Чоловік грає в ігри
Доброго дня!
Мене турбує те, що чоловік постійно грає в ігри і зовсім не приділяє уваги ні сім'ї, ні кар'єрі, ні, навіть, собі. Ми одружені менше ніж рік, але довго зустрічалися. Так, він завжди любив грати, адже, за його словами зараз, йому бракує перемог і він ненавидить відчуття поразки, але тепер він просто не встає із за телефона. Грає у все - шахи, покер, доміно, карти, більярд. На гроші він не грає, це не комп'ютерні ігри, тому не впевнена, що це кваліфікується як ігроманія, але він робить це постійно.
Він не читає (раніше любив читати), не виконує роботу по дому (тільки коли я кілька разів зроблю зауваження), не шукає роботу, хоча зараз фактично безробітний, не гуляє і навіть часто не одразу їсть свою їжу, бо це ж треба відволіктися і піти на кухню. Навіть наше рідкісне спільне дозвілля перетворюється на ігровий забіг - настільний футбол, міні більярд, покер. Все інше навіює на нього нудьгу і він далі тягнеться за телефоном.
Коли я говорю про це - обіцяє не грати, навіть ставив собі цілі. Зірвався за три дні. Намагаюся зрозуміти, чому не може "перемагати" в реальному житті - каже, що в іграх швидше, гостріше і не так складно(( За таким принципом і працював - щоб був час на себе і щоб не надто напряжно. А тепер живемо на мою зарплату, якої заледве хватає. На всі спроби знайти роботу, каже, що я на нього тисну і треба краще економити, а сам не шукає. Каже - нема, але звідки він знає, якщо не вилазить з ігор.
Люблю його, розводитися не хочу, але бути мужиком і тягнути все на собі теж не буду, та й хочеться жити з людиною, яку поважаю, а не за якою доглядаю. Тривожить, що проблема загострилася як тільки почали жити разом. Можливо я щось не так роблю і сама цьому якось сприяю?
Буду дуже вдячна за пораду.
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Как бы вам не хотелось это отрицать - у вашего мужа игромания. Это зависимость, избавиться от которой можно с помощью длительной работы с психотерапевтом.
Вины вашей в том, что муж зависим, нет абсолютно. Тем более он был таким и до брака.
Увы, но если муж не признает, что у него проблемы и достаточно серьезные, не выйдет работать и не будет решать вопрос со своей зависимостью, то у вас будет два варианты - вы будете все тянуть на себе, пытаться спасти мужа, находить миллион вариантов, как его стимулировать к лучшей жизни, либо разведетесь. А скорее всего первый вариант перейдет во второй, когда у вас терпение закончится.
консультация психолога
Пётр Алексеевич Соколов
Доброго дня!
Все ж таки поведінка чоловіка більше схожа на ігрову залежність. Швидкий дофаміновий відклик з маленької перемоги у грі на телефоні замінив вашому чоловіку приємні почуття від усього іншого. І тому
цитата:
чоловік постійно грає в ігри і зовсім не приділяє уваги ні сім'ї, ні кар'єрі, ні, навіть, собі.
цитата:
не шукає роботу, хоча зараз фактично безробітний, не гуляє і навіть часто не одразу їсть свою їжу, бо це ж треба відволіктися і піти на кухню.
Із залежністю "боротися " можна тільки тоді, коли цього хоче сам залежний. Як у алкоголиков - спочатку потрібно сказати сакраментальну фразу : "мене звуть Вася і я -алкоголік". Доки чоловік вважає, що у нього все норм - змін не буде.
Тому Ваш запит перефразовуйте в інший: чи хочу я бути співзалежною і "рятувати чоловіка". Бо Ваша зарплата та забезпечення його у шлюбі вашими силами видімістю норми - для нього потакання залежності. Вам слід прояснити для себе - з чим Ви будете погоджуватись , а яка поведінка поставить край цим стосункам. І проголосити це чоловікові, щоб він знав і міг обирати відповідну поведінку. Тільки чесно, чесно з самою собою.
Щасти Вам!
психолог онлайн
Анна, доросла людина зазвичай вимушена якось дбати про себе, і щоб було що їсти та у що вдягтися в цьому світі треба заробляти. Або знайти того, хто заробляє та готовий «ділитися».
В сім’ї може так статися, що заробляє хтось один, але на таких умовах, які мають влаштовувати обох. Багато варіантів може бути: чоловік заробляє, а дружина відповідає за побут та дітей, або дружина заробляє, а чоловік бере на себе справи по дому, або хтось один може дуже багато заробляти і мати бажання опікати партнера (тут хоч і має місце відсутність рівноваги, але тільки на перший погляд, а насправді все влаштовує всіх).
У вашому випадку – Вас не влаштовує такий розподіл обов’язків, тому Ви можете змінити цю домовленість.
Чоловіку зручно, адже Ви все самі робите, навіщо йому щось змінювати, якщо так він і має за що існувати і працювати не треба.
Розумію, що Ви хочете допомогти чоловікові, але в даному випадку варто згадати куди веде дорога з «благих намірів». Ви берете на себе чужу відповідальність, і це не є допомогою, а тільки закріплює його модель поведінки.
Ви можете перестати фінансувати його безтурботне життя. А питання його потреби в перемогах він зможе вирішити самостійно, наприклад в роботі з психологом. Він – доросла людина і має нести свою відповідальність сам. Якщо він опиниться без матеріальної «подушки», то і роботу шукати швидше піде.
При цьому важливо розуміти, що це може призвести до того, що він знайде когось іншого, хто погодиться його забезпечувати та опікатися його «проблемами».
Доречі, хоч така «ігрова» поведінка і не потребує грошових витрат (на ігри), але модель «отримати задоволення якомога найлегшим шляхом» та ще й не нести відповідальності за своє життя (наркомани це взагалі роблять через пряме введення в організм речовин, які викликають відчуття ейфоріі) – це про схильність до залежної поведінки.
Але якщо це станеться, то тут вже буде зрозуміло, що його потреба у «легкому» житті виявиться сильнішою за бажання бути саме з Вами. І це дасть Вам можливість шукати таких стосунків, які насправді будуть задовільняти Вас.