Я не красивая
Комплексную из-за того,что я не красивая.Хоть и слежу за собой, нет в моей внешности ничего привлекательного.В школе была самой Несимпатичной в классе,теперь и в вузе так же.Хоть подруги на мои вопросы и говорят,что "симпатичная",я понимаю,что это просто из вежливости.Смотря на свои фото понимаю,что я "страшная"
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Как рано вы стали понимать, что вы не красивая? Кто вам изначально это говорил? Кто критиковал вашу внешность?
Сейчас есть много способов, чтобы добавить себе яркости в образ, потому чаще всего ощущение своей непривлекательности идёт изнутри, из того, в какую позицию вы сама себя ставите. У вас запрос на психотерапию. Позаботьтесь о себе.
Дополнение от автора
Понимать начала в подростковом возрасте,когда внешность начала меняться.Подруги растцветали,становились красотками,а я смотрела в зеркало и понимала,что я "гадкий утенок"
психолог онлайн
То, что вы называете "пониманием" скорее всего было оценкой значимых для вас людей.
Что вам говорили дома по поводу вас, вашей внешности? Сравнивали ли с другими девушками?
психолог онлайн
Доброго дня, Maria.
Краса - поняття цілком суб'єктивне. Зазвичай нам ззовні нав'язують якісь "шаблони", які ми беремо у "образ свого тіла", а потім і самі ж страждаємо від цього. Вам говорили, що Ви гарна, однак Ви не приймаєте це тому, що не любите і не приймаєте себе. Краса в неідеальності, унікальності та самоприйнятті. Тому, перш за все, Вам необхідно працювати над Вашою самоцінністю. Я Вам рекомендую звернутися індивідуально до психолога тому, що, припускаю, що у Вас є ранні траматизації щодо обезцінювання Вашої зовнішності та засвоєні негативні установки (а якщо у Вас проблеми з фінансами, то можете звернутися у психологічну службу при Вашому навчальному закладі).
Ось перелік деяких ефективних технік ("перша допомога") для розвитку самоцінності та самоприйняття (які необхідно виконувати систематично):
а) уявіть себе у віці 5-6 років. А тепер спробуйте пофантазувати, що Ви говорите цій дівчинці всі ті негативні фрази про її зовнішність, які Ви зараз говорите сама собі. Які у Вас почуття? А Ви і досі продовжуєте кожного дня булерити цю маленьку дівчинку в собі, а вона на це не заслуговує. Тому візьміть своє дитяче фото і говоріть кожного дня цій маленькій дівчинці, якою прекрасною і вродливою вона є;
б) станьте перед дзеркалом, у якому Вас видно у повний ріст. Погляньте на себе уважно. Знайдіть ті риси або частини Вашого тіла, які Вам подобаються найбільше у собі. Запишіть на папері те, що Вам подобається у своїй зовнішності (Ви маєте читати цей список кожного дня). Після того, як проведете цю процедуру, скажіть вголос своєму тілу "дякую" за те, що воно може подобатися. Пам'ятайте, що в будь-якому тілі є частина, яка подобається. Потім визначіть ті частини тіла, які Вам у собі не продобаються, і починайте їх "гладити" і казати, що Ви їх любите. Так само, намалюйте ці "неулюблені частини" або зліпіть їх із пластеліну, глини і кожного дня говоріть, що вони є прекрасні;
в) напишіть 10 подяк своєму тілу (наприклад, тіло дозволяє мені рухатися, відчувати, або ж я сьогодні отримала задоволення від того, що потягалася у ліжку).
г) не забувайте хвалити себе не лише за зовнішність, але і за свої риси характеру, дії, знання, вміння і навички. Та навіть просто за те, що Ви вже існуєте! Особистість не зводиться лише до зовнішності. Напишіть список із 20 пунктів, що Вам подобається у собі, окрім зовнішності та кожного дня перечитуйте його.
д) якщо у Вашому найближчому оточенні є люди, які обезцінюють Вашу зовнішність - виключіть цих осіб зі свого найближчого кола спілкування;
+
е) якщо Ви підписані в соц. мережах на різних "бюті блогерів", то видаліть підписку, адже вчені виявили, що існує "мережевна депресія", коли надмірне порівняння із "ідеальними" та нереалістичними картинками спричиняє зниження самооцінки.
Вірю у Вас і бажаю Вам удачі!
психолог онлайн
Может быть все так и есть.
А чего хотите от психологов, Maria?
психолог онлайн
Здравствуйте.
Внешность сама по себе ещё не определяет судьбу человека. Хотя она, конечно, важна. Другой вопрос, почему вы так сосредоточились на внешности? Откуда у вас такое неприятие своей внешности?
Что вы цените в себе? Какие ваши качества и черты характера вам нравятся в себе?