Хочу забути погане минуле
За останні 14 років було багато поганих подій, були звісної хороші але вони не перевищують того болю з яким мені прийшлося столкнутися, я хочу жити далі та радуватися життю у безпеці, хочу ментального здоровʼя. Чи є способи забути негатив та концентрувати свою увагу на хорошому?
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Забыть нельзя. Можно прожить переживания, отгоревать и тогда будет меньше болеть.
Это можно сделать с психотерапевтом.
А что происходило в вашей жизни?
Доповнення від автора
Насилля, вже минуло багато часу але я не можу пережити та рухатись далі
психолог онлайн
Оксана Игоревна Истомина
Алла Володимирівна Романенко
Сочувствую вам.
Вам нужно найти психотерапевта, который работает с подобными травмами.
Пока вы не проживете свои чувства, свой опыт, радость сложно будет замечать. Пока вы заполнены болью и другими переживаниями. И пока все не выплеснуть наружу, не поместится ничего другого
психолог онлайн
Добрий вечір. Якщо у Вашому житті було насилля, це привід звернутися за психотерапевтичним опрацювання цієї події, але спочатку у супроводі психолога потрібно отримати ресурс для спроможності доторкатися до болючих подій. На цьому сайті багато спеціалістів, до яких Ви можете звернутися.
психолог онлайн
добрий вечір. нашу історію переписати не можливо, а от змінити ставлення це в ваших силах. є достатньо багато методик які з цим працюють, виберіть те що вам більше до вподоби. Є позитивна психотерапія, гештальт, кпт і багато інших методів. всі вони можуть вам допомогти. можна почати з книжок, щоб краще себе зрозуміти, наприклад
Ірина Млодик " девочка на шаре", Уте Ерхард "хорошие девочки отправляются на небеса, а плохие- куда захотят". у вас є бажання , а це вже достатньо, щоб почати діяти!
психолог онлайн
Співчуваю вам. Життя це ніби ноти білого та чорного, з якого ми творимо музику. Негатив буде в житті, як і розчарування, смерть близьких, біль, але і буде позитив: любов, радість, щирість. Цей світ має і те і інше. У вас саме труднощі з проживанням негативу, який доречі дає глибину та розуміння життя. Ви хочете амнезувати та забути. Позитивне мислення це не повна картина світу, хоча на якийсь етап вона здається більш привабливою. Можливо в дитинстві ви не навчились проживати свої розчарування, помилки та різні стани, де щось йшло не за бажаним сценарієм. Це необхідна навичка, яка збереже вашу нервову систему та зробить вас більш зрілим.