Обсессивно-компульсивное расстройство
Здравствуйте, еще с детства меня преследует ОКР которое проявлялось в маленьких ритуалах без выполнения которых было тревожно, на время оно пропала и буквально 4 года назад опять появилось, постоянные навязчивые мысли и все это подкрепилось тем что я начала кусать свою кожу во рту до крови и никак не могла остановиться это делать после этого наступало временное облегчение, или давить прыщи до такой степени что все лицо было и каждая пора были красные и в ранах в такие моменты я себя не контролирую, каждое мое действие несет за собой тревогу что после этого случиться что-то плохое (хотя я понимаю что это абсолютный абсурд) справиться с этим не могу. Благодарна за любой совет или подсказку того в чем может быть источник проблемы
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Добрый день. Что с Вами произошло 4 года назад? Как вы думаете, почему проблема снова обострилась? Что происходит в Вашей жизни, когда Вы переживаете приступы тревоги?
психолог онлайн
Доброго дня, Masha.
Діагноз ОКР поставив Вам психіатр, чи це Ваші припущення? Так, схоже на ОКР, проте я не рекомендую Вам робити це самостійно, може бути і "мікс" про який Ви навіть не здогадуєтеся. Причин може бути безліч і розписувати Вам всі просто безсенсовно, адже ми накидаємо Вам варіантів, а Вам, з Вашим "гіпотетичним ОКР" то все аналізувати і "застрягати". Ми таким чином лише Вам нашкодимо. Крім цього, що Вам дасть лише знання причини, адже необхідно їх не просто знати, але і пропрацьовувати?
Якщо Ви дійсно хочете вирішити цю проблему, то найкраща рекомендація - звернутися індивідуально до психіатра (діагностика і фарм-підтримка) + робота з психологом-психотерапевтом. "ОКР" - це довготривала робота і прості поради, аналіз в режимі переписки, на жаль, не допоможуть. а навіть можуть зашкодити.
Ви молодець, що звернулися сюди і зробили перший крок, а тепер зверніться до спеціалістів індивідуально.
психолог онлайн
Доброго дня Masha! Ви пишете "еще с детства меня преследует ОКР которое проявлялось в маленьких ритуалах без выполнения которых было тревожно...". Що саме могло спровокувати, на Вашу думку в дитинстві таку реакцію? Які у Вас були стосунки тоді з батьками? Що відбувалося у Вашому дитинстві? Адже, судячи з усього, проблема "родом з дитинства", тому і починати її вирішувати потрібно саме розуміючи причину появи проблеми...
Дополнение от автора
Стосунки з батьками були нормальні, ніяких стресових ситуацій не було, в 16 років (тобто 4 роки назад) назад було перше кохання, конфлікти в школі і на той момент це все дуже тяжко переживалось, саме тоді я припускаю на фоні цього утворилась така проблема, що це окр я лише припускаю але ні до чого другого я це віднести не можу, кожного разу коли є мінімальне нервове напруження я починаю щось здирати на лиці або кусати губи неусвідомлюючи цього потім зарікаюсь що більше цього не повториться і все по колу, з думками я вже ніби і змирилась, а це все ж впливає на зовнішній вигляд і приносе великий дискомфорт
психолог онлайн
Masha, симптомы, которые Вы описываете, могут быть Вашим индивидуальным способ совладания с другими внутренними конфликтами (первая любовь, меличностные отношения, вопросы становления своей идентичности и т.д.). В таком случае, стоит обратить внимание именно на то, что может вызывать, триггерить Вашу потребность наносить себе вред подобным образом.
Поддерживая коллег, рекомендую Вам обратиться к психиатру, чтобы исключить или подтвердить возможность ОКР, и в случае подтверждения получить медикаментозную поддержку. Вне зависимости от наличия или отсутствия диагноза индивидуальная работа с психологом может помочь Вам разобраться со сложившейся ситуацией. Буду рада оказать вам поддержку в индивидуальной работе.
психолог онлайн
Тоді, чому Ви написали ""еще с детства меня преследует ОКР которое проявлялось в маленьких ритуалах без выполнения которых было тревожно...". Інколи ми несвідомо говоримо те, що у нас приховано дуже глибоко і про що ми вже забули або просто нерозуміли через свій дитячий вік... Це могло просто виявлятися у вигляді підвищеного рівня тривожності, знервованості, як це описуєте Ви... А з часом, під впливом конкретної ситуації, проблема могла просто "вийти назовні" і вже стати більш явною... Та все одно, тільки знаходження "коріння" виникнення самої проблеми, дасть можливість з нею впоратися... Тоді, як "пропрацьовування" похідних детелей може дати лише якесь нетривале полегшення... Які стосунки були між батьками та їх родичами?
Дополнение от автора
Вдячна за відпові, батьки з родичами чомусь не дуже контактували, мама їх не любила, особливо маму та сестру батька, вони звісно про це не знали та ніяких конфліктів не було, але дома мама про це говорила, і пам‘ятаю в дитинстві в деяких моментах коли в мене щось не виходило вона мене називала їхнім іменем, мене це дуже обурювало і з‘являлись думки, що коли вона мене так називає я і справді стаю як вони
психолог онлайн
Я Вам дякую за щирість... Ще більше впевнююсь в тому, що "коріння" приховане саме в дитинстві... Якщо Ви дійсно хочете впоратися зі своїм станом, без глибокого аналізу та трансформування дитячих переживань, навряд чи вдасться змінити свої рефлекси. Адже вони вже почали "працювати" на рівні психо-соматики... Ви маєте можливість працювати індивідуально з психологом? Тим паче, що зараз ефективна робота можлива в онлайн-режимі...