Постійно погані думки, погані думки завдають мені нормально жити
Привіт. В мене постійно погані думки, я пила таблетки Антистрес воно хоч і допомагає але кожен день я про щось, подумала і мені здається що, там щось страшне і що, зараз воно прийде і вб'є мене. Сьогодні, в мене сталася така ситуація я сьогодні, зробила акаунт в Інстаграмі і я сказала собі нарештііі , я так зраділа що вийшло зробити акаунт в Інстаграмі, і потім в думках у мене з'явилися погані думки подякуй демону, сатані і я ж така геть, геть, геть, геть з моїх думок і потім я ж така думаю , я вірю тільки в Бога . В нечисть я не вірю , і потім в мене знову з'явилися погані думки зараз, побачиш і я злякалася, допоможіть будь-ласка що, робити в такій ситуації?? Я розумію, що потрібно йти до психіатра, психолога але зараз в мене немає грошей, будь-ласка порадьте що , робити??
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Наталия Горская
Доброго дня.
Ви можете спробувати знайти безкоштовну співпрацю з психологом: для цього можна пошукати відповідні пропозиції в соцмережах або на дошках оголошень.
Також в державній лікарні отримати консультацію психіатра можна безкоштовно. Для цього Вам потрібно звернутися до Вашого сімейного лікаря, повідомити про те, що Вас турбує і отримати направлення. Чи потрібно купувати ліки і скільки для цього коштів потрібно Ви вже будете знати в результаті консультації, можливо це не така велика сума, або ж Ви зможете попросити про допомогу у Ваших близьких.
Коли Ви почнете робити кроки, щоб допомогти собі, це вже може зменшувати тривожність і вплив нав'язливих думок на Ваш стан.
Чи можете Ви звернутися за підтримкою до когось з родичів, друзів, знайомих?
Чим наповнене Ваше життя зараз?
Як давно Вас турбують ці думки? Чи були якісь стресові події перед цим?
психолог онлайн
Добрий день. Дякую вам, що наважилися написати про це та не тримати думки всередині себе. Це вже важливий крок до вирішення вашого стану. Зверху колега написала, що ви можете зробити і до кого звернутись, але я хочу сказати ще дещо.
Те, що ви описуєте, схоже на стан підвищеної тривожності або навіть на обсесивно-компульсивні прояви — коли нав’язливі думки лякають, а потім виникає сильне бажання їх “нейтралізувати”, заперечити, відкинути.
Але важливо памʼятати, що ці думки страшні, але не реальні. Це продукт тривожного мозку, який намагається контролювати все навколо, навіть думки. І чим більше ми боремося з ними — тим більше вони повертаються. Це замкнене коло.
Тому в такому випадку, щоб вибратись з цього кола потрібна допомога. Потрібна або допомога спеціаліста, або можна собі трішки зараз самостійно допомогти. В першу чергу - це щоденник думок. Він допоможе вам відслідковувати, звідки ці думки взялись. Можна записувати по принципу: Що я подумала? Яку емоцію відчула?
Який страх за цим стоїть? Що станеться, якщо мої думки стануть реальністю? Чи правда зі мною може щось трапитись і як я можу захиститись в тих чи інших ситуаціях? Що я б сказала подрузі, якби вона таке відчувала?
Це може тимчасово допомогти знизити тривожність, але все ж справді краще звернутись по допомогу на безкоштовні ресурси
Відредаговано автором 19-05-2025 17:29:16