Переїхала в іншу країну
Я переїхала в іншу країну , все добре гарно ставляться , але я ніяк не можу відкритись людям . З початку війни не маю друзів з хлопцем не можемо зїхатись разом мама не хоче аби жили разом . Тай кожна спроба поговорити йде просто нідочого . Сумую дуже за домівкою ніяк не можу просто відпустити . Так звісно як колись повернуся додому але ч дуже закрилася в собі і не можу реалізовуватися якісь робити справа я просто втомилася психологічно і не знаю як це все перебороти
Питання від: ; Вік: 18
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Доброго дня!
Для того, щоб перебороти, подолати потрібні сили, потрібна енергія.
Якщо показники енергії на нулі, то потрібно себе підживити, наповнити, щоб могти генерувати сили для активності.
Метафорично це можна описати, як автомобіль в якому закінчилося пальне. Автомобіль не зможе далі рухатися поки в бак не залити паливо. Але ще також важливо чи не має пробоїни в баці, чи пальне не витікає просто назовні вхолосту?
В проекції на вас: чи маєте ви джерела наповнення енергією та чи не витрачаєте її намарне, безрезультатно на одні і ті ж проблеми, які потребують інших рішень, ніж ті які ви вживаєте зараз?
психолог онлайн
Не дивно, що Ви не можете відкритись людям, чужим людям, я б підкреслила.
Вам важливі стосунки з близькими, з хлопцем, з мамою, але вони не налагоджені.
Навіщо "витрачати" себе ще й на чужих людей, якщо енергія потрібна на інше.
Які стосунки з хлопцем, як він ставиться до проживання окремо?
Чому б Вам хотілося саме жити разом з хлопцем ?
Чи маєте можливість бачитися, коли живете окремо?
Як давно ці стосунки?
Чи подобаються вони Вам?
Або хотілося б щось змінити?
З мамою сперечаєтесь тільки через цей момент, чи взагалі?
Є хтось, хто підтримує Вас?
Сум за домом в таких умовах - це нормально, хоч і важко.
Вам важливо проговорювати свої почуття з тим, хто Вас розуміє та підтримує.
І вчитись знаходити свої власні способи самопідтримки, поповнення ресурсу.
І важливо все ж таки розібратися в стосунках (з хлопцем, з мамою).
психолог онлайн
цитата:
і не знаю як це все перебороти
А как Вы хотите чтобы было?
В отношениях с друзьями, парнем, мамой?