Криза середнього віку
Пупупу...з чого ж почати.
Почну а там як піде, скоро мені буде 40 років. І якось все іде не так і не тудою, і взагалі незрозуміло куди воно все котиться.
По перше проблеми з сексуальною сферою, дисфункції немає і це чудово. Довгий час маструбував, коли більше, коли менше, види порно раз по раз ставали все химернішими, все відвертішими. Продовжував навіть коли були стосунки з дівчатами, навіть коли одружився, просто щоб зняти стрес і тривожність, в якийсь момент, десь місяць тому відмовився від цієї звички. Бо реально усвідомив що це перетворилось на тупу звичку, на кшталт паління, чи випивання кави з ранку. З відмовою помітив, що зросла тривожність і сексуалізація жінок, так багато гарних жінок.
Не знаю чи я завжди таким був і це гасилося просто на рівні маструбації, але помітив що мені не вистачає простого вагінального сексу, це має бути прямо щось жорстке. Прямо історія про тваринне домінування над жінкою в ліжку, про експерименти, про різного роду БДСМ практики, історія про приниження і прийняття мене жінкою через біль. Натякав на деякі практики жінці, вона сказала категоричне "Ні"
В звичайному житті з жінкою у нас гарні, добрі, веселі стосунки. Але в ліжку я перетворююсь на якогось ненаситного, жорсткого домінанта, експерементатора, дещо в цьому плані подобається дружині, але деякі мої фантазії просто ігноруються. Якби в дружини були свої відверті фантазії можна було б "поторгуватися", а так якось ну ніяк.
Вся ця історія схожа на певного роду компенсацію, про те що я не відчуваю що моя дружина не сприймає і мене як чоловіка, що вона не проявляє своє бажання до мене. Але знов таки суть не в ній, а в мені.
Знов таки відсутність зароблених матеріальних благ у вигляді квартири, машини, гарно оплачуваної роботи ще більше б'є по самооціні. Проживання разом з нею в квартирі разом з її батьком, якого вона боїться лишати одного, хоча я вже давно кажу про переїзд ще один удар.
Перед початком повномасштабного вторгнення я ще робив якісь плани на краще майбутнє, а потім махнув рукою.
Дружина інвалід першої групи тому я не служу в ЗСУ. Я люблю свою дружину хоча і всяке буває, і розумію що подібне це не привід ні для розлучення ні для зради, але помітив що все більше часу проводжу присвяченим проституткам які багато на що згодні, чи на БДСМ сайтах де спілкуються люди.
Іноді мене просто накриває якоюсь хвилею чорної депресії, стає якось себе шкода і все сумно і мінорно, і нема надії на щось краще. Іноді я мрію щоб в мій будинок прилетіла ракета, бо вся ця "гумка" в голові вже задовбала. Іноді я думаю про те щоб піти і записатись добровольцем на фронт і загинути там - але банально страшно, а раз страшно значит ще хочеться жити, а раз ще хочеться жити то значить не все так погано.
Час від часу я буваю по роботі у військовому госпіталі і бачу хлопців обпечених, без руки чи ноги, які пройшли пекло і розумію що в мене взагалі нема проблем. Поки знов ненакочує чорна меланхолія.
Вопрос от: ; Возраст: 40

психолог онлайн
Кризис среднего возраста, так или иначе, настигает большинство людей, когда происходит анализ своих прожитых лет и ревизия того, что сделано, что нет. И это достаточно тяжелый период и он может длиться долго. В идеале его хорошо бы проходить с помощью и поддержкой психолога, чтобы было легче разобраться в себе, и не оставаться в одиночестве с этими переживаниями. А вы звучите очень тяжело и одиноко.
И вы описываете, по сути, три темы:
- отношения с женой, где
цитата:
Вся ця історія схожа на певного роду компенсацію, про те що я не відчуваю що моя дружина не сприймає і мене як чоловіка, що вона не проявляє своє бажання до мене.
плюс жена не хочет жить отдельно из-а отца.
- проблема с тем, что часть ваших фантазий в сексе не реализована, и я так поняла, этому уже много лет
- нереализованность в работе и материальной части.
