Мені 21 і мене вдарив батько
Я живу у США разом зі своєю родиною, сюди їхати я не хотіла, оскільки в Україні в мене залишився хлопець, але батьки через страх, що ми розійдемось і я залишусь одна вискандалили і забрали мене сюди. Та це була не єдина причина мого переїзду. Вже майже 3 місяці я шукаю тут роботу, навіть вже ходила на стажування у досить солідну компанію, але я відчувала там себе максимально глупою і гіршою за інших, і хоча в мене є навички, знання мови, добре володію комп'ютером, мені досить тяжко давалось стажування і в результаті мене вигнали. Звичайно, родичі мене звинуватили, оскільки я на стажуванні відпросилась на день, хоча зробила я це порадившись з ними, адже якби прийняла таке рішення або будь-яке інше сама, мене б просто затоптали і звинуватили у всіх гріхах. Якщо я будь-що роблю по своєму, не врахувавши думку членів сім'ї назріває бурний скандал зі всіма приниженнями які можуть бути.
Один із таких випадків стався на днях. Коли батьки пішли до магазину я залишилась ззовні, щоб поговорити з хлопцем. Потім я вирішила трохи пройтись по району, буквально кілька метрів від машини, де були звичайні житлові будиночки. Коли поверталась мене видзвонила мама з криками де я. Я повернулась, біля машини вже стояв тато і почав кричати на мене з матюками мовляв чого я пішла кудись сама, в цьому місті не рідкісні випадки викрадень дівчат до борделю. Я відповіла що не думала про це, бо виглядає безпечно і все зрозуміла. Але він й надалі кричав, після чого я сказала, що не треба до мене говорити такими словами і можна спокійно сказати. Це мій батько сприйняв як ''пащекування'' і відповідно почав приниженнями і тими ж матами закривати мені рот і вказувати що я не маю права так з ним говорити, тільки промовчати і слухати, бо з батьком говорю. Я на це теж не змовчала, мені стало дуже образливо, адже я такого ставлення не заслужила і неповаги до нього не виразила, лиш захистила себе. Я доросла дівчина, чому я маю миритись і приймати за нормальне приниження? Яка різниця чи від батьків чи від когось іншого?
Вопрос от: ; Возраст: 21
Дополнение от автора
Після цього він розізлився ще більше і вдарив мене. Чесно, в той момент в мене просто рухнув світ, як і він в моїх очах. Таке було вже в дитинстві коли через сварку з братом тато побив нас обох ремнем, в мене всі ноги були в опухших ранах від пряжки. Та ми про це ніколи не жаліли, і він не порахував за потрібне вибачитись звичайно. До цього моменту я любила тата більше за маму, була прямо татова доня. Та не змогла пробачити такого, для мене це травма й досі, я пам'ятаю кожен удар і його вираз обличчя з ненавистю. За що?
Після цього випадку в дитинстві ми вже не були такими близькими, хоча я люблю його і переживаю також, але зв'язок той тісний вже був втрачений. Надалі я вже не дивувалась татовим вчинкам, та коли на випускному всі танцювали з татами, мій сидів у залі і робив вигляд що не бачить, що я стою одна посеред залу. Все тому що він вважав, що буде виглядати глупо коли танцює. Через це я ненавиджу свій випускний.
Отже, після удару в машині я з обіди припам'ятала цому все це. Вперше за стільки років. Чесно, це був крик душі через плач і захлипування, те, що я довго в собі тримала. Ще спитала його чому він не захищав мою матір перед свекрухою і я все дитинство чула прокльони в її сторону і бачила мамині сльози? На що він назвав мене гадячою такою ж як і його мати і притикнув мовляв чого я тоді сама маму свою не захищала і чого не пішла з дому якщо все так було погано. Я завжди старалась захистити її, навіть в дитинстві, але чому, ти як чоловік і батько допустив це? Ще він образився на те, що я відповіла йому що звернусь до поліції, коли він сказав, що буде мене ''прати''.
Наостанок побажав жити з батьками чоловіка, щоб я ''зрозуміла'' ситуацію і в якій безвиході він був.
Тато завжди старався для мене, щоб я все мала і переживав за мене. Батьківську турботу я справді відчувала. Будь-яке бажання чи каприз завжди були виконані, проблеми вирішені, та чому він так? Хоча я добре знала, що коли розповідаю про дитячі травми і образи, мама їх зрозуміє і ми це проговоримо. Ми не раз говорили за подібне, і мама все розуміла, признавала що помилилась. Але татова реакція була очікувана, я знала, що він не сприйме це нормально і скажи щось накшталт ''тато поганий'' або ''заслужила'', тому до цього я і не думала йому про все це говорити. Але вже як сталося. Боюсь, після цього ми й зовсім віддалимось один від одного...Я точно знаю, що цього не зможу забути...

психолог онлайн
Доброго ранку Олено!
Співчуваю Вам. Дійсно, дитячі травми найболючіші і одними проговорюваннями травмуючих ситуацій з мамою, на превеликий жаль, не "знімаються". Судячи з того, що Ви розповіли про стосунки мами і тата, між ними, у тому числі, є всі ознаки співзалежності, де мама в ролі "жертви", а батько та його батьки виступали в ролі "аб'юзера". А зважаючи, що батько Вас вдарив зараз, він перебуває в ролі аб'юзера і по відношенню до Вас. До речі, як це не дивно, але і
мама діє по відношенню до Вас також як аб'юзер. Що це означає? І це, власне, не дивно.
