Тяжело забыть
Здравствуйте, встречаюсь с молодым человек год с лишним, и недавно узнала, что когда отношениям было пол года, молодому человеку сильно нравилась другая девушка. Но ему удалось очень долго это скрывать. Я знаю, что он меня любит, но я никак не могу забыть те слова которые он ей писал, что думал про неё
Я сейчас нахожусь в мачтовник шока и не знаю как поступить дальше
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Алла, доброго времени суток!
Сломанное доверие - это самое болезненная и самая долгозаживаемая рана. Тут придётся набраться терпения, дать себе право на злость - это адекватная реакция на неадекватное поведение молодого человека. Конечно же, нужен откровенный и тёплый, без упрёков, разговор с молодым человеком. Конечно же, без его «прости» я виноват» - не обойтись. Причём «виноват» и точка, без каких либо объяснений почему он это сделал. Всё это было бы Вам в помощь справиться с болью, разочарованием, злостью и всеми остальными эмоциями.
Мудрости Вам!
психолог онлайн
Доброго дня, Алла.
Повністю погоджуюся з колегою, що Вам необхідно поговорити щиро зі своїм хлопцем, розповівши про Ваші переживання та хвилювання. Проте, перш ніж зважитися на розмову, я б рекомендувала вивільнити свій накоплений гнів (повністю конструктивний і зрозумілий) у безпечний спосіб, щоб майбутня розмова не перетворилася на "вибух люті" та взаємних образ.
1) спробуйте написати йому листа, описавши повністю свої переживання, думки, образи. Перечитайте його. Після цього спаліть або порвіть лист;
2) спробуйте вивільнити свій гнів через фізичні дії. Візьміть подушку і бийте її в повну силу, поки не відчуєте втоми (головне - не зашкодьте собі). Після цього ляжте і відпочиньте.
Коли Ви відчули, що Ваш гнів вже не є настільки інтенсивним і не заважає Вам спокійно розмовляти, домовтеся заздалегіть про серйозну розмову із хлопцем та розкажіть йому все. Я впевнена, що коли Ви йому все щиро розповісте - це лише сприятиме розвитку ще більшої близькості між Вами. Відновлення довіри - це довготривалий процес, який потребує роботи двох партнерів. Найкращий спосіб її відновити - це навчитися відкрито заявляти про переживання (негативні і позитивні), бажання та потреби; спільно конструктивно вирішувати конфлікти. Це основа паритетних стосунків, розвиток відчуття близькості.
Вірю у Вас і бажаю Вам успіхів! :)