Скажите, какую помощь вы хотели бы получить на сайте?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381924 для Валентина Михайловна
Та навіть і не знаю. Просто іноді хочеться почути щось таке "Що все буде добре, і не треба зраджувати хворій дружині з проститутками, тому що потім сам себе з'їси" або просто поділитись щоб хтось почув.
психолог онлайн
Доброго дня.
Дякую Вам за те, що наважилися поділитися настільки особистими, глибокими й непростими переживаннями. Це вже свідчення того, що у Вас є внутрішній ресурс і щире бажання розібратися у собі та знайти свій шлях. Із Вашого повідомлення відчувається втома, біль, внутрішній конфлікт і водночас жива потреба бути почутим, прийнятим і зрозумілим. Ви не байдужі до свого життя, Ви аналізуєте, ставите собі запитання, шукаєте відповіді і це дуже важливо.
З того, що Ви описали, можна виокремити кілька ключових напрямів, які болять і переплітаються між собою: сексуальність, самооцінка, роль у шлюбі, почуття незадоволеності та пригніченості, тривога та депресивні настрої. Важливо розуміти, що всі ці сфери взаємопов’язані і зміни в одній з них можуть впливати на інші.
Ваша чесність у темі сексуальності заслуговує поваги. Багато чоловіків роками не можуть зізнатись собі у власних потребах, соромляться їх. Те, що Ви помічаєте залежність від мастурбації, фантазії, які посилюються, а також складнощі у знаходженні спільної мови з дружиною у цій сфері - це не "поломка", не "хвороба", а сигнал про те, що Ваша сексуальність шукає вираження, але наразі не має безпечного й прийнятного для обох партнерів простору. І тут справді важливо не лише "отримати дозвіл" від дружини на певні практики, а спробувати почати діалог не про фантазії одразу, а про потреби, емоції, про те, що стоїть за цими бажаннями: потреба у прийнятті, у владі, у підтвердженні власної мужності, у визнанні тощо.
Окремо варто торкнутись теми знецінення себе. Ви пишете, що "немає квартири, машини, нормальної роботи" і, що це "ще один удар". Та за цим стоїть значно глибша рана - це про те, ким Ви себе відчуваєте як чоловік, як людина. І коли немає внутрішнього опори, тоді зовнішні "відзнаки успіху" стають надважливими. Але ж Ваша цінність не в машині чи квартирі, а в тому, хто Ви є, в тому, як Ви думаєте, як переживаєте, як шукаєте шляхи, навіть якщо зараз здається, що все "не так і не туди".
Ви зачіпаєте дуже важливу тему - думки про смерть, які з’являються у складні моменти. Вони не рідкість у станах виснаження. І те, що Ви не залишаєтеся у цьому надовго, а помічаєте страх, який утримує - це дуже важлива ознака того, що жити Ви хочете. А раз так, то точно не все втрачено. Професійна підтримка психолога або психотерапевта може стати тим ресурсом, який дозволить поступово розплутати цей клубок: десь прожити втрату, десь переосмислити свої бажання, десь прийняти себе нового, чесного, неідеального, але живого.
Ви не самі. Є інші чоловіки, які проходять через подібні етапи. І найкраще, що Ви можете зробити для себе зараз - дозволити собі підтримку.
психолог онлайн
И выговориться, и получить поддержку, и возможность посмотреть на ситуацию с разных сторон, найдя решения, комфортные для себя это был бы отличный вариант. Но он возможен в индивидуальной работе.
Ту можно только ориентиры какие-то набросать и понять, куда двигаться. Да и то не всегда.
Как давно и чем болеет ваша жена?
Чего бы вам хотелось для себя? Не задумываясь про жену и тп?
Что вас радует в жизни?
Есть ли то, в чем вы чувствуете себя живым, реализованным?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381928 для Валентина Михайловна
>>Как давно и чем болеет ваша жена?
Хронічна ниркова недостатність. Діаліз.5 років.
>>Чего бы вам хотелось для себя? Не задумываясь про жену и тп?
Складно відповісти. Реалізації як особистості.
>>Что вас радует в жизни?
Коли дружина посміхається радує. Радує дізнаватись щось нове і приміняти це на практиці. Допомогати людям і отримувати за це подяку.
>> Есть ли то, в чем вы чувствуете себя живым, реализованным?
