Смартфон
Доброго дня, у мене є проблема про думки з приводу купівлі нового смартфону. У мене є усвідомлення того, що мені він не потрібен ні з яких причин окрім отримання естетичних почуттів. Не хочу витрачати на нього кошти, оскільки мій смартфон виконує всі необхідні для мене завдання, але кожен день надходять у голову нав'язливі думки з приводу його купівлі. Я не стикався з його рекламою, тобто мені ніхто не нав'язав думки про нього, я сам особисто шукав на сайтах різні девайси, оскільки мені цікава ця тема мобільних пристроїв. Порадьте щось, як позбутись від цих нав'язливих думок?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
"я сам особисто шукав на сайтах різні девайси, оскільки мені цікава ця тема мобільних пристроїв" - тим самим Ви і без всякої реклами підігріваєте свої нав'язливі думки, які у свою чергу розганяють Ваше бажання придбати новий смартфон, тількі заради нового смартфону, не більше і не менше. А сама реклама теж впливає фоново, неусвідомленно, про що потурбувалися розробники реклами, а також на Вас впливає поведінковий приклад інших людей навколо, які самі до цього попадаються на рекламні і соціальні гачки. Просто Ви глибоко не занурювались у свою підсвідомість і не усвідомлюєте причинно-наслідковий взаємозв'язок
психолог онлайн
Здравствуйте, Вадим!
цитата:
Порадьте щось, як позбутись від цих нав'язливих думок?
Прежде чем говорить о "навязчивых мыслях", вам надо разобраться с тем, хотите ли вы купить новый смартфон или должны это сделать.
И если окажется, что это ваше истинное желание, а не долженствование, тогда эти "навязчивые мысли" будет легче осуществить. Потому что нельзя душить внутренного ребенка и свои потребности.
Если же такая покупка относится к серии долгов ("надо сделать"), тогда вам будет нужна индивидуальная работа с психологом на тему устранения долженствований и "навязчивых мыслей".