.
Я стала вдовою у 18,мій чоловік загинув на війні будучи там понад декілька років,мені тяжко пережити втрату і я не знаю як з цим змиритись,як почати жити далі ,адже люди осуджують кожен мій крок життя,часом є думки,що ніхто мене не розуміє
Питання від: ; Вік: 19
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Співчуваю Вам.
Шукайте людей, які допоможуть Вам прожити це горе. Якщо немає поруч знайомих, яким довіряєте, зверніться до психологів, які працюють з такими запитами, знайдіть групи підтримки.
Це дуже боляче. Подбайте про себе. Не залишайтесь сам-на-сам з горем. Дозвольте собі сумувати і плакати. Зверніться за підтримкою.
психолог онлайн
Співчуваю вашому горю.
З втратою не потрібно «змиритись» і «пережити», втрату потрібно прожити. Є характерні етапи горювання, і в звичному середовищі цей період займає близько року.
Є таке поняття як патологічне горе, а ви пишете, що пройшло 1,8 р., а вам ще болить. Зверніться до спеціаліста, що вміє працювати з горюванням, не потрібно терпіти і чекати що все мине, подбайте про себе
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
цитата:
Я стала вдовою у 18
Співчуваю Вашому горю!
Прийміть мої слова підтримки.
цитата:
мені тяжко пережити втрату і я не знаю як з цим змиритись
Колеги вже висловили свої слушні поради. Цілком з ними погоджуюсь.
цитата:
як почати жити далі
Буде важко, але Ви мусите, головно, для себе і заради себе. А також заради світлої пам'яті чоловіка, бо він поклав свою голову на війні, аби Ви могли жити далі.
цитата:
люди осуджують кожен мій крок життя
Усвідомте - ті люди не мають на це ніякого права!
цитата:
часом є думки,що ніхто мене не розуміє
Так може здаватись. Іноді може. Проте, я переконаний, є люди, хто в змозі Вас почути і зрозуміти. Їх потрібно зустріти. Вірте. Такі люди обов'язково з'являться на Вашому шляху.