Дитина відмовляється їсти, пісяє під час сну кожного дня в садочку
Доброго вечора. Мені 27 років. Маю двох чудових донечок 2.3 роки та 10 місяців. Старша донька ходить в садочок, подобається, ходить із задоволенням, але справа в тому що вона кожного дня протягом 4 місяців пісяє в садочку під час денного сну, навіть коли не спить, вдома такого немає. Ось навіть на минулому тижні її підіймали в сонному стані і вона пісяла двічі на горщик, а третій раз всеодно в ліжко (за три години денного сну), дома може по три години не пісяти взагалі. Як справитися з цією ситуацією? А ще раніше ми кормили дитину під мультики, вона їла і молочну кашу і звичайну кашу, супи... А зараз вже більше місяця (як забрали мультики ) їсть картоплю і все... З супу також лише картоплю вибирає... Правда кашу я їй була насильно в рот запихала (знаю не правильно робила). Як виправити ситуацію з харчуванням? Коли пропонуємо поїсти під мультики, каже потом мультики і не їсть толком, лише картоплю, йогурт, сок та щось солодке. Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Катя, добрый вечер!
Для того, чтобы понять лучше , что происходит, нужно понаблюдать за ребенком и обратиться к
детскому психологу. Вы говорите, что это началось после того, как Вы родили еще одного ребенка. Как Вы чувствуете она относится к младшей сестре, есть ли у нее ревность к ней? В каких отношениях Вы с мужем? Где спит ребенок дома?
психолог онлайн
Доброго времени суток!
А дома перед дневным сном вы, как в садике, скармливаете ребёнку тарелку первого (жидкость), тарелку второго и стакан компота (жидкость)?
В садике она без мультиков ест всё или тоже только картошку?
психолог онлайн
Здравствуйте! Нельзя кормить ребенка насильно, а также под мультики. Ставьте перед ребенком вкусную и полезную еду, со временем начнет кушать. Поголодать для ребенка не так страшно, как потом иметь проблемы с пищевым поведением и лишним весом, и к тому же психологические проблемы. А относительно того, что мочится в постель - бывает, что в садиках холодно, особенно в постели, от холода хочется в туалет. Также могут быть нервные причины - в садиках не позволяют вставать, даже если не спать, заставляют спать, это может провоцировать стресс и учащенное мочеиспускание.
Дополнение от автора
Шановна, Ольга Володимирівна, я ні слова не сказала про те, що це началось після народження другої дитини, небажання їсти почалося саме після того як забрали мультики (більше місяця тому). Відноситься вона до сестри добре, обіймає, цілує, говорить що сильно любить, зрозуміло, що бувають різні моменти, забере іграшку, штовхне, але прям ревнощів я не бачу. З чоловіком в нас нормальні відносини, ми Сім'я, думаю цим все сказано, любимо один одного і наших дітей. Він багато часу проводить зі мною та дітьми. Дитина спить на своєму ліжку, буває перелазить до нас.
Дополнение от автора
Шановна Наталія Павлівна, дома ні, ми не даємо перше, друге і компот на обід, але справа в тому що дитина так само їсть в садочку лише картоплю, хліб, компот, печиво. Коли те що вона "не любить", при цьому навіть не спробувавши, то вона просто голодна весь день, перебивається рідиною, хлібом та печивом.
Дополнение от автора
Шановна, Анна Андріївна, дякую Вам за відповідь, зрозуміло що корисною їжею потрібно годувати, але вона завжди просить щось смачне. Ми і так намагаємось її годувати корисно, але ж вона нічого не хоче, раніше і банани любила, і яблука їла, а зараз від фруктів як відрізало (іноді може з'їсти мандарин або апельсин), просить моркву, але при цьому в супові її не їсть (тільки тоді якщо не побачить і вона їй попадеться), лише картоплю.
психолог онлайн
Вам придётся проявить характер. Тут уже либо она Вас либо Вы - её. В этом возрасте ребёнок принцип долго держать не будет, и если его не подкармливать печеньками - к вечеру Ваша малышка с удовольствием будет есть то,что Вы ей предложите.
психолог онлайн
Доброго дня, Катя.
Я так зрозуміла, що проблема яка більше за всіх тривожить, це те, що дитина почала пісяти в ліжко в садочку?
Чи вкладаєте ви дитину спати в обід вдома?
Чи не помітили ви ще якихось змін в поведінці дитини за останні місяці (змінився режим сну, плаксивість, вимогливість, імпульсивність тощо)?
психолог онлайн
Скажите, а к врачу Вы обращались с этой проблемой? Почему Вы решили, что это психологическая проблема? Вы разговаривали с ребёнком о том, что происходит в садике? Вы говорите, что дома нет такой проблемы, как в саду. Что думают воспитатели в этом случае? Как ведут себя другие дети?
Дополнение от автора
Наталія Павлівна, дякую, будемо пробувати.
Дополнение от автора
Шановна Ксенія Володимирівна. Звісно мене це тривожить,але вона не почала пісятись, а пісяє кожного разу в садочку (з вересня ходить). Звісно дитину вкладаємо на денний сон дома. Просто справа ж в тому що вона може проспати 1.5 -2 години і суха, а в садочку за 3 години, 3 рази...якихось прям змін не побачила. Раніше коли я її питала як день в садочку пройшов, вона розповідала, а зараз особо ні. Вона в садок іде з задоволенням, гарними емоціями зустрічає вихователя та помічника вихователя.
