Страх втрати роботи
Доброго дня!
Як подолати страх втратити роботу?
Ситуація : зараз хворію, слабкість, справді тяжко мислити
Я хочу відпочити і відлежатися , бо температура 4 день і не збивається
Я перші дні працювала, зрозуміла, що роблю помилки, плюс по своїм задачам не виходжу в строк, бо пропустила важливі деталі,а треба встигнути.
І в мене всередині комплекс відмінниці і страх , що я самозванець на роботі, що не виконую свою роботу ідеально, що багато на себе беру, і що не маю права хворіти і все іде шкереберть… це доводить до сліз
Так, я розумію, що від того, що не буду працювати тиждень - світ не рухне . Відпустки ж теж чогось придумали для людей і я не працюю хірургом, що від мене залежить життя людей
Але цей самий факт, що ти не можеш нормально відновитися, плюс сама нервами не даєш собі отямитись -нідочого хорошого не призведе.
Якщо навіть мене звільнять- ніхто мене через тиждень не згадає. Чого хвилюватись … наче висновки вірні, а серце тьохкає
І здоровʼя збоїть : шлунок, нирки
Вопрос от: ; Возраст: 36

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Невеликий період вашої відсутності не зруйнує вашу компанію і критично не вплине на вашу кар'єру. Люди хворіють, а лікарняні для того ж і призначені, щоб працівники мали можливість відновлювати своє здоровʼя і сили.
Схоже ви занадто жорстокі до себе і ставите перед собою надто високі вимоги, якщо вам це заважає нормально жити, цю проблему варто вирішувати в індивідуальній роботі з психологом, звичайно коли фізично ви відчуєте себе краще. А поки дайте собі право бути не ідеальною!
Дополнение от автора
Дякую за підтримку 🙏
психолог онлайн
Маргарита Старченко
Наталія, вітаю!
У вас сформована надзвичайна цінність роботи і ваше тіло бунтує проти цього! Воно хоче бути цінністю для вас і як вся ваша особистість! Зараз ви потребуєте сил для життя, відновлення, відпочинку, перезапуску. Будь-яка хвороба - це своєрідний регрес у дитинство, де багато сну, турботи та відпочинку, бо ви десь втратили чутливість до себе. Між вашими треба і хочу великий розрив! Можливо до цього легально ви не могли собі це дозволити і лише хвороба дозволила те, чого ви насправді потребували - відпочинку, паузи.
Комплекс відмінниці в тіні має комплекс знецінення і саме це зараз проявляється з вами. Ви атакуєте себе за свої живі прояви? Чому так жорстоко до себе? Ви гідні просто по праву свого існування, без регалій та надлишкового тиску працювати. Ваше життя і ви маєте бути цінністю та опорою, з якої можна творити та робити добро 🙏❤
психолог онлайн
Вітаю, Наталя. Бажаю вам скоріше одужати та повернутись в ресурс.
Ваш організм сигналізує вам, що ви щось робите не те, можливо рухаєтесь до нав'язаних цілей, працюєте не на тій роботі, ігноруєте свої потреби та бажання. Тіло через хворобу просто відмовляється рухатись у тому напрямку, в якому ви прямуєте. Можливо варто цей час присвятити на розмову з найціннішою для вас людиною – з вами самою. Прислухайтесь до себе та своїх бажань і коли ви наблизитесь до гармонії із внутрішнім світом, організм подасть знак покращенням фізичного стану.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго ранку, Natalia!
цитата:
Як подолати страх втратити роботу?
Піднятись на рівень вищий за проблему страху втрати роботи(!)
Це про сенси Вашого життя, які Ви намагаєтесь реалізувати на старій базі викривлених уявлень про себе і про свою долю.
Така мандрівка у супроводі психолога допоможе переглянути багато речей. Зрештою, необхідність в страху відпаде як така.
Поки Ви вдома, у Вас є час НА СЕБЕ(!) На додачу до порад колег пропоную переглянути глибокий і розумний фільм "Мені би в небо". Він явно не розважальний, але настільки змістовний, що має терапевтичний ефект. Потім його зможете обговорити з кимось з близьких людей. До речі, такі є навколо Вас?
Відредаговано автором 02-08-2024 10:40:17