Як побороти переживання?
Вітаю, я студент і шукаю свою першу роботу. Зацікавилася вакансією баристою, і відповідно почала проходити стажування. Мені довподоби дана справа і гості казали, що кава непогана. Однак, другий раз підряд не моду здати екзамен, теорія не погано, а от практичний іспит приготування кави на швидкість не можу здати, починаю переживати, руки трясуться і все. Впринципі переживання бувають, коли сама готую каву і обслуговую клієнтів.
Є вправи які допомагають заспокоїти переживання? Я не навмисно починаю переживати чи накручувати, якось автоматично виходить.
Мені дали ще один шанс, але чи є сенс, можливо мені слід розглянути інший напрямок роботи?
Дякую за відповідь!
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Новая работа или новый виде деятельности это всегда волнительно и ваши переживания нормальны.
И даже если будет новый вид деятельности, то переживания в начале пути никуда не денутся, вы ж живой человек.
Сколько попыток сдать экзамен дается?
На экзамене вы сильнее волнуетесь и медленнее готовите кофе, чем работая с клиентами?
Если я правильно поняла, то вы работаете уже, но в процессе работы устроили экзамен? Или как?
психолог онлайн
Добрий день! Ви не одинокі у своїй тривозі щодо початку нової справи. Коли ми починаємо щось нове, це завжди вихід з зони комфорту. Ось одна з дуже дієвих вправ зняти тривогу:
Вправа «Заземлення 5-4-3-2-1».
5 – Знайдіть п'ять речей, на яких зможете зупинити погляд;
4 – Відчуйте чотири сенсорні відчуття;
3 – Прислухайтеся до трьох різних звуків;
2 – Сконцентруйте увагу на двох запахах;
1 – Знайдіть одну річ зі смаком.
Вправа звільняє від зайвої тривоги та повертає у момент «тут і зараз» шляхом переорієнтування свого розуму на речі, що знаходяться у безпосередній доступності.
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Здравствуйте!
Понятно, что самонакрутка происходит НЕ специально, то есть НЕ сознательно. А БЕСсознательно.
То есть включаются некие бессознательные механизмы. Пока бессознательные. И нужно их вывести на уровень сознания.
Лучше на психотерапии с психологом, самостоятельно вряд ли выйдет.
Потому техники и упражнения вряд ли помогут, когда вопрос нужно решать кардинально!
Предположу только, конкретней можно сказать лишь во время работы, что связано это дрожание рук со СТРАХОМ получения негативной оценки и обесценивающей критики. Видимо подобное случалось в Вашей семье.
От кого из родных слышали бьющую по самооценке и уничтожающую критику?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечора!
Ви пишете, що "Мені довподоби дана справа і гості казали, що кава непогана", отже сам вид діяльності Вам до вподоби, я правильно Вас зрозуміла?
А якщо справа не у конкретному виді діяльності, а у Вашій реакції на тих людей, від кого щось може залежати для Вас, тоді до чого шукати іншу справу? Я вважаю, що просто потрібно розібратися серйозно з тою самою, несвідомою, реакцією на стресову ситуацію.
А як, загалом, Ви реагуєте в інших ситуаціях, коли щось для Вас має вирішитися? Коли повинні поставити Вам якусь оцінку, от як в ситуації екзамену на баристку? Як реагували в школі на екзаменах, відповідях на уроках? На скільки строгі та вимогливі у Вас батьки?
психолог онлайн
Відчувати легке хвилювання перед іспитами – це нормально.
Не бояться іспитів лише дурні, які взагалі нічого не бояться у цьому житті,
Але не дайте тривозі перерости в страх.
Коли Ви хвилюєтеся, мозок намагається допомогти Вам. Спробуйте просто сказати собі: "Так, у мене спітніли долоні, схоже, я зіткнувся з тривогою". Усвідомлення та промовляння ситуації – перший крок до подолання хвилювання перед іспитом.
Тривожність перед іспитом може бути пов'язана з негативними думками – "я не зможу, я втрачу контроль, я провалю іспит, у мене нічого не вийде".
Налаштовуйтесь на краще
Уявіть ідеальний результат іспиту. Наприклад: «Я виконав усі завдання і пішов із чудовою оцінкою». Що докладніше та різноманітніше будуть ваші мрії – то краще. Вони відвернуть увагу від зайвих переживань і допоможуть не боятися іспиту.
Добре, якщо Ви володієте техніками саморегуляції, наприклад, медитацією чи дихальною гімнастикою. Тільки слід почати заздалегідь практикуватися — безглуздо вивчати ці методики в ніч перед іспитом.
Та й головне! Нескладання іспиту - це сумно і погано! Але це не КІНЕЦЬ СВІТУ!