ѕ—»’ќЋќ√ ћар≥€ ƒимитр≥вна √ичка-—идор (”жгород).


психолог ћар≥€ ƒимитр≥вна √ичка-—идор
24-03-2015 ћар≥€ ƒимитр≥вна √ичка-—идор (”жгород) добавить психолога в избранные

комментарий
Ѕыл(а) на сайте 132 дн€ назад.
ќбразование
2006-¬ищий навчальний заклад  ињвський —лав≥стичний ”н≥верситет:
-психолог;
-ф≥лолог(англ≥йська мова та л≥т.)
2007-курс психолог≥чна п≥дтримка ваг≥тних
2013-базовий консультант, ¬сесв≥тн€ јсоц≥ац≥€ ѕозитивноњ психотерап≥њ(WAPP)та ”крањнський ≥нститут ѕозитивноњ кросс-культурноњ психотерап≥њ(”≤ѕѕ)
2014-”—ѕ.“еоретико-практичний сем≥нар:"ќсобист≥сн≥ та профес≥йн≥ ресурси дл€ роботи з≥ стрессом,тривогою,травмою.ѕсихолог≥чна гнучк≥сть та р≥ст.–еаб≥л≥тац≥€.–обота ≥з втратами ≥ горюванн€"
2015-—јј“ "¬икористанн€ метод≥в арт-терап≥њ в робот≥ з г≥перактивними д≥тьми"
2016-I ступ≥нь в гештальт терап≥њ( ≤√≤ѕ,ћ≤√≤ѕ)
2016- ѕ≥скова терап≥€
2016-(по цей день) проект дит€чо-юнацька психотерап≥€(м.Ћьв≥в)
ќпыт психологической практики
ƒосв≥д роботи з 2006 року.
кер≥вник та психолог "—паси ≥ сохрани" центру захисту материнства, с≥мњ та д≥тей-сир≥т.
- ≤ндив≥дуальн≥ консультац≥њ.
- “рен≥нги особист≥сного спр€муванн€.
- –обота з дошк≥льниками ≥ школ€рами (розвиваюч≥ та корекц≥йн≥ зан€тт€).
- психолог≥чна п≥дтримка ваг≥тних.
- робота з ж≥нками та д≥тьми переселенц€ми (з 2014р.)
”часть у проектах:"—твори себе", "™ва-фест".
јвторськ≥ трен≥нги дл€ ж≥нок.
ƒит€чо-батьк≥вський трен≥нг"јдаптац≥€ до школи".
—ертиф≥кована ведуча метафоричного трансформац≥йного трен≥нгу "¬≥д гусениц≥ до метелика"(автор Ќ.¬ерн≥кова)
јвтор проект≥в "‘арби дитинства" та " арпат ≈ ќ-терап≥€"
–абота с проблемами
ѕроведение тренингов- ќсобист≥сн≥ та м≥жособист≥сн≥ конфл≥кти.
- Ќевпевнен≥сть в соб≥, занижена самооц≥нка.
- ƒепрес≥€.
- ѕроблеми в стосунках з представниками протилежноњ стат≥.
- ≤ндив≥дуальна та групова робота з дорослими, д≥тьми та п≥дл≥тками.
-“рен≥нги дл€ р≥зних в≥кових груп (агресивн≥сть, конфл≥ктн≥сть, замкнут≥сть ≥ т.д.).
- –озвиваюч≥ та корекц≥йн≥ зан€тт€ дл€ д≥тей.
- ≤зо-терап≥€ в робот≥ з г≥перактивними д≥тьми.
—оц≥ально-психолог≥чна п≥дготовка до школи.
»спользуемые подходы и техники
√ештальт терапи€
ѕозитивна психотерап≥€
јрт-терап≥€
300 грн.
 онтактный e-mail
“елефон:

ќтветы

ќ“¬≈“џ Ё“ќ√ќ ѕ—»’ќЋќ√ј

  • Ѕоюсь, что у парн€ пропадет ко мне интерес
    ѕочему вы р€дом с этим человеком? ¬ы воспринимаете ваши отошени€ как интерес? ¬ы пишите что открыто говорите про свои некоторые чувства. ѕочему не спросить про то что тревожит?

  • ѕочему € не как все
    ¬ы пишите,что всегда были одинокой. „ем ваше одиночество теперь отличаетс€ от прошлого? „то дл€ вас "быть внутри одинокой"? Ёто как?

  • “ревога за мужа
    «дравствуйте. ¬ы никогда не узнаете ответы на свои вопросы, если не позволите себе прожить и прочувствовать. ј что если? ј как? ќторвать по живому? ѕоследстви€, в случае с вашим мужем, будут в любом случае. “ут уж вы решаете,быть р€дом и пройти все вместе, или убежать, и остатьс€ на едине с вопросами и своими страхами??!! Ќикто не знает как вам поступить.... ответ только в вашей голове!
    — уважением, ћари€ќтвет отредактирован автором 11-11-2016 12:06:37

    ќтвет отредактирован автором 11-11-2016 12:07:29

ƒополнительно
место приЄма клиентов ”жгород, вул.ћинайська,27
јдреса приЄма клиентов:
адрес в ”жгород ”жгород, вул.ћинайська,27;
адрес в ”жгород ”жгород, пл. ирила та ћефод≥€,7
ƒиплом проверен администратором ƒиплом проверен администратором
ќценка от коллег-психологов

ќбщий рейтинг среди коллег: ещЄ нет оценок.

