Пошук роботи
Я боюсь влаштуватись на роботу. В мене є страх, що я не сподобаюсь роботодавцю чи мене не приймуть в колективі. І це при тому що в мене вже є досвід роботи і він був доволі позитивним. Мені страшно навіть почати пошуки роботи і я вічно знаходжу якісь відмовки.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Добрый день!
Откуда у Вас есть этот страх, что Вы можете не понравиться, ведь Вы говорите, что до этого у Вас был положительный опыт работы. Какие у Вас отношения с родителями? Возможно, что стоит об этом поговорить индивидуально на консультации?
психолог онлайн
Насправді, це питання самооцінки та впевненості в собі. Але відсутність досвіду тут також грає велику роль, тому спробуйте усвідомити, що на вашому місці «вже побувало» багато людей, які вперше влаштовувались на роботу. Всі так чи інакше подолали цей момент, подолаєте і Ви.
Можливо є сенс дещо змінити фокус уваги з «я не сподобаюсь», на «чи сподобається мені» робота, колектив тощо.
Адже всі ті люди, з якими Ви будете працювати – це взагалі чужі люди, яких, можливо, Ви й не згадаєте років через 5. Навіщо ж так перейматися щодо їх ставлення до Вас. Адже не має значення, як вони сприймають ті чи інші речі, важливо, щоб вони не заважали Вам робити свою справу та отримувати від цього задоволення та гроші.
Можливо, трохи згодом, коли Ви вже для себе визначите, що нова робота насправді подобається, то вже можна буде придивитися й до людей, з кимось, можливо, зблизитися, потоваришувати, а когось (і так буває), занести в «чорний список» як таких, в яких невідомо що в голові коїться))
А ще, чим більше кількість співбесід, на яких Ви побуваєте, тим нижче буде ваша тривога. Можна спробувати навіть просто ходити на співбесіди заради набуття досвіду проходження співбесід.
Спілкуючись із роботодавцем, намагайтесь не думати про те, як Вас оцінюють. Думайте про ваш досвід роботи, який вже маєте, про самі робочі питання, які перед Вами ставлять, задавайте питання, які у Вас виникають.
І вірте у те, що якщо Ви «не підійшли» - то Вам ця робота не потрібна, і «ваша» робота рано чи пізно знайдеться.
Дополнение от автора
Дуже дякую за поради😍