Селфхарм та тривожний розлад
Добрий день, я вже писала питання на цей сайт,де мені радили розповісти батькам що в мене порізи і ч себе травмую. Я це зробила, мати звернулась до психолога,з яким я працювала півтора місяця, але потім вона пішла у відпустку на дуже довгий термін, мені порадили звернутися до психіатра і ми звернулись, поставили діагноз- тривожний розлад з депресивними проявами;самопошкодження. Також призначили антидепресанти і заспокійливі. Коли я спілкувалась з психологом,з мене взяли обіцянку до я себе не ріжу і я її дотримувалась. Але тільки,в той же день коли ми перестали працювати,я нагнала все що втратила за півтора місяця,і далі це продовжую робити. Мати побачила що я знову за своє, питала,просила, благала щоб я цього не робила,але я дивилась на неї скляними очима. Також мене просять показати порізи,мати благає про це,але я не можу. Вона плаче із за цього. Сьогодні вітчим знову побачив докази що я ріжу себе,планує сказати матері. Як мені бути? Через день йду до нового психолога разом з мамою, як зробити щоб мати не так переживала? Чи треба про це говорити якщо я не можу проявити емпатії до матері,а тільки дивлюсь як вона плаче,а потім виміщаю це на собі? Чи варто йти до психолога з яким погоджується твоя мати,але ти-ні? Дякую за відповідь
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
1,5 месяца при таком диагнозе и состоянии это очень мало, тут нужна длительная работа - хотя бы самый минимум это 6 месяцев, а чаще это про более длительные сроки. Поэтому маму вы можете утешить, что вы только в начале пути и для стойких результатов пока рановато еще просто.
Хорошо, что вы обратились к психиатру и принимаете лекарства.
Относительно мамы. Во-первых, ваша задача сейчас разобраться в себе, а не переживать про маму. Она взрослый человек и вполне сама может позаботиться о себе, например, обратившись к другому психологу и работать с ним по поводу своих переживаний. Во-вторых, с психологом работать вам, поэтому важно, чтобы вам было с ним комфортно Поэтому найдите тот вариант, который подойдет вам обеим. Если вы будете стараться во всем угождать маме, отчиму, то порезы еще долго не прекратятся.
психолог онлайн
Добрий день. Це добре, що ви звернулися до батьків і спеціалістів за допомогою. Прикро, що поки що самі не справляєтеся, але ви обов'язково продовжуйте роботу з психотерапевтом, який саме вам підходить. Ліки діють? Як ви відчуваєте?
Звісно мама переживає, їй напевне боляче, що ви робите собі боляче. Але
Справляння із станом мами -відповідальність мами, не ваша.
Які у вас відносини з вітчимом? Ви досліджували з психологом, що стоїть за вашими порізами?