ѕочему пользователи не могут оценивать психологов? ѕочему нельз€ дать возможность задающим вопрос оценивать ответы?

„еловек, обращающийс€ за психологической помощью, равно как и любой неспециалист в принципе, не всегда может объективно оценить пользу от того или иного ответа психолога. »ногда самый верный ответ в конкретной ситуации - насто€тельно рекомендовать обратитьс€ к психологу очно, а самый при€тный дл€ задающего - заверени€ в том, что всЄ наладитс€ само собой.
»ногда как раз те ответы, которые Ђзадеваютї клиента, вызыва€ чувства раздражени€ и агрессии, как раз и €вл€ютс€ более Ђправильнымиї.
’орошие рекомендации не всегда принос€т облегчение сразу.
ћастерство психолога может наиболее точно оценить другой специалист.





ѕубликации
ѕ”ЅЋ» ј÷»» Ё“ќ√ќ ѕ—»’ќЋќ√ј

Ќе найдено публикаций психолога на нашем портале.


“ренинги

“–≈Ќ»Ќ√» Ё“ќ√ќ ѕ—»’ќЋќ√ј

19-11-2018 - 20-01-2019
”жгород
я-ресурсна. јрт-терап≥€ шерстю
Ђ‘елт-терап≥€ї- терап≥€ шерстю, живий природний матер≥ал, €кий даруЇ тепло, рад≥сть ≥ неповторн≥ в≥дчутт€. ¬она не т≥льки зв≥льн€Ї кл≥Їнта в≥д страх...

10-05-2018 - 20-10-2018
”жгород
ѕройти пубертат без болю. јбо €к зрозум≥ти дитину-п≥дл≥тка
ћета трен≥нгу д≥знатис€ про стосунки, ви€вити природн≥ потреби дитини ≥ задати правильний напр€мок вихованн€. «розум≥ти потреби та бажанн€ в €ких заст...

07-05-2018 - 24-06-2018
”жгород
—ценар≥њ житт€. ѕеринатальн≥ матриц≥ √рофа. Ѕазов≥ конфл≥кти
ѕерше враженн€ про природу житт€ ми отримуЇмо ще до народженн€. ѕершу модель в≥дносин - в процес≥ полог≥в. Ќа основ≥ цього будуютьс€ вс≥ наш≥ подальш≥...

30-06-2018 - 30-10-2018
”жгород
ќдин день з корекц≥њ страху в арт-терап≥њ
¬ основ≥ страху €к базовоњ людськоњ емоц≥њ лежить ≥нстинкт самозбереженн€. Ѕ≥олог≥чно осмислений (адекватний) страх виконуЇ в житт≥ захисну ≥ адаптивн...

01-08-2018 - 31-05-2019
”жгород
√армон≥€ - групи розвитку дл€ д≥тей та п≥дл≥тк≥в
психолог≥чн≥ ≥гри та трен≥нги дл€ д≥тей в≥д 5 до 16рок≥в. «ан€тт€ под≥лен≥ на блоки (по 6-8 зан€ть у кожному). “ривал≥сть зан€тт€-1,5год.(1 раз на ти...

10-08-2017 - 13-08-2017
—иневир
ѕроект " арпат-≈ко-“ерап≥€"2017
поЇднанн€ в≥дпочинку в красивому м≥сц≥ , оздоровленн€, маса приЇмних вражень , взаЇмод≥€ з природою ≥ особист≥сний розвиток на трен≥нгах , опрацюванн€...

01-03-2018 - 01-05-2019
”жгород
¬≥д гусениц≥ до метелика
"—тати метеликом - значить народитис€ в нов≥й €кост≥" 8-годинний метафоричний трен≥нг з перервою на об≥д(1год.) ћ≈“ј “–≈Ќ≤Ќ√”: п≥двищенн€ впевнено...

01-08-2018 - 01-10-2018
”жгород
јдаптац≥€ до школи
ƒит€чо-батьк≥вський трен≥нг "јдаптац≥€ до школи. ƒл€ д≥тей в≥ком 6-7 рок≥в. –озвиток психолог≥чноњ готовност≥ дл€ д≥тей. Ѕатьки вчатьс€ метод≥в нада...

»нтервью
”„ј—“»≈ ¬ »Ќ“≈–¬№ё

ѕсихолог не принимал участие в интервью.

—ообщение
ќтправить личное сообщение
„тобы отправить сообщение этому психологу пр€мо отсюда, нужно зарегистрироватьс€ или войти как пользователь.

qr