Как справиться с тревожностью?
Испытываю постоянное чувство тревоги за своего мужа. На фоне стресса и истощения на работе у него могут проявляться психозы. Боюсь что может физически навредить мне. Как перестать бояться мужа и быть спокойной?
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Здравствуйте.
цитата:
На фоне стресса и истощения на работе у него могут проявляться психозы.
Что Вы имеете в виду под психозами? Муж наблюдается у врача-психиатра?
цитата:
Боюсь что может физически навредить мне.
Может, стоит в таком случае подумать, прежде всего, о своей безопасности? Если может навредить физически, то тогда Ваш страх обоснован, и Вам нужна не только психологическая, а и юридическая помощь.
психолог онлайн
Доброго дня! Ви пишете "Испытываю постоянное чувство тревоги за своего мужа". Ви маєте на увазі, що відчуваєте тривогу через свого чоловіка? Через те, що боїтеся його зривів? Чи у Вас тривога за його стан? Вас більше турбує Ваше здоров'я чи те, що з чоловіком відбувається?
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
Когда это началось? Как было раньше?
Обращались ли к психиатру?
Присутствует ли при психозах химические вещества, изменяющие сознание?
Какие отношения с мужем?
Дополнение от автора
Мужу было очень тяжело на работе, + конфликт с работником, который ''быковал'' и каждый день пытался вывести его на эмоции (по словам мужа), муж все терпел, он по жизни все держит в себе. Начало проявляться тем что он стал очень тревожиться из-за конфликта на работе, до того что перестал спать. Потом добавилась агрессия, его мысли были не логичны, предложения не связаны смыслом между собой, резкая перемена настроения. Я поняла что нужно к психиатру, на сама физически не смогла отвезти его (в положении). Позвонила его родителям на помощь, мать-религиозный фанат, говорила что ему кроме церкви никто не поможет, отец-ещё подождём, посмотрим. Но мне было страшно с ним находиться, он мог тыкать в меня пальцами, агрессивно смотреть и я боялась его ночью когда засыпала. Я уехала к своим родителям, а мужа забрал его отец, неделю муж дома, под присмотром его отца, лечился(психиатр поставил диагноз-психоз). Через месяц вернулся к прежней жизни, сменил работу. Но я теперь боюсь с ним жить вместе. Когда приезжает ко мне все время я на иголках, боюсь сказать что-то не то, сделать. Как побороть страх что все может повториться? С мужем нормальные отношения, чувствую что он меня любит, заботиться обо мне, помогает.
психолог онлайн
Дякую за доповнення! Жінки самі по собі дуже чутливі натури і особливо така чуттєвість та тривожність може зростати під час вагітності. Тим паче, що чоловік, не бажаючи цього, дав Вам привід... Окрім того, чоловікам властива більша грубість у висловлювані своїх емоцій. І певним чином, така різниця у природі почуттів долається за допомогою рівня стресостійкості самої жінки. Як на мене, Ви дуже чуттєва і загалом, а не тільки в цій ситуації... Як Ви реагували в більш ранньому віці на емоції Вашого батька? Як реагує на емоційні сплески Ваша мама?
Дополнение от автора
Батька дуже легко було вивести з себе, він ставав агресивним, міг щось розбити і сильно кричав. В дитинстві з сестрою ховалися під ліжком плакали, потім просто закривалися в кімнаті і чекали коли це все закінчиться. В мами теж були зриви, ну чомусь я її не так боялася, і нікуди не ховалася.
Коли у батька нервові зриви, мама спочатку намагається поговорить з ним, коли батько її не чує і кричить своє, вона повисить тон у розмові. Якщо він її не чує, просто займається своїми справами, а якщо щось скаже образливе - то мама розплачеться і образиться на декілька днів а то й тижнів. Потім сама прийде до нього миритись.
психолог онлайн
Дякую за доповнення! От власне і знайдена причина того, що Вам так важко перестати боятися. І криється вона у "зеркаленні" батьківської ситуації та Ваших дитячих травмах. Ваш чоловік "злипся" у Вашій підсвідомості з Вашим батьком. Потрібне повне пропрацювання дитячих травм, щоб повернутися до нормального життя. До речі, ситуація з емоційним зривом Вашого чоловіка була зовсім не випадкова. Таким чином саме життя звертає Вашу увагу на дитячу непрожиту травму, яку прийшов час трансформувати у життєдайну енергію... І тепер вибір за Вами: тягнути страхи і далі за собою, чи їх "скинути" як важкий тягар... Але підсвідомі установки змінити можна лише за допомогою психолога. Тим паче, що зараз можлива ефективна та продуктивна зустріч зі спеціалістом онлайн...