Неможу наважитися на розрив стосунків
Я розумію що з моїм хлопцем не виходять такі стосунки, як я хочу. Він мене не розуміє, не підтримує. Каже що розуміє, але я не відчуваю цього від нього, а навпаки. Сварки, кричимо один на одного регулярно, обзивання. Я не витримую бо розумію що ніяк не вийде гарних стосунків. І коли я старалася щось пояснити то результату не було. Також він мої пояснення сприймав так, ніби я хочу його образити. Я хочу бути нормальною людиною, жити нормальним життям у нормальних стосунках, чи навіть без, але хоч би без сварок і нервів. Але чогось так важко піти від нього. При всьому розумінні що нічого хорошого не виходить. Чому? Як розійтися по-доброму?
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Что значит для вас разойтись по доброму?
Что ценного вам дают отношения с МЧ?
Что больше всего пугает при мысли о расставании?
психолог онлайн
Анна Автонділова
Ірина Василівна Гуральчук
Доброго дня.
Чому для Вас важливо розійтися по-доброму, коли стосунки вже відверто деструктивні? Я розумію, що Ви можете хотіти не загострювати конфлікт, але якщо хлопець зараз не ставиться до Вас із повагою, то навряд чи його реакція на розрив буде спокійною. Але, його реакція - то не Ваша відповідальність, якщо хочете розходитись - робіть це притаманним Вам способом, а краще йдіть у терапію не залежно від того, що збираєтесь робити зі стосунками.
психолог онлайн
Анна Автонділова
Ірина Василівна Гуральчук
Доброго дня.
Дуже прикро, що Ваші стосунки стали такими складними і принесли Вам такі негативні переживання, але важливо, що Ви готові і хочете для себе кращого.
Чи могли б тоді прояснити, а власне в чому для Вас складність їх завершити? Що заважає, з якими думками стикаєтесь?
Доєднуюсь до питання - а "по-доброму" це як у Вашому розумінні? Чи є якісь конкретні уявлення, як б Ви хотіли їх завершити?
Звісно, складність завершити стосунки це нормальне явище, адже попри труднощі і конфлікти, хороші почуття чи пам*ять про хороші часи ускладнює процес розриву, навіть попри раціональне розуміння всього. Тим паче, якщо стосунки тривалі чи в стосунках Ви з партнером пережили якісь важкі часи чи складні ситуації.
Тому спробуйте проаналізувати зараз, які думки, почуття та спогади виринають при думці про розрив? Які з них можуть викликати супротив?
Також продуктивним є обдумування того, як це вплине на Ваше життя. Тобто конкретизаціія того, що зміниться, без стосунків, що доброго з цього вийде для Вас, як Ви будете діяти. Адже стосунки, навіть погані в чомусь, вносять певну стабільність в якихось життєвих ситуаціях, до якої ми звикаємо, і не готовність до нових змін також ускладнює розставання.
Якщо ці елементи не прояснять Ваше питання, корисно буде обговорити це з психологом, щоб мати супровід і підтримку, можливо сумніви просто глибше знаходяться.
психолог онлайн
Анна Автонділова
Марія Радченко
Доброго дня. Ви переживаєте складнощі в стосунках, розумієте що не виходить побудувати відносини так, як Вам хочеться, при цьому Вам важко піти, але Ви задаєте питання:
цитата:
Як розійтися по-доброму?
Як Ви зрозумієте, що розставання відбувається по-доброму, які ознаки Вам на це вказали б?
Що в цьому залежить саме від Вас?
Чому це питання виникло саме зараз? Які події відбувалися у Вашому житті і відносинах останнім часом?
Що Ви хотіли б вирішити для себе в першу чергу?
Якщо Ви не можете зупинити некомфортний для Вас контакт, в цьому для Вас можете бути щось звичне. Важливо подосліджувати, чи почувалися Ви подібним чином раніше та за яких обставин.
психолог онлайн
Анна Автонділова
Ірина Василівна Гуральчук
Доброго дня, Tina!
цитата:
Я розумію що з моїм хлопцем не виходять такі стосунки, як я хочу. Він мене не розуміє, не підтримує.
Спробую допомогти вам хоча б на мить замислитись - а ви впевнені, що ви розумієте його? Ви в принципі усвідомлюєте його контекст?
Ви переконані, що його дії мають злий намір проти вас?
Чи знаєте ви про себе, що можете бути іноді неправою?
Намагання в такий спосіб оцінити і відчути перебіг подій у відносинах дозволяє більш-менш об'єктивно подивитись на реальність.
