Психолог Галина Леонідівна Рурик Николаев только онлайн
06-04-2015 Галина Леонідівна Рурик
Анкета этого психолога не обновлялась более полугода.
Лет опыта: 23
психолог 👧 психолог для подростка
психолог 👧 психолог для подростка
Образование
2023 р. закінчила магістратуру. МАУП, Київ, ф-т Психології.
2003 р. Херсон. гос. ун-т (Дефектологія. Олігофренопед-ка. Логопедія);
2010 р. Захист канд. дисертації. Доктора філософії в галузі освіти ДД №1924 від 16.03.2010 г. протокол №465.
2020 р. (120 год.) Київський юнгіанський институт (Р.М.Ткач)
2004 р. (620 год.) Стажування: Мик. інститут післядимпломної освіти. Спеціальність: "Практична психологія" МОНУ.
Сертифікати, свідоцтва:
2003 (36год.+20 год.) Семінар-тренінг за програмою "Рівний-Рівному"+"Молодь на роздоріжжі"(ЗСЖ).
2004 (25 год.) Курс: «Основи гештальт-терапії».
2009 (40 год.) Курси підвищ. кв-ії (для дефектолога) Держ.комплекс соц. реабілітації дітей-інвалідів.
2012 Курси удосконал.: "Основи психодіагностики", Харьківська мед.академія. Б.Михайлов.
2013 Авт. курс Ш. Амонашвілі «Основи гуманно-особистісного підходу до дітей в освітньому процесі».
2013 (10 год.) Семінар-тренінг «Проєктування розвитку особистості студента». МОНУ, Інст-т психол. ім. Г. Костюка;
2012-15гг. (200 год.) Курси з арт-терапії. Вінницький держ.ун-т. ГО «Арт-терапевтична асоціація».
2015 (21год.) Навч. семінар «Основи травмофокусованої когнітивно-поведінкової психотерапії». Укр. інст. КПТ.
2016 (40 год.). Навч. прогр. «Арт-терапія в роботі з дітьми». Нац. пед. ун-т ім. М.Драгоманова.
2019 (10 год.) Мик. школа медіації. Тренінг навчання безконфліктному спілк.
2019 (36 год.) «Роб. мет-ми арт-терапії з фінансовими запитами». Нац. пед. ун-т ім. М.Драгоманова.
2019 (12 год.) Курс «Психіатрія для психологів»: «Розлади особистості: неврози, психопатії, сексуал. девіації»; «Шизофренія: етіологія й патогенез».
2022 (6 год.) Підв. квал.-її "Організація взаємодії практ. психол. з родинами ВПО"
2022 (10 год). "Надання першої психол. допомоги, пом'якшення емоц.вигорання та втома від співчутя". Серт. Israel Trauma coalition
2022 (30 год) "ППП під час та після війни" МОН Укр.
2023 (15 год.) "8-крокова програмапо роботі з втратою..." К.Андерсен. Інститут психол.здоров'я.
2023 (30 год.) "COUN556:Основи травматерапії". Міжнар.ін-т післядипл.освіти.
2023 (30 год.) Підв.кв-лії за прогр. "Безпечний простір".
2024 "Травматичний досвід і ПТСР: інструментарій психотерапевта". Prometheus.
2023-2024 (75+52+65 год.).Практикум із системно-аналітичної арт-терапії. СЄААТ, А.Старовойтов.
2018-2020: засвоєно Т-ігри: "Ліла Чакра"; "Історія хвороби моєї дитини", "Ксенобіологія", "Лепешка".
Проф. член "Арт-терапевтической ассоциации" (з 2016 р.).
Дійсний член Г.С. "Націона
2003 р. Херсон. гос. ун-т (Дефектологія. Олігофренопед-ка. Логопедія);
2010 р. Захист канд. дисертації. Доктора філософії в галузі освіти ДД №1924 від 16.03.2010 г. протокол №465.
2020 р. (120 год.) Київський юнгіанський институт (Р.М.Ткач)
2004 р. (620 год.) Стажування: Мик. інститут післядимпломної освіти. Спеціальність: "Практична психологія" МОНУ.