В дослідженні самого себе і початку шляху трансформації.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381927 для Діана Саркісова
Дякую Вам за підтримку
психолог онлайн
Как вы могли бы почувствовать себя реализованным?
Что для вас означает реализация?
Что вы для себя узнаете новое? Как применяете это в жизни?
Есть ли занятия для души? Что конкретно вам приносит удовольствие? Не когда кто-то благодарит и жена улыбается, а то, от чего кайфуете и улыбаетесь вы?
Если бы жена была здорова, как бы складывались ваши отношения? Возможно они были бы какими-то другими?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381939 для Валентина Михайловна
Гарні питання. Правильні.
>>Что для вас означает реализация?
Реалізація для мене: Це коли робиш щось що тобі подобається і що в тебе добре виходить, і комусь від цього стає легше. От зара активно цікавлюсь психологією, планую по можливості піти на курси і отримати освіту.
Те чим я зара займаюсь в мене виходить непогано, але все таки не приносить задоволення в повній мірі, і людська вдячність вона є і гроші платять, але важлива частина мене ніби як не використовується.
>>Что вы для себя узнаете новое? Как применяете это в жизни?
На приклад, дізнався щось нове по роботі, зі статті, чи з документації, використав і певна техніка запрацювала. І є приємне відчуття, ніби як сам щось створив і воно радує.
>>Есть ли занятия для души?
Немає. Буває оповідання пишу, але думаю то більше про сублімацію бо останнім часом вони носять порнографічний характер. Буває так що якщо дуже довго про щось розповідаєш, розповідаєш, розповідаєш в деталях у фарбах, то потім воно ніби як зникає з думок.
>>Не когда кто-то благодарит и жена улыбается, а то, от чего кайфуете и улыбаетесь вы?
Нові місця, нові люди, нові страви, новий досвід.
>>Если бы жена была здорова, как бы складывались ваши отношения? Возможно они были бы какими-то другими?
Складно сказати. В дружини декілька хвороб. а
Але якби вона б була повністю здорова, ми б інакше проводили час - однозначно. Можливо у нас би були вже діти школярики. Можливо ми б давно розбіглися. Це той випадок коли справді не можливо уявити, забагато змінних.
психолог онлайн
Ощущение, что вам важно приносить пользу другим. И как будто в этом ваше основное удовольствие.
Чем сейчас наполнена ваша жизнь, помимо работы?
Вы написали, что не чувствуете, что жена воспринимает вас как мужчину.
Так было всегда?
Каких проявлений жены вам не хватает?
цитата:
Можливо ми б давно розбіглися
А по какой причине вы могли бы разойтись?
Что не устраивает в отношениях?
Как давно вы женаты?
психолог онлайн
Доброго вечора!
цитата:
КРИЗА СЕРЕДНЬОГО ВІКУ
Судячи з вашого допису, вельми схоже на кризу. На особистісну кризу.
Проте помітно, як глибоко і грунтовно ви себе рефлексуєте та навіть діагностуєте. Очевидно, здібності до психології людських душ через пізнання себе закладені ще з дитинтства, з тієї атмосфери в сім'ї, що якимось замислуватим чином тому посприяла.
Я особисто відчув, що ви жива людина. Зокрема, йдеться не лише про фізиологічний вимір. Помічаєте і вибудовуєте, точніше, намагаєтесь вибудовувати свій власний спосіб реагування на актуальний перебіг подій, в якому чимало трагічного і водночас потенційно цікавого. Словом шукаєте себе і своє місце в цьому світі, аби бути реалізованим, щасливим, вільним.
Отже, рух по цій дорозі може стати по-справжньому цінним і сенсовим наповненням вашого буття.
Щодо цього -
цитата:
Прямо історія про тваринне домінування над жінкою в ліжку, про експерименти, про різного роду БДСМ практики, історія про приниження і прийняття мене жінкою через біль. Натякав на деякі практики жінці, вона сказала категоричне "Ні"
цитата:
Але знов таки суть не в ній, а в мені.
, то, сподіваюсь, уже наявні припущення з приводу зазначених бажань приведуть вас до усвідомлення справжніх причин і подальшої корекції.
Цю гарну роботу, вважаю, буде корисно виконати разом із спеціалістом.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381952 для Валентина Михайловна
>>Ощущение, что вам важно приносить пользу другим. И как будто в этом ваше основное удовольствие.
