Нормально ли ревновать парня к парню?
У меня есть парень и я его ревную к другим парням. Был момент что я начала с ним ругаться из-за того что он проводит много времени с другом. Он тогда не уделял мне времени как и раньше. Он не понимает моей ревности и говорит что это странно ревновать парня к другому парню. Скажите, пожалуйста, это нормально или нет?
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Татьяна Александровна Ищенко
Доброго дня
Судячи з описаної ситуація ваша ревність не є сексуальною. Так ви ревнуєте хлопця до його друга, іншого хлопця, але не тому що між ними може "щось бути", а тому що вам не вистачає уваги. Це фактично ревність до того, що другу дістається "ваш" час. І це цілком нормально.
Ревність може проявлятися в будь яких стосунках: дружніх, сімейних, романтичних. Діти буває ревнують батьків до своїх братів та сестер, або батьків один до одного. Друзі можуть ревнувати один одного до інших друзів.
Ревність зазвичай виникає тоді, коли нам чогось не вистачає. Тому з вами все нормально. Ваші почуття лише результат того, що вам не вистачає уваги з боку хлопця.
Якщо ваші стосунки достатньо довірливі, ви можете спробувати пояснити йому це саме таким чином, зазначивши, що ваші почуття виникли не стільки через іншого хлопця, скільки через те, що вам бракує часу разом з вашим партнером.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 383390 для Лея Шулеко
Спасибо большоеза ответ и за совет!
психолог онлайн
Лея Шулеко
Ревность к друзьям вполне частая ситуация. И тут либо реально времени вы мало проводите, либо вам хочется, чтобы все внимание было вам. И тут надо индивидуально разбираться в этом, как и в целом в отношениях с МЧ.
Как часто вы проводите время вместе с МЧ?
Сколько хотели бы времени проводить вместе?
Как давно вы в отношениях?
психолог онлайн
Лея Шулеко
Доброго дня. 👋
Дякую тобі за відвертість. Те, що ти описуєш, — дуже живе, щире й зрозуміле. Ревнощі — це не щось “ненормальне” чи “дивне”, це емоція, яка виникає, коли ми боїмося втратити зв’язок з людиною, яка для нас важлива. І те, що ти ревнуєш хлопця до іншого хлопця — це не означає, що з тобою щось не так. Це просто говорить про те, що тобі важлива його увага, близькість, його час разом з тобою.
👉 Насправді, ревнощі до друга — це доволі поширене явище, хоча про це рідко говорять. Якщо твій хлопець почав проводити з другом більше часу, ніж із тобою, й ти відчула, що він ніби віддаляється — твоя реакція логічна. Це не завжди про недовіру або контроль. Часто — це про біль, про потребу бути побаченою, почутою, важливою для нього.
👉 Його фраза, що «це дивно — ревнувати хлопця до хлопця», — звучить як нерозуміння. Але важливо, щоб ти не знецінювала свої почуття через це. Ревнощі самі по собі не “погані” — питання лише в тому, як ми з ними поводимось. Якщо починаємо сваритись або ображати — це вже спосіб вираження, з яким можна працювати.
Запитай себе:
— Чого мені бракує зараз у цих стосунках?
— Що я відчуваю, коли він більше з другом, ніж зі мною?
— Як я можу сказати йому про свої почуття так, щоб це було про мене, а не звинувачення?
👉 І, можливо, варто чесно поговорити з ним не про “ревнощі”, а про потребу — у спільному часі, увазі, емоційній близькості. Бо в основі твоїх емоцій — не контроль, а бажання бути поряд і знати, що ти важлива. І це — абсолютно нормально.
Бережи себе. Не знецінюй своїх почуттів. І не соромся їх — через них ти ближче знайомишся з собою.
З повагою, 🌿