Бо Ви, як це не гірко, але поки знаходитеся для них в ролі тієї ж самої "жертви". Тому Вам потрібно вчитися не лише знати, як захищатися від аб'юзу, але і наполегливо працювати над виходом, загалом, з цієї деструктивної системи
Перше. Те, що попередили батька, що можете звернутися до поліції - це дуже добре, але... Майте на увазі, що всі чоловіки сприймають щось серйозно лише тоді, коли будуть конкретні дії. Тому запитайте у себе, чи готові Ви звернутися реально до поліції стосовно свого батька? Адже, як тільки батько зрозуміє, що Ви просто говорите, але нічого не робите, він ще менше стане рахуватися з Вами.
Друге. Вас будуть сприймати як дитину, тобто, свою власність, батьки до тих пір, поки Ви не почнете сама себе забезпечувати, тобто, працювати і не з'їдете від них на своє житло.
І нарешті, третє, і як на мене, головне..
Почати працювати і з'їхати від батьків - це лише половина вирішення проблеми, при чому, не найголовніша. Є поняття установок та поведінкових моделей, що сформувалися з дитинства. А у дитини, зазвичай, вони такі ж як і у батьків, навіть, якщо ми цього довго не помічаємо. І в Вашому випадку - це модель поведінки "жертва-аб'юзер". Яка з роками, якщо її не пропрацювати і не трансформувати у самодостатність, може, на превеликий жаль, тільки вкорінюватися більше.
От дивіться, Вам вже 21 рік, але Ви не можете крока ступити без дозволу батьків. Ви не хотіли, але поїхали до Америки, у Вас, судячи з усього, занижена самооцінка, і як результат - невпевненість у собі, невміння відстоювати право на своє життя... Через що, маючи гарні здібності та знання не змогли пройти випробовування в фірмі.
Що робити, адже, ситуація ускладнена Вашим перебуванням в чужій країні, де Ви ще не пройшли навіть період адаптації? В ідеалі, Вам потрібно терміново почати працювати індивідуально з психологом. І якщо є, бодай, найменша така можливість, використайте її. Тим паче, що зараз можна працювати і онлайн з українськими психологами, які краще зрозуміють Вас, бо мають таку ж саму ментальність та і працюють дещо по іншому, аніж американські колеги - і у кожного свій стиль роботи. Тому обирати потрібно індивідуально, "під себе"...
Знайдіть собі роботу, і з'їзджайте від батьків. У іншому випадку, Ви маєте всі шанси перетворитися на класичний різновид "жертви - аб'юзер" не тільки в стосунках з батьками, але і з усіма чоловіками, в тому числі. Бо ці ролі взаємозамінні. От і Ваш батько перш, ніж стати аб'юзером по відношенню до Вас був однозначно жертвою в стосунках із своїми батьками. Та і у мами було не все так добре в її роду, інакше вона б не потрапила у важкі стосунки зі свекрами. Тобто, це така собі родова програма, яка сама не щезає.
Єдиний вихід вискочити з цієї замкнутої руйнівної схеми - це стати і самостійною, і самодостатньою, що набагато складніше.
Відредаговано автором 25-11-2024 08:51:32
психолог онлайн
Сочувствую вам, что вы столкнулись с насилием и видели насилие и в детстве тоже.
В детстве вы заняли не свою позицию, пытаясь быть взрослой и защищать маму. Но это не должно так быть. Взрослая ваша мама и она должна была вас защищать.
Сейчас вы повзрослели и даже по меркам США вы совершеннолетняя и вправе делать, как хотите.
Вам нужна работа с психотерапевтом на тему сепарации. До тех пор пока вы психологически не отделитесь от родителей, их отношения с вами такими и будут. И самое печальное, что и вы к самой себе будете так же относиться - считать себя глупой, неумехой, которая хуже всех. Эта тема будет отражаться на всем - работе, отношениях с мужчинами, вашем самочувствии во всех смыслах.
Но моей страничке есть пара статей на тему сепарации - почитайте, чтобы стало понятнее, о чем я и как это влияет на жизнь.
От родителей не стОит ожидать, что они изменят свое поведение. И вы ни в чем не виноваты, не стОит искать ответ на вопрос "за что, почему?".
Хотите ли вы оставаться в Штатах?
Есть ли возможность вернуться назад в Украину?
Есть ли возможность устроиться на работу и жить отдельно?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 374401 для Валентина Михайловна
Незважаючи на велике бажання, я нажаль повернутись не можу, оскільки заїхати сюди вже не зможу швидше за все ніколи, тобто побачити своїх батьків. Це була дорога в один кінець, яка коштувала мені розлуки з коханим, який є єдиною підтримкою і опорою.
Я шукаю роботу, і як згадувала вже стажувалась, та компанія враз вигнала усіх стажерів, на цю роботу я покладала надії і зусилля, оскільки вона була досить перспективна і високооплачувана. Відповідно зараз я повернулась до пошуків працевлаштування, але до того моменту дозволити собі окреме житло я не можу.
Проте навіть якби в мене найближчим часом і була така можливість, батьки мене знову ж таки звинуватять, разом із братом, оскільки вони знімають житло враховуючи мою тут присутність, а я оплачувати буду своє а не виділену мені кімнату що звичайно залишиться на їх плечах.
психолог онлайн
Жаль, что при таком отношении родителей вы выбрали уехать с ними и расстаться с любимым. И выбираете оставаться с ними же.
А есть варианты каких-то общежитий, снимать жилье с кем-то, работа с проживанием?
Відредаговано автором 25-11-2024 20:58:43