Желание понести наказание
Добрый день. Почему фантазирурю про то, что меня бьют, наказывают? Мама была строгой в детстве, но меня не били. Как можно удовлетворит то, чего требует подсознательно психика в таком случае, как мой?
Питання від: ; Вік: 40

психолог онлайн
В каких ситуациях это возникает?
Всегда ли так было? Или с какого-то времени?
Какие эмоции вызывает мысль, что вас наказывают, побьют?
Как наказывала мама и за что?
Какие отношения с отцом?
психолог онлайн
Laura, здравствуйте!
цитата:
Почему фантазирурю про то, что меня бьют, наказывают?
Пожалуй, так с лету и не скажешь. Надо разбираться. Например, спросить у Вас: Вы сами находите хоть какую-то взаимосвязь между предъявлением строгости мамой в детстве и нынешними фантазиями?
Дальше. Стоит прояснить, как давно стали фантазировать на тему наказаний? Может быть, вследствие какого-то события? Особенно, если проявилось чувство вины? Тогда за что и перед кем?
цитата:
Как можно удовлетворит то, чего требует подсознательно психика в таком случае, как мой?
Вначале осознать этот материал. Вывести его из подсознания на сознаваемый уровень. А дальше будет видно, как поступить.
психолог онлайн
Вітаю, Laura.
цитата:
Вивести неусвідомлені бажання в усвідомлені. Ми можемо впливати і керувати лише тим, що є усвідомленим. Тоді ми можемо задовільнити свою потребу не автоматичним і єдиним способом( фізичне наказання), а знаючи істинну свою потребу маємо ширший спектр засобів. Тоді ми не являємось заручником ситуації, а повертаємо собі контроль у моменті вибору.
Я можливо вас розчарує) але це робота з психотерапевтом. Вона стосується батьківських фігур і привязанності, де формується базові цінності у довірі, безпеці і визнанні. Не можливо відтворити «поломки стосунків», не будучи у стосунках. В даному випадку- терапевтичних і безпечних
психолог онлайн
Доброго дня Laura!
Можу сказати з впевненістю, що відповіді на всі наші запитання є в нас самих, просто ми їх не розуміємо без допомоги зовні.
Як правило, якщо існує якась потреба (от як потреба бити себе), так і було те, що цю потребу "запустило".
Ви пишете, що мама була "строгая... но не била". Маленькій дитині важко зрозуміти, що відбувається, але за всяких умов, вона потребує завжди любові та теплоти батьків, особливо, мами. І якщо такої любові було недоотримано, може сформуватися почуття провини, що тягне за собою звинувачення та бажання себе покарати., щоб... Як наслідок покарання, отримати ту саму любов, якої так не вистачало...
Ми стаємо дорослими людьми і, здається, все що було в дитинстві, давно залишилося позаду, але ...
Насправді, незадоволені потреби залишаються в нас на рівні підсвідомості у вигляді установок та поведінкових моделей... І тому, щоб мати можливість жити і рухатися далі, необхідна трансформаційна робота з цими установками.
А це самому зробити надзвичайно важко, бо потребує спеціальних знань та професійних навичок.
Як на мене, без роботи з психологом, який знається на роботі з підсвідомістю, Вам не обійтися.