невпевненість в розмові
Доброго вечора. В мене є ось така проблема - дуже мало розмовляю, якась невпевненість в собі. Коли знайомлюся з якоюсь людиною, не знаю про що з нею говорити. З друзями останнім часом так само. В деяких випадках страшно говорити, тому що думаєш , що шось не так скажеш. Це якийсь комплекс?? Підскажіть порадою!!! Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 23
консультация психолога
Комплекс. Обычно родом из детства- под влиянием бабушек.

психолог онлайн
grazia88,ти пишеш, що
"В деяких випадках страшно говорити, тому що думаєш , що шось не так скажеш".
Треба бути розвиненою людиною. Тобі вже 23, а не 13! Більше читай, більше дивись новин, щоб бути у руслі життя, запам`ятовуй хто сказав щось корисне, важне, знай авторитетних людей свого регіону, своєї України, спілкуйся з грамотною молодью і т.п., посилайся на авторитетних дюдей.
Бо якщо слухати якихось бабок і дідусів :)), то тоді будеш тільки смішити людей і ще більше боятися розмовляти.
Найчастіше у тих хто мало спілкується малий запас знань и слів. Це дуже не складно подолати.
Пропоную знайти якусь спілку по своїм інтересам, якийсь молодіжний союз, тренінги і вперед до успіхів!
психолог онлайн
Для навчанню сплкуватися найкраще - тренінги спілкування. ( спробуй пошукати у своєму місті. Можеш спробувати звернутися у центр зайнятості, вони зараз і такі послуги надають, або у центр соціальних служб для сім"ї та молоді- їх послуги до того ж безкоштовні) Якщо не вийде- шукай хоча б книги ( наприклад, на сайті Н.Козлова є багато книг, а також вправ, які можна робити самостійно, у Геннадія Павленко он-лайн тренінги.)
Головне- щось робити. З"являються нові навики- з"являється впевненість.
"...думаєш , що шось не так скажеш...."
А хто визначає- так чи не так? інші що- розумніші за тебе, чи думають правильніше? Колись був такий жарт - "кожен із нас по-своєму правий, а по-моєму-ні". Твої думки, погляди, висловлювання мають право на існування точно так же, як інші мають право з тобою не погодитись. Але це не означає, що ти автоматично погана чи неправа.
Вчись ставитится до себе трошки несерйозно. Якщо можеш пожартувати із себе-не страшно, якщо це зроблять інші.