Важко стримувати емоції, дуже легко розплакатись,
Майже весь час я стримувала свої гнівні емоції - гнів розпач чи жаль. Все це дуже довго в мені сиділо. На даний момент я можу засмутитися через жарт який для мене є образливим. Я не знаю що мені робити
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Марія Радченко
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, Катерино!
Плакати і злитися - нормально. Людина повинна вміти проживати свої емоції, а не подавляти їх.
Інша справа, що буває так, що ми знаходимося у непідходящому місці для того, щоб поплакати або покричати.
Щодо гніву, то дуже важливо вміти доносити його правильно, спрямувавши на проступок людини, який його викликав, а не на особистість цієї людини.
І пам'ятайте, що набагато краще сказати про своє невдоволення, чим допустити його переростання у пасивну агресію.
психолог онлайн
Валентина Віталіївна Гриценко
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня, Катерино!
цитата:
Майже весь час я стримувала свої гнівні емоції - гнів розпач чи жаль. Все це дуже довго в мені сиділо. На даний момент я можу засмутитися через жарт який для мене є образливим.
Ви розкрили притаманний вам механізм поводження з емоціями. А краще сказати, поводження з собою, ставлення до себе. Відчували гнів, розпач чи жаль і зачиняли ці емоції в собі, наче не мали право, як будь-яка людина, виразати їх адресату. Тобто керувались, напевно, страхом або потужними сумнівами. До речі, з яких мотивів утримували винесення емоцій назовні?
Від цього всередині Вас піднявся рівень психологічної напруги, зросло збудження і в решті-решт порушився баланс, тобто природна здатність повертати собі рівновагу.
цитата:
Я не знаю що мені робити
Порадами тут не допоможеш, кажу прямо. Тому оптимально звернутись по допомогу до психолога. Разом з ним з'ясуєте, чим обумовлене утримання сильних емоцій? Які фактори тому сприяють. Також ви зможете віднайти ефективні способи проживання і розміщення своїх емоції в контакті з людьми.
Відредаговано автором 08-04-2023 17:51:42
психолог онлайн
Здравствуйте, Катерина!
Если вы сдерживали
цитата:
свої гнівні емоції - гнів розпач чи жаль
то следовательно, боялись их проявлять из-за страха перед другими людьми и/или из-за эмоциональной зависимости от них.
И это привело к снижению вашей самооценки.
Поэтому вы и можете
цитата:
засмутитися через жарт який для мене є образливим
цитата:
Я не знаю що мені робити
Вам надо будет убирать страхи и установки, которые заставляют вас думать о том, что скажут другие люди.
А также повышать свою самооценку, развивать уверенность и любовь к себе.
Такая работа должна будет проводиться комплексно.
Поэтому если вы хотите изменить свою жизнь, обращайтесь, я могу вам помочь, так как имею опыт работы с такими проблемами.
Відредаговано автором 08-04-2023 20:35:56
психолог онлайн
Звучить так, ніби у вас може бути проблема з емоційним регулюванням і контролем. Це може мати вплив на ваше благополуччя та якість життя, а також на ваші стосунки з іншими людьми.
Один зі способів керувати своїми емоціями - це практикувати медитацію або йогу. Ці практики допоможуть вам зосередитися на своєму диханні та зняти напругу. Також важливо навчитися розпізнавати свої емоції та відчувати їх, а не просто пригнічувати.
Дуже корисно також говорити про свої емоції з близькими людьми, наприклад, з друзями або членами родини. Якщо ви не можете поділитися з ними своїми проблемами, можливо, вам слід звернутися до професійного психолога, який допоможе вам зрозуміти і керувати своїми емоціями.
Необхідно пам'ятати, що кожна людина має емоції, і вони можуть бути дуже сильними. Не ховайте їх всередині себе, а навчитесь керувати ними, щоб вони не завадили вам досягти того, що ви хочете в житті.