Психолог Киев ⭐ (Стр. 42)
[ другие региони Украины и онлайн...]
Академмістечко Батиєва Гора Березняки Борщагівка Виноградар Голосіїв Голосіївський район Дарницький район ДВРЗ Деміївка Деснянський район Дніпровський район Кадетський Гай Караваєві Дачі Липки Лівобережний Масив Лук'янівка









































Средняя стоимость консультации психолога в Киеве и области: 1383грн
Найти психолога в Киеве 

все женщины мужчины
лет опыта от:
стоимость до
для консультаций с
⬇ проблема касается...
[ сбросить запрос ]
Зависимости
Кризис, потрясение
Здоровье
Я и другие
Личность
Деятельность
Мир вокруг
⬇ терапевтический метод...

Работаю с подростками и взрослыми по следующим вопросам:
детско-родительские отношения,
партнёрские отношения,
психосоматические расстройства;
эмоциональные, когнитивные и поведенческие нарушения,
кризисные состояния;
самопознание, самореализация и другие вопросы.
Специальность: медицинская психология
Квалификация: психолог
Годы обучения: 2005 - 2006
Сертификат прохождения курса профессиональной управленческой подготовки
Выдан: ВОПСП
Год получения: 2019
психотерапевт по методу символдрамы
Выдан: МОКПО
Год получения: 2012
Обучающий психотерапевт по методу символдрамы
Выдан: МОКПО
Год получения: 2012
Сертификат прохождения курса профессиональной управленческой подготовки в проблемно-символической игре
Выдан: ВОПСП
Год получения: 2016

Робота с детьми с задержкой речевого развития, аутизмом, умственно отсталостью, развитие эмоционально-волевой сферы, работа с детскими страхами, подготовка к школе. Сенсорная интеграция и нейрокоррекция.
Комплексная нейродиагностика.
- Национальный педагогический университет им. Драгоманова - социальный педагог, 2005
- МАУП,психолог(магистратура)2008
- тренинг по песочной терапии - 30 часов (МАУП),2008
- Детская и семейная психотерапия - 3 года (2006-2008)
- Танцевальная терапия - 30 часов 2010
- Детская психиатрическая пропедевтика - 120 часов (2011)

- розвиток емоційного інтелекту (усвідомлення емоцій (тривога, страх, гнів тощо), управління реакціями, їх проживання) та інших soft skills (гнучких навичок);
- самооцінка та самопізнання;
- пошук ресурсу та внутрішньої опори;
- взаємовідносини (з собою, батьками, дітьми, друзями, колегами);
- особисті кордони.
Факультет соціально-економічної освіти. Спеціальність "Соціальна робота. Соціально-психологічна реабілітація".
Диплом магістра. Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова
Факультет психології. Спеціальність "Психологія". Спеціалізація «Психологія сім’ї та дитинства».
Пройшла курси підвищення кваліфікації у межах багатоетапної програми навчання Кататимно-імагінативної психотерапії «Навчально-практичний семінар основного ступеня символдрами. Вступ до символдрами. Теорія та практика А1-А2». «Вступ до психотерапевтичної практики. Основи психотерапевтичного процесу. Психотерапевтичний сеттінг Т1». «Психоаналітичні теорії розвитку та теорія прив’язанності в символдраматичній практиці Т2». «В. Навчально-практичний семінар основного ступеня символдрами. Інтеграція. Ресурси. Стосунки. Глибинне пропрацювання».
Пройшла курс підвищення кваліфікації «Т7.Психодіагностика за OPD-2 у символдрамі».
Пройшла курс підвищення кваліфікації «Етичний кодекс психотерапевтичної практики. Етичний кодекс Громадської організації «Інститут розвитку символдрами та глибинної психології» ІРСГП».
Брала участь у роботі Арт- студії "BARVIA" (тренер- Івженко Інна).
Закінчила тренінги "Антипсихосоматика" (тренер- Мілютіна Катерина) та "ART-PRACTIK""Психосоматика" (тренер- Олена Тараріна).
Також маю сертифікати за проходження курсів: "Емоційний інтелект", "Персональна ефективність", "Мистецтво викладання" ("Освітній хаб міста Києва").
Пройшла навчально- тренінгову програму "Інтегративні методи у психології" (тренер- Павлюк Марія).
Пройшла авторський курс з емоційного інтелекту у «Kid’s life school».
Я є дійсним членом Української громадської організації «Інститут розвитку символдрами та глибинної психології» (ІРСГП).

Сімейні проблеми, особистісни
Тренинг Гештальт-терапия, "кто Я". Тренинг "самооценка".
Особистісна терапія, Сертифікат кризисної психології, сертифікат метафоріческих карт.

