Чому я починаю плакати коли перечу батькові?
Сьогодні сталася хороша така сварка і коли я не погоджувалася з думкою та вчинками батька то починала плакати , коли я згадаю як він на мене кричить або коли він мене силою випихнув з кухні я починаю плакати .коли я йому перечу та не погоджуюсь і я це висловлюю йому то починаю просто плакати . чому я плачу не знаю . як це припинити? що це може бути?
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Здрастуйте. Що ви відчуваєте, коли плачете, коли не погоджуєтесь з батьком? Так було завжди, чи плакати ви почали нещодавно? Вам важко протистояти батькові? Чому сваритесь з батьком? Чи можливо вирішити конфлікт по іншому? Які відносини, у вас, з мамою?
психолог онлайн
Ці сльози - від образи на батька, від почуття несправедливості. Тому припиняти їх не треба - бо вони природні.
Гарно і правильно, що не погоджуєтеся із ним в тих ситуаціях, коли він веде себе із Вами несправедливо.
Так Ви себе вчитеся відстоювати. В житті потім 100% буде в нагоді.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346406 для Надія Іванівна
вчора сварка почалась з того що мені не було зрозуміло чому він так вчинив , і я в нього питала чому він не взяв мене щоб ми разом купили телевізор і ще я сказала що те що він купив взагалі не годиться , що він міг витратити трохи більше часу і купити набагато кращий , я сказала недоліки того телевізора бо він купив який небудь(думаю він його купив просто аби він був ) і навіть не обговорив це зі мною чи мамою , не спитав який саме я хочу , він вибрав тільки те що він захотів , хоча цей телевізор мав бути у НАШІЙ кімнаті і його б дивились МИ(я з сестрою)а не ВІН . він зробив все як небудь . звісно батько не настільки поганий просто він інколи забагато собі позволяє у відношенні до мене , мами , і деколи сестри .
коли з ним я не погоджуюсь то завжди коли він кричить , штовхає , обзиває ,в мене завжди з'являється таке питання : чому?, як ти смієш до мене так відноситись ? , хіба важко визнати що ти не завжди правий ?, хіба важко відповісти на мої питання спокійно і не біситись що я з тобою не погоджуюсь?
ну я думаю що ці сльози почались з класу 5?? не пам'ятаю але вже давно
мені важко йому протистояти через сльози . таке враження що через них мене сприймають не серьозно . коли я починаю йому протистояти очі автоматично починать мокріти і через час я плачу . я цього не можу контролювати
я з ним сварюсь бо я не розумію його вчинки , коли я йому спокійно задаю питання і висловлюю свою думку він починає біситись , кричати , обзивати, бо типу "які взагалі можуть бути притензії?' "що тобі вже не підходить?!' 'ти маєш мені просто сказати дякую і піти '
ні не маю. можливо ти хотів як краще , я розумію, але краще в тебе деколи виходить через дупу , і коли воно так виходить ,то цього ти не розумієш .
конфлікт можливо й можна було по іншому вирішити, але думаю закінчиться він так само 🤷
з мамою відносини ніби хороші 😸
з татом ... я б не сказала що погані .. думаю скоріше нейтральні але нахил трохи більше до нормальних
психолог онлайн
Добрий день. сльози це прояв агресії. Тобто Ви хочете щось сказати проти, але внутрішній цензор не дозволяє сперечатися із батьком тому злість проявляється чере плач.
Що стосується криків батька. Взагалі то люди кричать від безпорадності. Тобто розуміють, десь неосознано, що не праві, але сказати чи проявити це не можуть. Це такий спосіб захисту. Коли ви батькові спокійно кажете про свою думку, то кажіть саме про себе, про свої почуття, а не про те, в чому він не правий. Коли ми когось звинувачуємо, то перша думка опонента-захиститись. Звинувачення сприймається як своєрідний напад. Свої криком він ніби захищається. А якщо ви будете казати, наприклад, я відчуваю те то те в цій ситуації, то тут нападу ніби і нема.
психолог онлайн
Ви відстоюєте свою думку, і право на неї. Батько вас не сприймає серйозно, можливо думає що ви ще маленька, і нічого не розумієте.
Підтримую колегу, рекомендація говоріть про свої почуття, через я повідомлення. Приклад: мені не приємно, ти робиш мені боляче, твої слова мене ранять. Говоріть про свої почуття.
Потрібно працювати над своїми почуттями, вміння відстоювати свої кордони, з психологом.
Зверніться до шкільного психолога, це ви можете зробити самостійно.
Поговоріть з мамою, зверніться до приватного психолога, але це ви можете зробити з батьками, оскільки ви не повнолітня.
психолог онлайн
Добре, що добавили деталей у розповідь.
Може по суті Ви були і праві:
цитата:
і я в нього питала чому він не взяв мене щоб ми разом купили телевізор і ще я сказала що те що він купив взагалі не годиться , що він міг витратити трохи більше часу і купити набагато кращий , я сказала недоліки того телевізора бо він купив який небудь(думаю він його купив просто аби він був ) і навіть не обговорив це зі мною чи мамою , не спитав який саме я хочу , він вибрав тільки те що він захотів , хоча цей телевізор мав бути у НАШІЙ кімнаті і його б дивились МИ(я з сестрою)а не ВІН . він зробив все як небудь .
але за формою - не дуже. Бо справді звучить як претензія і критика, що не може сприйматись батьком спокійно, бо теж ображає. Це конфліктогенна поведінка. І це теж:
цитата:
І таким чином виходить лише нагнітання конфлікту. Хоча, може, Ви саме цього і хочете?
Але в цьому випадку взаємних образ стане БІЛЬШЕ - і сльоз відповідно у Вас теж.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
чому?, як ти смієш до мене так відноситись ? , хіба важко визнати що ти не завжди правий ?, хіба важко відповісти на мої питання спокійно і не біситись що я з тобою не погоджуюсь?
цитата:
мене сприймають не серьозно
Вы хотите, чтобы отец прислушивался к вашему мнению и воспринимал вас серьезно?