Стоит ли поступать на психолога?
Здраствуйте, я знаю , что немного не в тему ,но можете подскаыать стоит ли получать первое образование психолога? Психология как наука мне очень интересна,но и жить за что-то нужно . Хочу узнать о работе , обучении , зароботной плате ( если не секрет) . Читала отзывы с нескольких университетов , но они очень контрастны и выводы с них делать тяжело. Конечно же хочеться выпусться хорошим специалистом . Заранее спасибо за ответ.
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Здравствуйте.
Самое интересное, что выбирая любую профессию - нужно за что-то жить, платить по счетам и пока учишься, и когда набираешься опыта. Если вы чувствуете в себе призвание стать психологом - конечно, идите учиться. Учиться на психолога - долго, дорого и интересно. В этой профессии нужно быть готовым к тому, что учиться придется постоянно. Кроме академического образования, если выбирать практическую работу, нужно дополнительное образование по какому-то из направлений психотерапии - гештальт, когнитивная психотерапия, психоанализ и др. Материальные вложения первые лет 12-15 достаточно большие. Заработок очень индивидуален и зависит от опыта и от того где вы работаете психологом. Психологи ежегодно посещают конференции, курсы, тренинги, группы и прочие мероприятия, которые позволяют совершенствоваться в своей профессии. И без этих дополнительных навыков невозможно быть в этой профессии. Поэтому идите учиться на ту специальность, к которой у вас больше любопытства, драйва, интерес, это самый верный способ организовать себе подлинный багаж знаний и умений, когда ваша мотивация будет исходить изнутри.
психолог онлайн
Доброго вечора, nikfa8.
Насправді, психологія - це обширна галузь науки, яка дуже дотична з іншими науками (Ви можете працювати приватним консультантом, психологом управління, педагогічним психологом, клінічним психологом, психологом-академіком тощо). Ви сказали, що Вам подобається психологія - опишіть детальніше, що саме? Як Ви уявляєте цю професію і чого очікуєте?
Які шкільні предмети Вам подобаються, а які Ви терпіти не можете?
Ви написали, що психологія - це перша освіта, а яку Ви плануєте другу (можливо це допоможе визначитися з напрямком)?
Якщо говорити про психологію як навчання, то можу сказати, що у будь-якій професії (навіть якщо Ви згодом зрозумієте, що це не Ваше) психологія буде корисною і хорошим придатком до другої освіти. На 1-2 курсі у Вас буде багато предметів із загальних галузей знань (соціологія, історія, право і т. д.), проте Вас будуть також знайомити із різними предметами із психології (тому, якщо Ви раптом зрозумієте, що це не Ваше, то Ви легко можете перевестися на 1-2 курсі). Коли Ви вступаєте у ЗВО, то дивіться, яка саме спеціалізація там стоїть, наприклад: "психологія" (це дає Вам можливість спочатку пізнати, що Вам подобається, а потім визначитися зі спеціалізацією на 3 курсі, де буде поділ на педагогічну психологію, психологію управління, клінічну психологію), або ж універ готує спеціалістів лише за вже встановленим напрямком ("психолог менеджменту", "військовий психолог" тощо); "практичний психолог" (це як консультант) і т. д. Крім цього, все залежить від ЗВО: чи це класичний універ - де йде нахил на академіку; чи політех - де на практику; чи військовий - де Вам ще дадуть звання, Ви матимете здавати нормативи і будете військово зобов'язаною; чи педагогічний універ - де готують педагогічних психологів; чи медичний універ - де переважно клінічні психологи. Іноді ще й важливо, на якому факультеті в універі знаходиться кафедра психології (бо вона може бути в економічному, педагогічному, філософському одночасно і від цього залежить специфіка навчання). Таким чином, Вам потрібно спочатку зрозуміти, чим саме в психології Ви хочете займатися, якщо дуже важко - то йдіть спочатку на загальний напрям, де на 3 курсі вже буде поділ.
Що Вам ще варто знати? Перш за все - психолог має постійно навчатися (відвідувати додаткові курси, тренінги і т. д.) після того, як вже закінчить універ, щоб бути хорошим спеціалістом. Зазвичай універ дає загальну картинку і базу, а далі Ви самі вирішуєте Вашу вузьку спеціалізацію (для якої потрібно додатково навчатися).
Заробітня плата - все залежить, яким саме психологом Ви хочете стати + від Ваших часових та фінансових можливостей вкладу в освіту. Чим більше Ви навчаєтеся - тим Ви більший професіонал і тим більша у Вас заробітня плата. Якщо Ви будете отримувати задоволення від роботи, то у Вас буде прагнення самовдосконалюватися і, відповідно, Ви станите кращим спеціалістом та будете краще заробляти (як і у будь-якій професії). Якщо Вам цікаво скільки заробляють психологи-консультанти, то зайдіть тут на сайті у вкладку "психологи" і Ви побачите на скільки варіюють розцінки (все залежить від досвіду роботи, кількості годин додаткового навчання).
Таким чином, спробуйте спочатку визначитися, яким психологом Ви хочете бути.
психолог онлайн
Доброе утро! Если Вам интересна профессия психолога, почему не поступить ? Какие - и + Вы видите для себя в этой профессии?
психолог онлайн
А какие темы вам интересны? С кем бы вы хотели работать - с детьми, взрослыми?
Психологии нужно учиться долго и это дорого. Само университетское образование мало дает и нужно учиться дальше. Курсы, одно из направлений психотерапии, в которое входит много часов личной терапии. Чтобы практику сформировать нужно несколько лет. Один из вариантов, где много вакансий это детские психологи - частные сады, школы, развивающие центры.
С одной стороны, конечно, нужно взвешивать возможности своей семьи, с другой стороны, важно смотреть на свой интерес. Если это то, что рассматривается, как "ну вроде интересно, можно поучиться, то возможно, и не стоит. А если вы понимаете, что это то, чем вы горите, что интересно и вы понимаете, что интерес неподдельный, то это важнее. И тогда пробуйте, учите, старайтесь