Іпохондрія?
Вже майже два роки помічаю за собою, що завжди шукаю в собі болячки. Іноді після походу до лікаря, стверджується те, що в собі шукаю. Але найчастіше це максимально імпульсивні пориви, в мене банально може забурчати живіт і я вже думаю, що в мене рак шлунку і тд. Це трапляється кожного дня, кожного разу, як заболить хоч щось. І це з’їдає моє життя
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Так, Tania, схоже на неї.
Що плануєте з цим робити далі?
психолог онлайн
Здравствуйте, Tania!
Вы правы в том, что это
цитата:
з’їдає життя
Потому что страхи заставляют вас постоянно искать
цитата:
в собі болячки
За всем этим скрывается ваш страх смерти. И такое происходит тогда, когда человека не устраивает его жизнь.
То есть, на самом деле, вы боитесь жить.
Поэтому вам надо разбираться с тем, чего вы хотите, убирать страхи и осуществлять желаемое.
И для этого вам будет нужна индивидуальная психотерапия.
Я могу дать вам несколько рекомендаций, которые помогут облегчить ваше состояние:
1. Изучите факты, то есть соберите информацию о здоровье и болезнях, чтобы понимать, что является нормальным для вашего тела, а что может быть признаком заболевания. Это поможет вам отличить реальные симптомы от выдуманных.
2. Установите ограничения для своих поисков, например, уменьшите время, которое вы проводите на сайтах о здоровье, и не занимайтесь поиском симптомов после определенного времени дня.
3. Найдите занятие, которое поможет вам отвлечься от беспокойств о здоровье, например, спорт, чтение книг, общение с друзьями и т.д.
4. Расслабляйтесь, используя такие методы, как медитация, глубокое дыхание, йога, чтобы снизить уровень стресса и беспокойства.
5. Помните, что беспокойство о здоровье, вообще-то, естественно и многие люди сталкиваются с этим. Не стесняйтесь обсуждать свои опасения с близкими людьми.
Если же вы хотите избавиться от того, что
цитата:
з’їдає життя
то можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими проблемами и могу вам помочь.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку!
цитата:
ІПОХОНДРІЯ?
Дійсно, іпохондрія. Але це прояв, зовніше позначення того, що ховається глибше.
Що це може бути?
Насамперед, страхи і тривога. А вони, в свою чергу, похідні від глибинного почуття небезпеки. Від недовіри світу. Від несприйняття себе. Від хибних установок і закарбованих раніше уявлень.
Можете розповісти, з чого усе почалося?
Що відбувалось у ващому житті до появи іпохондрії і чим наповнене життя зараз?
Отже, вважаю, що потрібна терапія, тобто індивідуальна співпраця з психологом.
На додачу пропоную переглянути відео на вашу тему. Воно, звісно, не лікує. Та й завдання такого не має. Воно допоможе краще зрозуміти проблему.
СТРАХИ. КАК ПРЕОДОЛЕТЬ...
https://upsihologa.com.ua/audio-video-466
Відредаговано автором 13-04-2023 11:29:24
психолог онлайн
Здравствуйте!
У Вас повышенный уровень тревожности, но для того чтобы Вам помочь необходимо обратится к психотерапевту и разобрать Ваши переживания и установки.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339144 для Павел Леонидович Басанский
Насамперед, перестати шукати одразу ж симптоми в інтернеті, зміщати свій фокус на якусь справу. Це, як на мене, мінімальні кроки для початку. Далі - подружитись із своєю головою ?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339156 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Переживання з'явилась напевно тоді, коли в один період в мене дуже сильно болів живіт, мені казали, що я себе накручую, а це виявились серйозні проблеми по гінекології. Потім знову болі, ті ж самі слова від оточуючих, і знову лікарня - гнойний перитонит.
В мене є тепер якась недовіра до всього і всіх і водночас до свого ж організму.
А ще в дитинстві батьки на мої скарги про погане самопочуття відповідали, щоб я "не привторялась" і " не шукала в собі болячки"
психолог онлайн
Вы описали реальные факты причин Вашего переживания. В таком случае, Вы не слушаете других по поводу Вашего здоровья, т.к. это Ваш организм и только Вы можете чувствовать, что действительно с Вами происходит.
И это уже реальное переживание, когда было плохо, а Вас переубеждали в обратном. Возьмите для себя на заметку, по отношению к Вам ни один человек не может чувствовать, то что Вы. Полагайтесь только на свои ощущения, и обращайтесь вовремя к врачу.
психолог онлайн
Доброго дня, Tania! У вашому випадку буде ефективна психотерапія, особливо у когнітивно-поведінковому напрямку- КПТ-терапія.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Ось бачите, як минуле тригернуло в теперішньому? Що з цим робити? Звісно, не намагатись балачками вирішити доволі складну проблему. Потрібно пропрацьовувати потребу суперечити батькам в їхніх недолугих словах. Звільнятись від цієї необхідності. Вчитись довіряти собі. І орієнтуватись на власні відчуття в тілі - не перебільшуючи і не зменшуючи їх важливість.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Насамперед, перестати шукати одразу ж симптоми в інтернеті, зміщати свій фокус на якусь справу. Це, як на мене, мінімальні кроки для початку.
Так, це мінімальне. Але це з розряду порад з глянцевих журналів і взагалі не торкається глибинних причин.
цитата:
Далі - подружитись із своєю головою?
А Ви - не дружите? І в чому ця дружба буде проявлятись? Дуже цікаво.
цитата:
Оце важливий момент! Чому недовіра одразу до ВСІХ?! А не тільки до ТИХ, хто це тоді казав?
І чому недовіра до власного організму?! Якщо він сам Вас й попереджав про небезпеку через біль.
Незрозумілі висновки.
цитата:
А так і було? Шукали? Чи бувало по різному? Інколи Ви їх в собі шукали, а інколи вони самі Вас знаходили?