Не зовсім вірне твердження.
Мені важливо допомогати іншим коли вони про те просять (нехай і не на пряму,)і коли вони те цінують в якомусь вигляді.
>>Так было всегда?
Думаю так, але раніше через часту маструбацію я це не помічав.
>>Каких проявлений жены вам не хватает?
Поваги як до чоловіка якого вона обрала і якого вона любить і не хоче втратити. В спілкуванні на людях, в спілкуванні один з одним Бо деякі її вибрики справді виглядають так, що хочеться пожити окремо певний час і зрозуміти що ми є один для одного.
Проявів сексуального характеру, коли вона мене теж хоче. Створювати ситуацію при якій я збуджуюсь і все переміщається в вертикальну площину, це мило, але я не відчуваю, що ця жінка мене любить і бажає.
Я говорив з нею про це, але вона сказала, що для неї природно коли тільки чоловік проявляє ініціативу.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня.
З Вашого допису складається враження, що Ви потребуєте, аби Вас ззовні підбадьорили, підштовхнули, схвалили... Чи чуєте, підтримуєте Ви самого себе?
Як вцілому враження — чи вмієте Ви бути за себе, ставити себе в пріорітет?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381960 для Володимир Анатолійович
>>сподіваюсь, уже наявні припущення з приводу зазначених бажань приведуть вас до усвідомлення справжніх причин і подальшої корекції.
Цю гарну роботу, вважаю, буде корисно виконати разом із спеціалістом
А ви думаєте це потребує корекції ? Бо я не відчуваю що це те, що мені заважає, це ніби як частина мене в плані рушійної творчої енергії.
Згоден що зі спеціалістом потрібно пропрацювати і розібрати звідки ноги ростуть, і чи потрібно щось з цим робити. Якого напрямку спеціаліста порадите?
психолог онлайн
цитата:
Якого напрямку спеціаліста порадите?
Сексолог, психолог, що знається на цій темі.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381966 для Ірина Василівна
>>Як вцілому враження — чи вмієте Ви бути за себе, ставити себе в пріорітет?
Мої батьки дали досвід як цього не робити. Тому досі це вимагає певних вольових зусиль і переживання почуття провини потім
психолог онлайн
А кроме секса, каких проявлений от жены вам не хватает?
Что ценного в отношениях с женой?
Вы не написали, как давно вы вместе с женой
психолог онлайн
Якби не було цього почуття провини, що б Ви робили зараз і надалі?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381980 для Валентина Михайловна
>>А кроме секса, каких проявлений от жены вам не хватает?
Мне не хватает что бы моя жена мной гордилась, и не выражалась в отношении меня пренебрежительно.
>>Что ценного в отношениях с женой?
Для меня: У меня есть потребность спасать, проявлять заботу, нежность, опеку, с женой это потребность закрыта. С другой стороны обидно что это не ценится. Но это про мою потребность.
Осознание(инсайт): Я подсознательно нашел женщину у которой куча проблем, что бы якобы создать своей жизни смысла, а теперь жалуюсь на то что это не ценится. И хочу идти учится и работать психологом ? Здесь какой-то дурацкий парадокс.
Осенью будет 8 лет как женаты.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381981 для Ірина Василівна
>>Якби не було цього почуття провини, що б Ви робили зараз і надалі?
Не знаю може мене б уже не було, а може гуляв би десь якось перебиваючись випадковими зв'язками, і мав би інші запити до психологів.
Я не успішний-успішнець, маю купу вад.
Нещодавно відкрив що завинив сам собі.
психолог онлайн
цитата:
У меня есть потребность спасать, проявлять заботу, нежность, опеку, с женой это потребность закрыта. С другой стороны обидно что это не ценится. Но это про мою потребность.
Так вам важно заботиться и проявлять нежность или получать благодарность?
цитата:
Здесь какой-то дурацкий парадокс.
Как раз ваш внутренний спасатель и хочет пойти в психологию. Там вы возможно думаете получите то признание и возможность спасать других. Но тут вам немного подпорчу представление про это. Первый момент - прежде чем работать психологом, вам нужно пройти не один год личной терапии, иначе своим желанием спасать и приносить пользу вы рискуете больше навредить, чем помочь. Второй момент - вы столкнетесь с большим количеством обесценивания ваших усилий. И если эту тему не проработаете в личной терапии, вы быстро выгорите.
