Нехаризматична особистість
Доброго дня шановні психологи.
На цей раз маю таке питання. Постійно стикаюся з проявами зневаги, навіть крайньої зневаги до себе з боку співробітників, сусідів, кровних родичів. Не можу сказати, що це мене аж дуже діймає, але все-таки, чому так буває: через не надто привабливу зовнішність, через сільське походження, через несімейний статус? А ще бачу часті прояви заздрості. Всяку мою найдрібнішу удачу сприймають як 100% аномалію, як ніби я щось у когось вкрав. На щастя, з роками навчився ніколи нічим не хвалитися, по можливості приховати від лихого ока, а їхні безконечні часом безглузді, а часом підступні повчання і підказки пускати мимо вух і не тримати ні на кого зла.
Як добре придивитися, побачимо, що люди зовсім без харизми існують, їх не так багато, але вони є довкола нас. Часом вони не здають собі справи з того, тоді оточуючі перетворюють їхнє життя на пекло, хоч би і з благих намірів. Тому друге питання: чи можна до таких людей знайти якийсь підхід і зав’язати з ними якісь дружні стосунки.
Заздалегідь дякую за відповіді.
Вопрос от: ; Возраст: 40
консультация психолога
Провинциал, с любым человеком можно вступить и завязать отношения,если между вами появиться общий интерес.

психолог онлайн
Провінціале!
Пишете, що не звертаєте увагу на критику та зневагу, однак запитуєте, як порозумітися із цими людьми. Отже все-таки звертаєте увагу і хочете їм сподобатися. Адже якби їхні слова залишали вас байдужим, то ви б нічого про це й не написали. От така суперечність. Хочете поваги, а отримуєте зневагу.Це перше, що кидається в очі.
В вашому листі багато загальних фраз і інтелектуалізації, а ваших почуттів, власне вас мало. Тому можна багато припускати чому так і як воно у вас насправді складається. Але це будуть мої фантазії.
А як ви справляєтесь з такою критикою, як вам живеться з цими людьми? Що наспарвді могли б змінити ви, щоб зав'язати дружні стосунки? Може, для початку розібратися - це всі люди заздрісні і погані, і зляться на вас чи це ви на них злі.
А тут уже непогано було б піти до психотерапевта і попрацювати з цим. В групі було б навіть краще, ви могли б одразу навчитися встановлювати дружні стосунки, розуміючи при цьому, що з вами відбувається. Удачі.
психолог онлайн
Будь ласка, напишіть своє питання так просто, як дитина (дитина, що не знає слів: харизма, аномалія, статус...). Що не так і чого б Ви хотіли? По можливості, сформулюйте його в одному реченні.
Дополнение от автора
Дякую що не залишили без уваги моє запитання.
Я не кажу, що всі зневажають і критикують. Не кажу, що все аж так погано.
Ольго Володимирівно, порозуміння я шукаю якраз не з тими, хто критикує і зневажає, а радше з тими, хто постійно відбивається від критики і безрезультатно намагається здобути хоч якусь прихильність зневажливих критиканів, тим часом їм і справи жодної до мене немає.
Почуттів мало, мало мене, то це з життєвого досвіду: менше звертаєш на себе уваги - менше отримуєш зневаги.
Справляюсь так, як і пишу: пускаю мимо вух. Лише особливо в'їдливм доводиться нагадувати, що у своїм житті сам собі дам раду, причому нагадувати доводиться регулярно.
Тетяно Олександрівно, одним реченням: як добитися спокою від тих, хто постійно нападає і добитися прихильності тих, хто в житті спокою шукає?
психолог онлайн
Дуже прошу, опишіть останню ситуацію, коли Вас образили, та ту, де Вас проігнорували. Як саме, де, з ким... Бо все ж таки незрозуміло, шо з Вами відбувається і чим Вам зарадити. Можу лише припустити, що проблема саме в Вас, але не знаючи ситуації, не можу і дати рекомендацій.
Дополнение от автора
Ігнорують. Приклад з роботи. Коли одна співробітниця бідкалася як має відбути свій день народження, я пропонував скоротити до мінімуму святкування днів народження. До простого коротенького усного поздоровлення, мене сприйняли з іронією. Коли через кілька місяців інший співробітник (не та, що бідкалася, а більш авторитетний чоловік) сказав достоту те саме, що я, дослівно і з тією ж інтонацією, всі схвалили і раптом погодилися, що то буде якраз по сучасному.
Ображають. Іноді створюється враження, що люди шукають, на кого злити негатив. Але ж у них того негативу - цілі арсенали. Звинувачують найчастіше в тому, в чому я і близько не винен. Через мою закритість, а таким зробило мене життя, вони найчастіше не знають справжніх моїх недоліків і слабких сторін. Якби знали, заклювали б. Недавно довелося купити дещо з пиломатеріалів для ремонту в домі. Знайшлися такі, які не стрималися порснути отрути: тай для кого стараєшся, з собою на той світ хіба забереш. Заледве щоб не розуміли, що і на цім світ якось треба дожити. Принагідно зазначу, що я - людина трошки нижче середнього статку. Погодьтеся, досить образливо таке почути.
Ще раз скажу, я не дуже тим переймаюсь. Принаймні, як громадянин і як спеціаліст я сяк-так відбувся. Взагалі, кожному врешті за щось дістається. В суспільстві переважають протестні настрої, панує ворожість, недоброзичливість. Пам'ятаєте царське мордобитіє з поеми Шевченка? Моє питання - це питання якраз отих останніх, загнаних, які з різних причин в якийсь момент свого життя виявилися крайніми. Питання їх соціальної реабілітації.
психолог онлайн
Чи є у Вашій сім ї хтось забутий чи втрачений?
Дополнение от автора
Звичайно. У нас всі втрачені і забуті. Я походжу з родини т.з. неблагополучної. Я сам давно забутий і втрачений для родини.
психолог онлайн
Значит так, дело тут не в харизме. Харизма вообще очень редкое явление. Ею обладает около 5% человечества. Дело тут, похоже, в том, что Вы "показываете" кого-то "исключенного", кто был в Вашем роду. Вы несете в себе энергию человека, возможно уже давно умершего, на которую реагируют окружающие. И Вас, в свою очередь, "исключают". Это происходит неосознанно. Почитайте книги Берта Хеллингера и Шутценбергер. Их можно скачать в интернете. Вам станет более понятно, что с Вами происходит и что с этим делать.