Сертифікати, свідоцтва:
2003 (36год.+20 год.) Семінар-тренінг за програмою "Рівний-Рівному"+"Молодь на роздоріжжі"(ЗСЖ).
2004 (25 год.) Курс: «Основи гештальт-терапії».
2009 (40 год.) Курси підвищ. кв-ії (для дефектолога) Держ.комплекс соц. реабілітації дітей-інвалідів.
2012 Курси удосконал.: "Основи психодіагностики", Харьківська мед.академія. Б.Михайлов.
2013 Авт. курс Ш. Амонашвілі «Основи гуманно-особистісного підходу до дітей в освітньому процесі».
2013 (10 год.) Семінар-тренінг «Проєктування розвитку особистості студента». МОНУ, Інст-т психол. ім. Г. Костюка;
2012-15гг. (200 год.) Курси з арт-терапії. Вінницький держ.ун-т. ГО «Арт-терапевтична асоціація».
2015 (21год.) Навч. семінар «Основи травмофокусованої когнітивно-поведінкової психотерапії». Укр. інст. КПТ.
2016 (40 год.). Навч. прогр. «Арт-терапія в роботі з дітьми». Нац. пед. ун-т ім. М.Драгоманова.
2019 (10 год.) Мик. школа медіації. Тренінг навчання безконфліктному спілк.
2019 (36 год.) «Роб. мет-ми арт-терапії з фінансовими запитами». Нац. пед. ун-т ім. М.Драгоманова.
2019 (12 год.) Курс «Психіатрія для психологів»: «Розлади особистості: неврози, психопатії, сексуал. девіації»; «Шизофренія: етіологія й патогенез».
2022 (6 год.) Підв. квал.-її "Організація взаємодії практ. психол. з родинами ВПО"
2022 (10 год). "Надання першої психол. допомоги, пом'якшення емоц.вигорання та втома від співчутя". Серт. Israel Trauma coalition
2022 (30 год) "ППП під час та після війни" МОН Укр.
2023 (15 год.) "8-крокова програмапо роботі з втратою..." К.Андерсен. Інститут психол.здоров'я.
2023 (30 год.) "COUN556:Основи травматерапії". Міжнар.ін-т післядипл.освіти.
2023 (30 год.) Підв.кв-лії за прогр. "Безпечний простір".
2024 "Травматичний досвід і ПТСР: інструментарій психотерапевта". Prometheus.
2023-2024 (75+52+65 год.).Практикум із системно-аналітичної арт-терапії. СЄААТ, А.Старовойтов.
2018-2020: засвоєно Т-ігри: "Ліла Чакра"; "Історія хвороби моєї дитини", "Ксенобіологія", "Лепешка".
Проф. член "Арт-терапевтической ассоциации" (з 2016 р.).
Дійсний член Г.С. "Націона
Опыт психологической практики
2001 - 2010 практичний психолог МВШ№5;
з 2014 - 2022 практичний психолог Миколаївського національного аграрного університета.
Паралельно: викладацька діяльність в МДУім. В.Сухомлинського, Південнослов'янський інститут ВНЗ «Київський славістичний університет» (ЗАТ).
2022-2023 волонтер психологічної служби QPASTT.
2023 практичний психолог ПГА
Приватна практика: з 2003 р. і до сьогодні.
з 2014 - 2022 практичний психолог Миколаївського національного аграрного університета.
Паралельно: викладацька діяльність в МДУім. В.Сухомлинського, Південнослов'янський інститут ВНЗ «Київський славістичний університет» (ЗАТ).
2022-2023 волонтер психологічної служби QPASTT.
2023 практичний психолог ПГА
Приватна практика: з 2003 р. і до сьогодні.
Работа с запросами
спеціалізація, зона професійних інтересів
спеціалізація, зона професійних інтересів
✔️ проведення тренінгів✔️ супервізія для колегРабота с подростками и взрослыми.