Також варто звернути увагу на певну зв'язку - як я хочу не виходить - він не розуміє - не підтримує. Як може людина підтримувати в тому, з чим вона принципово не згодна?! Спробуйте на мить поставити себе на його місце і подивтись на події його очима...
Це мої думки на основі дуже обмеженого знання вашої ситуації. Припускаю, що ви ображені, невдоволені і у вас є на те законні підстави. І все одно варто дати собі змогу замислитись над об'єктивними речами - у стосунках присутні двоє, в обох є свої бажання, погляди і переконання, які далеко не завжди співпадають(!) Більше того, вони не зобов'язані співпадати на 100%, бо це протирічило б людьскій природі.
цитата:
Але чогось так важко піти від нього.
Заважають певні відчуття. Їх треба розкрити. Може, шкода втрачати відносини. Може, страх самотності і сумніви щодо майбутніх взаємин.
Достеменно одразу неможна визначити.
Запитайте себе і прислухайтесь уважно до внутрішнього голосу - що мене тримає в цих стосунках?
психолог онлайн
Ірина Василівна Гуральчук
Марія Радченко
Добрий вечір!
Навіть у складних стосунках може бути щось важливе для вас - спільний досвід, моменти підтримки чи щось, що дає відчуття значущості, тому буває складно піти, особливо коли почуття залишаються.
Що саме вас утримує у стосунках? Чи є в них щось таке, чого вам не хочеться втрачати?
Також почуття, що вас не розуміють, часті сварки можуть бути ознаками кризи у стосунках. Важливо зрозуміти, як ви дійшли до цієї точки: як давно ви разом, що змінилося з часом, коли з’явилася напруга, як було раніше, на початку відносин. Кризис - це точка вибору, з нього можна вийти двома шляхами: або знайти новий рівень взаєморозуміння і зміцнити стосунки, або усвідомити, що далі разом не по дорозі.
Розібратися в цьому можна самостійно або разом із партнером, але часто глибші причини складно побачити без стороннього погляду. Тому, якщо відносини важливі, варто звернутися до спеціаліста - сімейного психолога, щоб зрозуміти, чи можливо стосунки відновити або варто розійтися. Або ж особиста терапія буде корисною якщо важливо зрозуміти себе в цих стосунках: чому так важко піти, що вас утримує, які сценарії повторюються.
психолог онлайн
Добрий вечір. Скільки ви у стосунках?
цитата:
Як розійтися по-доброму?
Може трішки більше описати,що ви маєте на увазі про "розійтися по-доброму"?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
цитата:
Але чогось так важко піти від нього. При всьому розумінні що нічого хорошого не виходить. Чому?
Насправді це потребує спеціального дослідження з допомогою психологічних технік разом зі спеціалістом.
І багато часу не займе. Але ж для того треба набратися сміливості та звернутись до психолога.
Гадати ж сенсу немає. Чи це страх самотності, чи емоційна залежність, чи наслідки маніпулювання, чи результат психологічного травмування в дитинстві. Тим більше, що навіть вгадавши - проблему цим не подолати.
цитата:
Як розійтися по-доброму?
Для чого? Щоби що? Щоб не почуватися винною?
психолог онлайн
Доброго дня Tina!
Ви запитуєте "Але чогось так важко піти від нього. При всьому розумінні що нічого хорошого не виходить. Чому? Як розійтися по-доброму?"
Щоб спробувати Вам максимально допомогти, як на мене, замало інформації.
Ви пишете "... Сварки, кричимо один на одного регулярно, обзивання. Я не витримую бо розумію що ніяк не вийде гарних стосунків." Але, при цьому, Вам чомусь і не вдається з цих деструктивних стосунків і безболісно вийти...
Всі діти, народжуючись, потрапляють в атмосферу тієї сім'ї, яку створили їх батьки. Дитина безпомічна і безпорадна, і зовсім не розуміє, як у цьому світі жити. Тому батьки для дитини стають абсолютним зразком контактування з оточуючим світом.
Потім дитина дорослішає, їй здається, що всі рішення вона приймає самостійно, і все може контролювати, але... Контактує з оточуючими так, як, зазвичай, контактували одне з одним її батьки, несвідомо використовуючи ті установки та моделі поведінки, які були "записані" в дитинстві автоматично.
Мало того, і самі сімейні стосунки, у більшості випадків, людина створює, також за тим типом стосунків, який був і у значимих в дитинстві дорослих.
Як склалися стосунки між Вашими батьками?
Як вони ставилися до Вас в дитинстві?
Відредаговано автором 08-03-2025 13:57:52
психолог онлайн
І, можливо, Ви знаєте, як спілкувалися між собою батьки Вашого хлопця?