Я живу ілюзіями
Добрий день, я маю проблеми в сім'ї та навчанні тому часто живу ілюзією ідеального життя. Намагалась жити справжнім життям, але все повертається як було. У ідеальному житі і я ідеальна, а коли повертаюсь у реальний світ почуваю себе невпевнено. Я маю мрії і цілі. Хочу почати займатись собою, але не виходить постій зануруюсь в нереальний світ. Як побороти ілюзії?
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
А навіщо з ними боротися?
Їх краще почати втілювати в життя.
Ваші ілюзії мають велике значення, адже можуть показати , як саме Вам хотілося б жити, якою саме стати.
А щодо постійного занурення в нереальний світ- то саме так і народжуються чудові літературні історії. Можливо і Ви б могли створити свою?
Єдине на що не має сенсу витрачати свої сили, так це на пошук/відтворення/виховання/... "ідеальності ".
Щасливе життя, цікаве життя- це ЗОВСІМ НЕ ідеальне життя.
Цікава особистість, гарна людина- НЕ ідеальні.
Ніхто НЕ ідеальний.
Це хибний шлях.
Краще формувати в собі якості, які Вам подобаються, або ж які Ви поважаєте в інших, але не "ідеальність".
Щодо впевненості, то її можна розвинути, і саме в підлітковому віці багатьом ця "проблема" стає актуальною.
І це нормально.
Адже підліток -вже не дитина, тому дитячої впевненості в собі (яка частіше ща все була майже автоматичною) вже немає .
А більш дорослого досвіду ще не вистачає, на який можна було б спертися, щоб відчути себе більш впевнено.
Коли "провалюєтесь" в невпевненість, можна нагадати собі свої "переваги " (наприклад, "але ж я вмію ... малювати/співати/варити борщ/ швидко бігати, збиратись,.../ допомагати друзям/ вислухати проблемы в подруги/ відстоювати себе/ робити зачіски/ доглядати за квітами/....")
А ще, кожного вечора можна пригадувати перед засинанням, що сьогодні вдалось зробити, за що можна сказати собі "я молодець" (навіть якщо це "я молодець, не запізнилась сьогодні/не накричала на .../ не забула вдома зошит,...").
А яке саме життя є у ваших мріях?
І що більше за все Вам не подобається натепер, в житті та в собі?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334047 для Наталия Горская
Дякую за відповідь. У моїх мріях я впевнена в собі, смілива, заможна. У мене щаслива сім'я, є підтримка.
В житті у мене мало емоцій, я майже не подорожую, я живу тільки з мамою та почуваю себе самотньою. Я маю подругу, але не знаю чи довіритись їй. Іноді я соромлюсь(чи боюсь) відповідати на уроці хоча знаю відповідь. В мріях я не зважаю на думку інших, а в житті я завжди боюсь що про мене подумають. Хоча мені і подобається моя зовнішність я думаю, що є гарніші , кращі за мене. Я хочу бути впевнею в собі і в цьому проблема. Якби мені більше сміливості я змогла втілити у реальність всі мрії, стати своєю мрією.
Щодо створення книги я вже над цим працюю. Це одна із моїм маленьких мрій
психолог онлайн
Добрий день. Ілюзії зазвичай виникають там, де людина не сприймає свою реальність, в якій живе. Варто формувати себе, нарощувати скіли, які допоможуть вам реалізувати ваші мрії.
Вам краще зустрітися з психологом в індивідуальних зустрічах. Ви неповнолітня. Вас можна консультувати за згодою мами.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334055 для Виталия Юрьевна Мельник
Дякую за відповідь.
психолог онлайн
" У моїх мріях я впевнена в собі, смілива, заможна. У мене щаслива сім'я, є підтримка"- мені на хвилину здалося, як я чую спокійний та впевнений голос, бачу рівну спину та трохи підняту з гордістю за себе голову юної дівчини з сяючими очима...
Так я відчула ваші слова.
Пропоную і Вам ТАК відчути те, якою Ви є.
Так, я не обмовилась, саме Є, а не тільки хочете бути.
Адже людина, яка всередині себе не має такого досвіду, не зможе його нафантазувати.
Кожна людина -унікальна, одна єдина на весь всесвіт.
Такої, як Ви - більше ніде немає, і не буде.
Можливо сама глибинна ваша сутність проявляється у ваших фантазія і мріях. Залишилось тільки допомогти їй проторити шлях назовні.
Так,є гарніші за Вас зовнішньо, є розумніші, заможніші, є ті, хто більше подорожує, або має "кращу сім'ю"- все це є завжди і скрізь.
Так було, є і буде. З кожним з нас.
Але ж це не може змінити цінності в цьому світі саме Вас.
Якщо виділити "напрямок" для думок- то я б його визначила як "не дивитись на інших, дивитись на себе ", при цьому цінувати себе.
Я б також порадила Вам звернутись до мами з проханням про співпрацю з психологом. Можливо Вам вистачить декількох зустрічей, щоб "розкласти все по полицях" та на певний період зрозуміти "дорожню карту", як рухатись до своєї мрії.
Ви вмієте аналізувати себе і свої почуття, знаєте, чого хочете, а ваші міркування достатньо дорослі, а це дуже гарний "знак".
А ще хочу запропонувати такий експеримент.
Візьміть якусь ситуацію, з якою впоратись важкувато, але не критично (може відповідь на уроці, коли знаєте її).
І уявіть собі, що в цей момент то НЕ Ви долаєте цю "перешкоду ", а та, інша Ви, з ваших фантазій, впевнена, спокійна, якій немає справи до чужих думок.
Ніби костюм, надягніть на себе цей образ, разом з впевненою постаттю і спокійним виразом обличчя, впевненим голосом.
Просто уявіть собі, щоб казала та робила в цій ситуації "інша Ви", і дійте так само.
Потім можна навіть оповідання про це скласти, думаю, буде цікаво.
А головне, подивіться, чи змінилося щось всередині Вас, ваші відчуття, думки.
Так можна уявляти себе і в інших непростих для Вас ситуаціях.
Це працює таким чином, що людина, яка уявляє, спочатку саме через уяву отримує свій власний досвід, "як це, бути таким", а потім вже цей досвід змінює людину.
психолог онлайн
цитата:
живу ілюзією і
Обычно человек уходит в фантазии (иллюзии) тогда, когда его не устраивает реальная жизнь.
Поэтому чтобы
цитата:
побороти ілюзії
Вам надо будет разобраться с тем, чего Вы хотите и осуществить желаемое.
Пока же Вы не можете этого сделать, так как Вам мешают те страхи, о которых пишете - они снижают уверенность в себе и не дают возможности осуществить мечты.
Помощью в решении проблемы сможет стать только индивидуальная психотерапия с Вами. Причем, это должны быть не ответы на форумах и не разовые консультации (которые Вы сможете получить и бесплатно), а обязана быть планомерная работа. Которая по времени займет 3 месяца.
Следовательно, Вам надо обращаться за помощью к маме, чтобы она дала свое согласие на психотерапию (потому что Вам нет 18 лет) и оплатила услуги психолога.