Дополнение от автора
Ольга Володимирівна, звісно говорила з лікарем невропатологом на рахунок цього, вона сказала що в цьому нічого такого немає, дитині всього 2.3 роки і вона переросте. З дитиною розмовляю звісно, на моє питання чому ти пісяєш в кроватку вона каже не знаю, каже що треба пісяти на горщик. Говорила я вихователю, що дома такого немає, вона сказала що причина тому памперс вночі. От і памперс ми вночі зняли (тепер підіймаємо дитину кожні 2-3 години серед ночі) їй не даємо спати і самі не спимо, але ж нічого не змінюється, вже ми це робимо майже місяць. В садочку також стали підіймати її напівсонною на горщик, але ж всеодно, але каплю вона видавить з себе. В неї вже наче пункт в голові, що потрібно принести мокрий одяг додому. Протягом дня дитини себе нормально контролює.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Дякую, що роз'яснили.
Можливо, їй просто не подобається спати в садочку. Часто, діти просячись в туалет уникають сну. Вона могла помітити, що інші дітки так роблять і почати наслідувати. Те ж саме стається і з їжею, вихователі вмовляються дітей, які не люблять їсти, з'їсти хоча б картоплю. :)
Можу припустити, що ваша дівчинка контактна та вже знайшла декількох подружок)
Про те, що відчуває дитина можна побачити в її малюнках, а точніше в кольорах, які вона використовує.
Однак, спробуйте питати в неї більше про те, з ким вона дружить, у які ігри грала.
Мені здається, що вона так просто адаптовується до взаємовідносин у групі з іншими дітками, ніби намагається "влитися" в колектив :)
Також у садочку є психолог, який спостерігає за адаптацією дітей. Можете звернутися до нього за рекомендацією.
Дополнение от автора
Ксенія Володимирівна, в цьому щось є. Дякую Вам. Вона як дома малює часто використовує жовтий та зелений кольори. Коли її запитуєш з ким любиш гратися, вона називає імена дітей. Я вже до психолога зверталася.. не хочеться більш, тому що все говориться вихователю і для мене є це дивним... З психологом заговорили що дитина вночі в памперсі, тут же про це знає помічник та вихователь.
психолог онлайн
цитата:
В неї вже наче пункт в голові, що потрібно принести мокрий одяг додому. Протягом дня дитини себе нормально контролює.
Спасибо за Ваш развернутый ответ. Мне сейчас пришла мысль о том, что Вы говорите, что для нее очень важно принести мокрую одежду домой, она как будто с Вами разговаривает на своем бессознательном языке. Она может получать Ваше внимание и любовь таким образом. Вы рассказали такую историю, что все хорошо, все улыбаются и даже нет за что зацепиться. У нее есть младшая сестра и, возможно, в ее фантазиях, ей кажется, что мама уделяет ей больше внимания и не так ее любит, как прежде. Постарайтесь с ней поговорить об этом, что Вы ее любите и готовы уделить ей столько внимания, сколько нужно, ведь Вы ее отводите в садик, а сами остаетесь с ее сестрой. Это мое предположение. Сложно говорить, если мы не видим ребенка. Дети часто коммуницируют с мамой через свои испражнения, потому что по по-другому пока не умеют. Они могут долго не какать, если нет мамы и тем самым вызывать беспокойство и тогда мама начнет больше уделять им внимание. Что Вы думаете об этом?
Дополнение от автора
Ольга Володимирівна, дякую. Справді в цьому щось є, може справді вона таким чином і хоче добитися любові і більшої уваги. Але коли ми дома, чоловік в основному з меншою проводить час, а я зі старшою, в чоловіка графік роботи такий що ми практично завжди поруч. Просто мені от цікаво чи є сенс з дитиною такого віку, яка говорить, але ще багато чого не може розповісти йти до дитячого психолога в реальному часі, чи зможе він побачити проблему певну і допомогти її вирішити.
психолог онлайн
Спробуйте їй за декілька годин до сну не давати пити. Можливо трохи полегшить ситуацію.
Також помалюйте з нею фарбами садочок, діток, і все що вона захоче. Головне разом. І нехай використовує ті кольори, які забажає. Запитуйте, що вона малює, а чому вона це малює, а яке воно тощо, проговоріть свої почуття від малюнку і нехай вона теж спробує. Ця річ хороша, добре знімає тривогу в діток, особливо в тих, які дуже чутливі :)
А загалом успіхів вам, порозуміння з дітками та більше посмішок :)
психолог онлайн
цитата:
Просто мені от цікаво чи є сенс з дитиною такого віку, яка говорить, але ще багато чого не може розповісти йти до дитячого психолога в реальному часі, чи зможе він побачити проблему певну і допомогти її вирішити.
Вы очень чуткая мама.. С детьми нужно разговаривать, начиная с того момента, когда он находится у Вас в животе. Даже фантазии будущей мамы влияют на то, с чем ребенок пойдет по жизни. Очень важно с ними говорить о их чувствах и переживаниях, им очень сложно сформулировать, что они чувствуют и пытаются донести их на своем языке. Вы как мама можете помочь ей это осознать. Проблему может увидеть глубже психолог психоаналитически ориентированный, который работает с бессознательным Вашего ребенка. Попробуйте для начала говорить с ней, она не говорит, но все понимает.