Труднощі у спілкуванні з людьми
Вітаю! Перепрошую заздалегідь, може моя проблема зовсім не проблема на тлі війни і подій, які відбуваються, але я геть щось заблукала в собі
Зараз мені 20, але я ні з ким взагалі не спілкуюся років так з 13, тобто друзів у житті у мене немає, а короткочасне спілкування в інтернеті, все ж таки, не дорівнює живому спілкуванню, тому я його не враховую.
Отже, дитиною я була соромʼязливою, але друзів у мене було завжди багато скрізь. Я навіть могла потоваришувати з зовсім незнайомими мені дітьми, зараз же мене сама думка про таке лякає. Якось у мене була подруга, коли мені було 13 сталася ситуація, яка мене тоді щось трохи сколихнула і після того я дуже змінилася. Перестала спілкуватися з усіма, почала усього боятися, ну і очевидно після того у мене друзів не було вже. Я себе завжди заспокоювала, що, можливо, коли буду навчатися в університеті далеко від дому, то знайду своїх людей. Не вийшло. І ось я підходжу до сьогодення. Такі дивні у мене відчуття завжди під час навчання, ніби повно можливостей, багато нових людей, але кожного разу ці думки, що я не пасую до тих людей, що я занадто тупа, тіло неправильне в мене і таке інше. Під час навчання мені зле, бо самотньо, і вдома погано, бо я нічого не роблю для того, щоб якось вилізти з цього стану.
Я не можу себе уявити в дружбі з кимось, а тим більше у стосунках. Я уявляю як гуляю з кимось і мені хочеться зажмуритися і не думати про таке.
А про те, що я тупа я почала задумуватися відносно недавно. Типу коли я спілкуюсь з близькими людьми, то я нормально пояснюю свою думку, можу пояснити щось, придумати, а коли мені доводиться говорити з чужими людьми я геть не так поводжуся. Плутаються думки, голос робиться чужим, плету незрозуміло що, і мене це вибішує, бо я не можу зрозуміти, може я дійсно розуму не маю, а мої рідні тільки вдають, що зі мною все ок, шоб мене не засмучувати? Не знаю просто як інакше пояснити те, що у мене нема друзів (або товаришів як мінімум) це тільки або через те, що зі мною нема про що поговорити або я завнішньо нікому не подобаюсь. І я не можу зрозуміти що зі мною не так
Ще одне, такі відчуття непотрібності, несерйозності, що я є якимсь посміховиськом, виникають у мене коли я ходжу в магазини, їду в універ, та навіть просто гуляю чи читаю в парку. Воно мені заважає нормально мислити, бо замість того, щоб думати про щось нормальне, я думаю яка я нікчема
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Алла Володимирівна Романенко
Доброе Утро!
Видимо у вас свойство характера такое - нерешительность, и внутренние страхи - что вас не примут или не поймут. Сделают вам больно.
"Якось у мене була подруга, коли мені було 13 сталася ситуація, яка мене тоді щось трохи сколихнула і після того я дуже змінилася. Перестала спілкуватися з усіма, почала усього боятися, ну і очевидно після того у мене друзів не було вже. "
Какая именно там была ситуация - которая вас напугала?
"Такі дивні у мене відчуття завжди під час навчання, ніби повно можливостей, багато нових людей, але кожного разу ці думки, що я не пасую до тих людей, що я занадто тупа, тіло неправильне в мене і таке інше. "
У вас много внутренних комплексов и зажимов - не принимаете себя... не позволяете себе быть собой...
И боитесь осуждения других людей - потому вам легче к людям не приближаться ... чтоб они вас не осудили... и не сделали вам больно... такая у вас самозащита.
Такой сильный глубокий комплекс ненужности, не мог сам по себе появится... всегда есть причины... и скорее всего они в детстве...
Как к вам относятся ваши родители?
критикуют ли они вас? Хвалят ли они вас? Искренние ли они с вами? Поддерживают ли они вас?
Вам конечно, нужно на психотерапию причем длительную - минимум год - чтоб начать вместе с психологом разгребать все ваши комплексы - и учится принимать и любить себя.
Ваша проблема из за того, что вы не любите себя ...
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Ірина Миколенко
У вас запрос на индивидуальную работу.
Вы описываете сильную неуверенность в себе, страхи. Вы даже начали свой пост с обесценивания себя и своих переживаний. Но ведь война войной, но жизнь идет дальше и проблемы никуда не деваются, их нужно решать, и чувства ваши закономерны и они важны. Не на втором, не на десятом месте. Они важны, потому что вы важны для себя в первую очередь.
Какие у вас отношения с родителями?
Потому что именно от них идет представление человека о самом себе. Ребенок не знает какой он и об этом ему сообщают родители. Уже во взрослом возрасте должна происходит психологическая сепарация и человек начинает смотреть на самого себя своими глазами, а не глазами родителей.
Какая ситуация случилась с вами и подругой в ваши 13 лет?
психолог онлайн
Наталия Горская
Ірина Миколенко
Вітаю! Це не тому що Ви тупа, а через Вашу сором'язливість. Через сильне хвилювання - важко сконцентруватись, розсіяність, плутаются думки, важко говорити. У багатьох людей так буває під час важливих екзаменів, наприклад. Навіть якщо добре знають предмет, через сильне хвилювання не можуть зв'язно відповісти.
Ну а у Вас любий контакт з чужими людьми, як екзамен
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Jojo, судячи з вашого тексту, Ви вмієте абсолютно ясно пояснити суть ситуації, отже маєте абсолютно нормальні і розумові здібності, і уміння доносити свої думки.
З описаного можна припустити, що найбільше Вас хвилює думка/оцінка інших людей щодо Вас і ваших якостей.
Ви хвилюєтесь, бо вже наперед приписуєте іншим людям негативне ставлення до Вас.
Звісно не хотілося б спілкуватись з тим, хто до тебе погано ставиться.
Але Ви припускаєте НЕ те, що ці інші люди насправді про Вас думають , а те, що Ви про себе думаєте.
Вам здається, що Ви "не дотягуєте" до якоїсь умовної "планки", і може здаватись, що якщо Ви себе "розкриєте " , то Вас "розкусять ", "зрозуміють" про Вас те, що Ви хотіли б про себе приховати.
Моє основне припущення- НЕ люди думають, що Ви "якась не така", а особисто Ви так думаєте.
Отже, обираєте не дуже зближатись з людьми, щоб не відчувати неприємних емоцій, в разі якщо ці інші люди побачать ваші "недоліки".
Отже, щоб змінити щось в полі ваших стосунків з іншими людьми, важливо розібратись з вашим ставленням до себе та з вашим баченням того, як взагалі можуть існувати якісь стосунки між звичайними, "неідеальними" людьми.
Як на вашу думку, що відбувається між людьми, якщо хтось один , наприклад, розумніший, або красивіший, або вміє краще вирішувати проблеми/водити машину/співати/розповідати історії/...?
Адже якщо керуватись вашими критеріями, то всі мають мати однаковий рівень всіх якостей, щоб мати стосунки ?