Допомога особам, які стали свідками, учасниками, жертвами військової агресії з боку рф:
- надання першої психологічної допомоги внутрішньо переміщеним особам та людям, які внаслідок воєнних дій вимушені були переїхати до інших країн;
- сприяння проходженню адаптаційних процесів у внутрішньо переміщених осіб та осіб, які є біженцями до інших країн (не обов'язково мати даний статус юридично);
- психологічний супровід осіб, які пережили воєнні події, втратили близьких, житло, життєві перспективи тощо;
- робота, спрямована на пошук ресурсів;
- робота, спрямована на можливість опанувати себе у кризових ситуаціях, розвиток можливості до самовідновлення (резильєнтності);
- эмоциональные проблемы: тревога, злость, страхи, панические атаки, синдром выгорания;
- проблемы, возникающие в сфере взаимоотношений;
- кризисные состояния: переживание горя, утраты; экзистенциальный кризис; психологические травмы;
- личностные проблемы: неадекватная самооценка, агрессивность и проч.
- постановка ценных, значимых и экологичных жизненных целей;
- умение управлять собой во времени, распоряжаться внутренними и внешними ресурсами, в т.ч. - деньгами.
Являюсь ведущей следующих игр: "Лила Чакра"; "История болезни моего ребенка". "Лепешка", "Ксенобиология: жизнь фантастических существ". Также авторских: "Мандала жизни", и соавторских: "Магия женских дорог".
Консультации: он-лайн и очные.
Проведение Т-игр: только очно.
Проведення он-лайн групових зустрічей для психологічної підтримки та супроводу осіб, які стали свідками, учасниками, жертвами війни та геноциду. (Робота проводиться із ко-терапевтом).
Консультую двома мовами: українською та російською.
Допомога особам, які стали свідками, учасниками, жертвами військової агресії з боку рф:
- надання першої психологічної допомоги внутрішньо переміщеним особам та людям, які внаслідок воєнних дій вимушені були переїхати до інших країн;
- сприяння проходженню адаптаційних процесів у внутрішньо переміщених осіб та осіб, які є біженцями до інших країн (не обов'язково мати даний статус юридично);
- психологічний супровід осіб, які пережили воєнні події, втратили близьких, житло, життєві перспективи тощо;
- робота, спрямована на пошук ресурсів;
- робота, спрямована на можливість опанувати себе у кризових ситуаціях, розвиток можливості до самовідновлення (резильєнтності);
- эмоциональные проблемы: тревога, злость, страхи, панические атаки, синдром выгорания;
- проблемы, возникающие в сфере взаимоотношений;
- кризисные состояния: переживание горя, утраты; экзистенциальный кризис; психологические травмы;
- личностные проблемы: неадекватная самооценка, агрессивность и проч.
- постановка ценных, значимых и экологичных жизненных целей;
- умение управлять собой во времени, распоряжаться внутренними и внешними ресурсами, в т.ч. - деньгами.
Являюсь ведущей следующих игр: "Лила Чакра"; "История болезни моего ребенка". "Лепешка", "Ксенобиология: жизнь фантастических существ". Также авторских: "Мандала жизни", и соавторских: "Магия женских дорог".
Консультации: он-лайн и очные.
Проведение Т-игр: только очно.
Проведення он-лайн групових зустрічей для психологічної підтримки та супроводу осіб, які стали свідками, учасниками, жертвами війни та геноциду. (Робота проводиться із ко-терапевтом).
Консультую двома мовами: українською та російською.
Использую подходы и техники
Розцінки приховані, тому що Галина Леонідівна давно не оновлювала своїх даних.
Безкоштовна допомога постраждалим від війни
Очні зустрічі можливі за умови співробітництва із державною установою Multicultural Australia або через співробітництво із TAFE. Вони надають матеріали, обладнання та кімнату для роботи. Для цього - звертайтеся до офісу Multicultural Australia, адміністрацію TAFE ( корпус у Mount Gravatt ) - 4 поверх, або пишіть у особисті. Зустрічі он-лайн - через особисте звернення до мене. Проводжу он-лайн групові зустрічі (раз на тиждень вже 2 місяці), якщо бажаєте потрапити до групи - пишіть у особисті, надам посилання. Робота у групі - безкоштовна, але відео видаляю через тиждень після проведення роботи.
Офлайн: Австралія, Брісбен
Безоплатні консультації стосуються лише проблем, спричинених бойовими діями.