Так что как ни крути, но терапия личная вам нужна - и сейчас в кризисе, и если решите пойти работать психологом.
Какие у вас отношения с родителями?
Какие отношения между ними?
психолог онлайн
Якщо у Вас є деякі труднощі з тим, щоб зрозуміти себе зараз без осуду — це не мусить завадити Вам опановувати професію психолога.
Ви думаєте, що якби себе не обмежували, наприклад, провиною — це привело б саме до якихось випадкових зв'язків ? Як щодо інших сфер?
А чи не може бути так, що цей потяг до певних "химерних" і "жорстких" тем слугує своєрідною компенсацією того, що не ставите в пріорітет і не закриваєте Ваші базові потреби у міжлюдських взаєминах — наприклад, потребу в повазі?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381984 для Валентина Михайловна
>>Так вам важно заботиться и проявлять нежность или получать благодарность?
Мне не "или" мне "и". - мені видається що це нормальне бажання.
Про психологів і терапію знаю. Залізти в проблему клієнта, тому що вона перегукується з власною це штука дуже приємна для обох. Тільки психологічною допомогою це вже не називається. Тому таке відчуття що ходити треба буде довго і бути активним.
>>Какие у вас отношения с родителями?
З мамою добрі стосунки.Люблю, турбуюсь по мірі сил, місяці два-три тому пропрацьовував деякі болючі спогади. Відпустив. Стосунки стали більш дорослі.
З батьком, просто горе. Якщо коротко розлучились коли мені було 9-10 років по причині його зради, і тому що він завжди робив як йому хотілось і було зручно.Спілкувались до 21 року дуже мало, в нього інша сім'я, ростив дітей там від першого шлюбу, потім час від часу бачились, спілкувались певний час поки він не почав занадто зловживати алкоголем. Зара він занадто сильно деградував під дією алкоголю, і навіть його я намагався рятувати, підбираючи на вулицях коли дзвонили незнайомі, вмовляючи лікуватись. Зараз він втік від своєї дружини, мешкає в підвалі, гроші пропиває. Час від часу хтось з родичів взиває до моєї совісті щоб я його рятував, але він жити не хоче, особливо без горілки.
Зідзвонююсь з ним час від часу.
психолог онлайн
А как сложилось личная жизнь мамы после развода?
Как вы пережили развод родителей и ваше редкое общение с отцом?
цитата:
С одной стороны да, нормальное, естественное желание.
Но порой бывает, что желание заботиться и делать что-то другому идет больше не из своей потребности, потому что я такой сам по себе и так проявляю свои чувства, а именно, чтобы заметили, что я хороший и сказали спасибо.
Потому и пытаюсь прояснить.
Обсуждали ли вы с женой то, что вам не хватает? Как бы вам хотелось, чтобы она проявляла чувства к вам?
Если от жены вы не чувствуете проявлений чувств, уважения как к мужчине, с сексом вам тоже сложно договориться, то что вас держит с ней в отношениях?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381985 для Ірина Василівна
>>Ви думаєте, що якби себе не обмежували, наприклад, провиною — це привело б саме до якихось випадкових зв'язків ? Як щодо інших сфер?
Без почуття провини і міри я вів досить деструктивний спосіб життя. Це типу як на фразу "Бери від життя усе" різні люди реагують по різному.
Я реагував як дослідник маргінальних кордонів життя, можливо тому що до таких компаній легше прибитись, і тому що в інші компанії ніяк не вливався.
>>А чи не може бути так, що цей потяг до певних "химерних" і "жорстких" тем слугує своєрідною компенсацією того, що не ставите в пріорітет і не закриваєте Ваші базові потреби у міжлюдських взаєминах — наприклад, потребу в повазі?
Може і дуже може, як якась химерна гіперкомпенсація яка сплавилась з сексуальністю. Якщо людина НІКОЛИ не закривала потребу в повазі. (Дуже цікаво взагалі щось почитати на цю тему або навіть на якийсь тренінг походити). Бо в моїй голові, на сьогоднішній день, повага це як нагорода, її можна отримати коли тобі її дають, але що робити коли її не дають - не відомо.