🔹Втома, апатія, втрата сенсів, нерозуміння куди рухатися далі, хто я та чого хочу.
🔹Кризи.
🔹Панічні атаки та надмірна тривожність.
🔹Адаптація до нових умов життя.
🔹Питання пов’язані з відносинами (в т.ч. свівзалежними).
🔹Паралізуюча самокритика.
🔹Втрата та переживання горя.
Перша ступінь в Київському гештальт університеті.
Програма професійної підготовки та підвищення кваліфікації психологів "Психологічне консультування: інтегративний підхід".

- Личностные проблемы: тревожные состояния, чувство вины, страхи, самооценка;
- Трудности в детско-родительских взаимоотношениях;
- Проблемы в построении женско - мужских отношений;
- Психологическая поддержка в период после разрыва отношений;
- Поиск самореализации и смысла в жизни.


З відгуків клієнтів найбільш ефективною себе відчуваю в роботі з:
Розладами харчової поведінки,
Психосоматичними розладами,
Налагодженням стосунків у парі,
Панічними станами і фобіями,
в запитах на підвищення самооцінки.
В своїй практиці я поєдную роботу з когнітивно-поведінковою сферою, емоційними та тілесними реакціями, допомагаю клієнту інтегрувати всю повноту досвіду, щоб полюбити себе і відчувати гармонію між внутрішнім і зовнішнім світом.
2. Інститут транзакційного аналізу та інтегративної психотерапії, спеціальність: інтегративна психотерапія з фокусом на відносинах
3. Українська спілка транзакційного аналізу, тренер Катарина Булгакова, спеціальність: Психотерапія, транзакційний аналіз
4. Міжнародний інститут психології, курс "Основи когнітивно-поведінкової терапії".
5. Міжнародний інститут післядипломної освіти, курс "Основи травматерапії".
6. Курс Лекцій Тоні Вайта (Робота з внутрішнім критиком, Клієнти з самопошкодженнями та ін.)
7. Лекції в Марка Віддоусона на тему "Терапія пар для одного"
8. Лекції Бабет Розшілд на тему "Безпечна робота з психотравмою"


Відносини у парі та сім'ї (сепарація від батьків, батьківське вигорання, співзалежні відносини, проблеми у партнерських чи дитячо-батьківських відносинах)
Відносини з грошима
Життєві сценарії, що повторюються
Особистісний розвиток (невпевненість у собі, низька самооцінка, прийняття себе, особистісні кордони, самореалізація)
Складнощі у виборі, прийнятті рішень, постановці цілей
Підтримка у складних життєвих обставинах (розлучення, розрив відносин, переїзд та адаптація в іншу країну, пренатальна втрата)
Системна феноменологія відносин із грошима та бізнес-задачами (Академія системної феноменології, Київ, 2023)
Психотерапія травм (Міжнародний інститут Психоаналізу та системного консультування, 2021-2023)
Курс Онно ван дер Харта «Преследуемое селф: понимание и лечение диссоциации, вызванной травмой, с акцентом на работе с диссоциированными частями» (12 ак.г., 2022)
Психологічне консультування, І ступінь гештальт-терапії (Школа психологічної практики Ганни Дердюк, 152 ак.г., 2021-2022)
Психотерапія узалежнень (Український інститут психотерапії узалежнень, 2021, незакінчена освіта)
Психотерапія залежності та співзалежності (Центр практичної психології та психотерапії «Інсайт», 36 ак.г., 2021)
Системно-родовая терапия (Академія Master Vision, 47 ак.г., 2020)
МАК-терапия в психологической практике (Академія Master Vision, 45 ак.г., 2020)


Питання самооцінки, ідентичності особистості.
Внутрішні конфлікти, нерозуміння "що я хочу" і "що мені потрібно".
Прокрастинація (постійне відкладання "на потім").
Перфекціонізм.
Кризові періоди в житті.
Проблеми в комунікації з оточуючими.
Проблеми в сімейних відносинах, відносинах з дітьми.
Працюю з дітьми та підлітками.
Інститут сімейної психології та консультування - психологічне консультування і психотерапія дітей та підлітків
The academy of modern applied psychology, CBT-practitioner - платформа Udemy
Курс трансактного аналізу 101 в УСТА

- дискомфортные эмоциональные состояния;
- проблемы в межличностных отношениях;
- вопросы смысла и бессмысленности жизни;
- профессиональное и личностное самоопределение и развитие;
- трудные решения;
- восстановление чувственно-эмоционального ядра жизни.
- 2005-2009: Московский Институт Гештальта и Психодрамы (ректор - Н. Долгополов), гештальт-консультант
- 2012-2015: Киевский Гештальт Университет (директор - И. Дидковская), гештальт-супервизор
- 2013-2015: Национальный университет физического воспитания и спорта Украины, физическая реабилитация.
- ежегодное повышение квалификации как терапевта и супервизора на интенсивах Киевского Гештальт Университета, Московского Гештальт Института (2013)


