Сум
Я ніколи не показую радість і позитивні емоції. Мені завжди всі кажуть більше посміхатись і мене це нервує, бо якщо я не відчуваю позитиву то мені насильно посміхатись і радіти? Кожен другий обов'язково садок що я закрита і сумна, що робити щоб стати веселішою? В мене вічно є щось за що я переживаю. Вирішу одну проблему, то з'являється інша. Я завжди напружена. І реально збоку виглядаю по-злому. Що робити?
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Доброго вечора, Аліно.
цитата:
Мені завжди всі кажуть більше посміхатись і мене це нервує, бо якщо я не відчуваю позитиву то мені насильно посміхатись і радіти?
Насильно посміхатись і радіти не потрібно. Нормально відчувати будь-які емоції, бо всі емоції у психіці людини - важливі і корисні. Наприклад, сум допомагає нам приймати ті сторони життя, які ми не в силах змінити, і рухатися далі.
цитата:
В мене вічно є щось за що я переживаю. Вирішу одну проблему, то з'являється інша.
Розкажіть, будь ласка, детальніше, які проблеми Вас наразі турбують?
психолог онлайн
Аліна, доброго времени суток!
Я бы рекомендовала выбрать специалиста и поработать с психологом вот над этим:
цитата:
В мене вічно є щось за що я переживаю. Вирішу одну проблему, то з'являється інша. Я завжди напружена.
Как давно у Вас такая повышенная тревожность?
психолог онлайн
Звернутися до психолога особисто та пройти психотерапію, щоб разом із ним дослідити причини свого негативного емоційного стану.
психолог онлайн
Аліна, доброго вечора.
Погоджуюсь з колегою, що всі емоції мають місце. Інша справа, чи ці емоції є відповідними до ситуацій.
Наприклад, чи відчуваєте Ви сум в ситуації, коли стається щось дійсно приємне для Вас? (а не для інших).
Або ж сум в ситуації, коли щось може Вас лякати?
Напруженість, про яку Ви пишете, це стан, який завжди був Вам притаманний? Чи появився після якоїсь ситуації?
Ці та інші питання необхідно пропрацювати у психологічному консультуванні.