних програмах і паралельно мают постійно бути в курсі змін в законодавстві, читати, вивчати тощо. Свою роботу на 💯 я ніколи не могла повністю зробити. Я завжди затримувалися після роботи, брала роботу додому, працювала на вихідних. Тепер наш офіс вирішили об'єднати з іншим офісом, але залишають тільки одного (з двох офісів) працівника, який буде вести всю цю документацію... Я і так переживала за свою роботу, що вона недосконала, бо я не встигала все зробити, а тепер я просто в шоці! Її стане вдвічі більше! Я не можу спокійно спати ночами, мене переслідує тривога. Останній тиждень я хворіла, і цілими днями сиділа за комп'ютером і постійно на телефоні. Я не знаю, як позбавитися цієї тривоги щодо роботи, спати спокійно ночами! ? Порадьте, будь ласка, як мені переключатися на щось інше, де черпати позитив?!
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
Яна Кіркеснер
Павел Леонидович Басанский
Ірино, з того. що Ви написали. стає зрозумілим, що тривожність - риса Вашої особистості.
А тривожні люди постійно відчувають безпричинний страх. Вони мають низьку самооцінку, вкрай невпевнені у своїх силах, бояться зробити помилку, бути приниженими.
Причини тривоги зазвичай криються у дитинстві. Виховання грає істотну роль. Якщо батьки надмірно опікуються дитиною, контролюють кожен її крок, роблять постійні зауваження, дорікають, то дитина втрачає впевненість у собі. Вона починає турбуватися, що зробить щось не так, тобто відчуває почуття провини і тривогу, які можуть закріпитися і перерости в рису характеру – високу тривожність. Трапляються й інші випадки.
Наприклад, коли «робоча» тривога насправді маскує тривогу, пов'язану з прихованими сімейними труднощами.
Усе це :потрібно обговорити з психологом та опрацювати.
Щоб знизити рівень тривожності на робочому місці, по-перше, Вам потрібно оцінити рівень розв'язуваних завдань. Легкі (звичні) та важкі (розвивальні) завдання повинні становити чарівну пропорцію 80 на 20. Якщо ж ця пропорція регулярно порушується на користь складних завдань, виникає стрес, який призводить до формування тривожного внутрішнього комплексу..
По-друге, навчитеся сприймати будь-яку робочу ситуацію «згори», з позиції спостерігача. Така позиція дозволяє знизити емоційне напруження, додати об'єктивності та розсудливості.
Але, звісно, ​​це не все.
Від тривожного стану можна позбутися, працюючи з фахівцем
Відредаговано автором 22-12-2024 06:53:18
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку, Ірино!
цитата:
ЯК ПОЗБУТИСЯ ТРИВОЖНОСТІ ВІД РОБОТИ
Відгукується ваша проблема, адже сам схильний до перебільшених переживань. І з власного досвіду знаю, багато чого корисного можна зробити, аби приборкати тривогу. Принаймні перевести її в розряд звичайного та помірного хвилювання, що притаманне великій кількості звичайних людей.
цитата:
Порадьте, будь ласка, як мені переключатися на щось інше, де черпати позитив?!
Варто зрозуміти, що переключення уваги на щось інше є всього- на-всього тимчасовим локальним способом.
Чому локальним і тимчасовим?
Відповім - бо не вирішує проблему по суті, адже не торкається нейтралізації ПРИЧИН тривоги.
Тож, головний інструмент - співпраця з психологом. Визначення підгрунтя тривоги. А воно, як правило, пов'язане зі страхом. У вашому випадку, напевно, це страх втратити роботу. Страх отримати наганяй від керівництва за провалені завдання. Страх помилитись і тому подібне.
От скажіть - є таке?
Чого саме більше в "тілі" тривоги?
Чи є у вас можливість нормально жити, якщо, припустимо, залишитесь без роботи на період пошуку нової? Подушка безпеки? Змога спертися в матеріальному плані на чоловіка?
цитата:
Я не можу спокійно спати ночами, мене переслідує тривога. Останній тиждень я хворіла, і цілими днями сиділа за комп'ютером і постійно на телефоні. Я не знаю, як позбавитися цієї тривоги щодо роботи, спати спокійно ночами! ?
З цього приводу наведу кілька робочих "рецептів" для самостійного вжитку.
Помірна ЩОДЕННА фізична активність. Піші прогулянки і тому подібне, зарядка - краще в східному варіанті.
Серотонінова і дофамінова "дієта". Що це - знайдете в Мережі.
Повернення до улуюблених справ. До речі, чим ви любили займатись і цікавитись - література, кіно, театр, малювання тощо?
Кажіть собі час від часу: "Я не ідеальна. Я роблю свою справу сумлінно. Я можу помилятись."
Спілкуйтесь з рідними, друзями, колегами, не торкаючись проблем по роботі.
Якщо сон не налагодиться, то варто звернутись хоча б до лікаря невролога, аби він виписав ефективні медикаменти.
Звернення на індивідуальну терапію до психолога вважайте ключовим інструментом відновлення емоційної рівноваги(!) Краще не відкладати це на потім.
Від мене ще відео на тему тривоги і страху
Тревога как прерванное возбуждение.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-653
Страхи. Как преодолеть...
https://upsihologa.com.ua/audio-video-466
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Тут важно разобраться в том, причина в перфекционизме вашем либо в том, что объем работы реально не для 1 человека, что часто бывает.
Как вы сама оцениваете количество работы своей? Насколько она по силам одному человеку, либо реально это то, что должны делать двое?
Как реагирует начальник на вашу работу?
Всегда ли вы работали сверхурочно и на выходных либо только на этой работе?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Здравствуйте!
Вашу тревогу разгоняет ваш перфекционизм, довести все до идеала, закрыть во время все вопросы досконально, однако это "невозможно" т.к работа постоянно пополняется и вы не можете "выдохнуть", получить облегчение. Это постоянное напряжение вызывает тревогу т.е неопределенность которой нет конца, основа ваше отношение к происходящему и ожидания которые закладываете!
Вам коллеги написали и я поддерживаю, выберите психолога на сайте и поработайте!
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Здравствуйте!
Одними советами в Вашем случае не обойтись.
Так как в основе Вашей тревожности лежит СТРАХ быть ОТВЕРГНУТОЙ. Именно этого отвержения Вы боитесь.
"Не сделаю качественно работу" - "стану плохой в глазах начальства (родителей)" - "меня отвергнут" - "а я панически этого боюсь (так как маленькая и погибну без одобрения старших)" - "потому буду из последних сил стараться"... и так далее по кругу.
Где выход?
В психотерапии с психологом - исцеляя психологические травмы детства.