1. Проблеми пов'язані з
самооцінкою, самореалізацією, мотивацією
2. Проблеми в стосунках:
- створити міцні стосунки
- безпечно розірвати спілкування
- пройти сімейну кризу, пережити втрату
- сварки і конфлікти, відновити довіру і близькість
- налагодити дружбу
3. Особистими проблемами :
- впоратися з панічними атаками, нав'язливими думками (ДКР), іпохондрією (тривогою за своє здоров'я), тривожними розладами
- неврозами, депресією, страхами, тривогою
Кваліфікація: бакалавр практичної психології, практичний психолог
Роки навчання: 2007 - 2011
Спеціальність: практична психологія
Кваліфікація: викладач психологічних дисциплін
Роки навчання: 2011 - 2013


- одиночество, поиск партнера, отсутствие близких отношений
- отношения мужчины и женщины, конфликты, измены, развод
- зависимое и созависимое поведение
- тревоги, фобии, страхи, психосоматика
- депрессивные состояния, апатия, чувство постоянной усталости
- личные, семейные и возрастные кризисы
- неуверенность в себе, личностное самоопределение, сложности в принятии решений
- детские и подростковые кризисы
- Київський Інститут Сучасної Психології та Психотерапії ("Психоаналіз")
- Навчальний дворічний курс «Спостереження за немовлятами»
- Сертификат участника второго киевского международного семинара по детскому и подростковому психоанализу "Травма в детском психоанализе"

Специализируюсь в области отношений: помогаю женщинам выстраивать гармоничные отношения с мужчиной.
Детско-родительские отношения: работаю с детскими травмами уже взрослых людей.
Психология личности: сепарация, самооценка, чувство достоинства, личные границы, страхи, тревога, чувство вины, критика.
- сертифицированный коуч Isaac Pintosevich Systems 2016 г.
- сертифицированный коуч и ментор "Мастера Трансформации" 2016 г.
- сертифицированный коуч Международной Академии Голографического коучинга 2017 г.
- сертифицированный НЛП практик 2018 г.
Психология:
- магистратура Николаевского межрегионального института развития человека "Украина" (психология, 2019)
- Киевский институт Гештальта и Психодрамы (гештальт терапия, I ступень, 2019).

Основные запросы, с которыми я работаю:
1. Психологическая травма (травмы развития, шоковые травмы) и ПТСР.
2. Депрессия.
3. Горе и утрата.
4. Психосоматика.
5. Смысл жизни, одиночество и другие экзистенциальные вопросы.
Как детский психолог я работаю с темами:
1. Приемное родительство и адаптация (детей и родителей).
2. Психологическая травма у приемных детей (в т.ч. травмы развития).
3. Нарушение привязанности.
4. Страхи, фобии.
Специальность: Психология
2. Киевский Гештальт Университет:
- специализация "Работа с психической травмой"
- специализация "Работа с детьми и семьями"
3. Московский Гештальт Институт:
- специализация "Экзистенциальная парадигма в гештальт-терапии"
4. Киевский институт психотерапии "Я":
- Программа "Психотерапия травматического опыта"
5. Украинский Союз Психотерапевтов
- Работа с нарушениями пищевого поведения в гештальт-терапии

Работаю со взрослыми и детьми:
- Родительско-детские отношения;
- Проблемы адаптации;
- Повышение самооценки;
- Личностные проблемы;
- Проблемы принятия себя и любви к себе;
- Детско-юношеские проблемы (адаптация в коллективе, страхи и фобии, неуверенность, суицидальные мысли и действия и т.д.);
- Тревожность.
Также работаю с психическими расстройствами (как у взрослых так и у детей), такими как: шизофрения, аутизм, депрессия, биполярное аффективное расстройство, ОКР и т.д.
Вільнюський центр психічного здоров’я "Mental health specialists trainings in Ukraine – навчання фахівців з питань психічного здоров’я в Україні".
Донецький національний медичний університет – курси підвищення кваліфікації «Актуальні питання психотерапії та медичної психології».
"Робота з потерпілими від домашнього та гендерного насильства - практичні кейси та способи дії"
"Навички психологічного відновлення".
"Восьмикрокова програма по роботі з втратою з групами дітей та підлітків, які втратили близьких людей".
"Розвиток виховного потенціалу батьків та осіб, які їх замінюють, щодо зниження рівня стресу та задля якнайкращого розуміння та підтримки дітей та молоді, якими вони опікуються".
Щоб розмістити інформацію про себе як психолога в цій базі - зареєструйтеся.