Незрозумілий стан. Депресивний епізод, біполярний розлад чи щось інше?
Добрий день! Вже більше двох місяців в мене повний упадок сил і життя відчувається не таким яскравим і насиченим як було колись. Максимум, на що вистачає моїх сил це лежати на ліжку та дивитись якісь фільми, робити справи по дому, ходити на роботу і на курси. Проте я відчуваю себе зомбі чи роботом, який може лише машинально виконувати справи. Зараз я в Німеччині, застала лише тиджень війни, нічого страшного не бачила і не чула, окрім сирен. Мій стан не є стабільний, наприклад протягом двох тижнів це нестерпний душевний біль від якого немає спасіння. А зараз наприклад, психологічно я себе відчуваю добре (проте все одно немає яскравих фарб і сильних емоцій, які були колись), проте фізично відчуваю, що немає сил розвиватись і робити шось. Також пропала тривога. Раніше я тривожилась через різноманітні доібниці, а зараз повна апатія до всього.Раніше справитись із поганим настроєм допомагала їжа, алкоголь і т.д. А зараз не допомагає ніщо. Була в кількох психотерапевтів, один сказав про депресію, а інший про біполярний розлад, не можу без діагнозу зрозуміти, що мені робити і як справлятись. Дуже надіюсь, що ви допоможете мені визначити, що зі мною, бо життя просто проходить повз мене. Завчасно вдячна за відповіді
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Ірина Абрамчук
Диагнозы ставят психиатры, а не психологи. И уж тем более не по вашим словам на форуме. Порой нужно несколько визитов, чтобы был поставлен точный диагноз и подобрано лечение. А также параллельно назначена психотерапия.
Если вам предположили депрессию, то что дальше сказал психотерапевт делать?
По поводу вашего состояния и того, что вы войну застали только на неделю. Неделя или месяц это не так важно. Война это всегда огромный стресс. И переезд тоже, особенно вынужденный. А вы, судя по тому, что пишите, и раньше не умели справляться со стрессом, а заедали и запивали его.
Поэтому идите к психиатру, пусть определяет ваш диагноз, выписывает лечение. А дальше вы выбираете психотерапевта и работаете с теми проблемами, которые могли привести к такому состоянию.
Что в вашей жизни происходило до того, как началось такое состояние?
Вы в Германию переехали в связи с войной или планировали раньше переезд туда?
С кем вы там находитесь?
Знают ли ваши родители про ваше состояние?
Как вам живется в Германии?
Доповнення від автора
Сказали пити антидепресанти і проходити групову терапію. Все було ідеально. Ну і надалі я живу життя своєї мрії. І навіть все навіть краще ніж було в Україні. Справи закордоном відразу пішли добре, мені зі всім допомогли і я не відчувала надто сильного стресу. Я хотіла переїхати і раніше, але це було надто складно, тому через війну з‘явився привід. Тут перебуваю зі своїм хлопцем. Мої батьки не знають. Вони надто тривожні, та й не хочу із ними таким ділитись.
психолог онлайн
Тогда почему вы задаёте вопрос что с вами, если есть выписанное лечение и сказали про терапию?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 325057 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Тому що, як я і вказала мені ставили різні діагнози! Окрім того, я не вважаю того психотерапевта компетентним, оскільки були для тоговагомі причини під час візиту. Також, мій стан змінюється і я не знаю, чи справді це типово для депресії
психолог онлайн
Какого из двух психотерапевтов вы не считаете компетентным?
Любые изменения в состоянии обсуждаются с психиатром, который вас лечит. Обычно это может быть встречи раз в месяц или как вы договоритесь.
По вашим словам вам здесь диагноз никто не поставит.
Доповнення від автора
За відчуттями, той який поставив депресивний епізод. Під час його сеансу хотілось втекти якомога швидше, а опісля я плакала, бо почувалась дуже безглуздо, коли розповідала про свої проблеми.
Я розумію, що не поставлять, але мене цікавить думка різних психотерапевтів. Можливо із цим багато хто стикався і це просто вигорання чи ще щось. Діагнози не ставлять, але коли люди звертаються сюди, то в коментарях постійні можливі діагнози, тому я вирішила звернутись сюди за допомогою
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Добрий вечір!
Ваша реакція - це реакція на стрес. Ви зараз на стадії виснаження. І Ваш стан повністю відповідає цій стадії.
Чи наявна додатково депресія і ще щось інше, важко сказати. Діагноз ставить психіатр, не просто спілкуючись, а і аналізуючи Вашу поведінку, зовнішній стан і т.д. Інколи лікар використовує і опитувальники.
Ми вас не бачимо)) Частина інформації про Вас прихована. Це просто листування, навіть не відеозв'язок. Хоча і там не все можна побачити.
Можете піти до 3го лікаря і послухати ще його діагноз)) може повториться якийсь з попередніх діагнозів.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 325064 для Ірина Абрамчук
Дякую за відповідь)
Не була ще в психіатра, проте спробую
психолог онлайн
Доброго дня.
І депресія і тим біполярний розлад це стан який потребує компетного діагностування і лікування. Це виключно до психіатра.
Онлайн це некоректно навіть намагатися робити, тим паче психологами.
Варто звернутися до лікаря, пройти обстеження і почати терапію.
психолог онлайн
Доброго вечора, Євгенія. Люди, які вимушені були виїхати за кордон через війну, часто відчувають біль більше, ніж ті, хто залишився в більш-менш спокійних районах України. Працює непомітний механізм заборони на задоволення, відчуття провини, біль від відірваності від рідних, друзів, свого рідного дому. Але різні люди відчувають це більш чи менш важко. Корні інтенсивності часто знаходяться у дитинстві і тут потрібна робота з психотерапевтом. Один-два сеанси та постановка діагнозу - це замало, щоб далі самостійно справлятись.