Виховання сина 13 років стало проблематичним
Ніяк не можу налагодити стосунки із своїм сином. Йому 13 років. Він щодня каже що не хоче йти до школи.він не бажає нічого допомагати батькам. Домовились з ним що телефон можна йому лише однк годину на день. Але сидить в ньому безпробудно. Забираю _ істерика. Сил уже не має. Як пояснювати як виховувати не знаю. У кімнаті безлад прибирати не хоче. Слідкувати за собою теж небагато хоче. Каже що мене любить а сам нічого не допомагає і псує мені нерв і чоловікові і собі. Доходить іноді що вдарю по попі кричить мені такі батьки не треба. За що мені такі батьки
Вопрос от: ; Возраст: 37

психолог онлайн
Наталия Горская
Сспівчуваю, але Вам потрібно пережити перехідний вік дитини.Бити його категорично не можна.
Своєю поведінкою він показує протест. Потрібно сісти з ним і розібратись що його не влаштовує, як би він хотів це поміняти. Крім прав, які він захоче), є іще і обов'язки, які ви повинні йому запропонувати. Домовлятись, якщо не получиться самостійно, то зверніться особисто до психолога, можливо є щось в ваших відносинах, що ви не усвідомлюєте
психолог онлайн
Сын находится в подростковом возрасте. Это сложный период и для родителей, и для ребенка. Почитайте про то, что происходит с подростками в это время.
Меньше всего их интересует уборка в комнате и помощь родителям. Да и учеба отходит на задний план. Я не думаю, что сейчас это важнее, чем ваши отношения, чтобы распускать руки. Это категорически недопустимо. Набирайтесь терпения, читайте литературу про подростковый возраст. И в меру, конечно, но стоит "забить" на некоторые вопросы и заняться больше собой и своими интересами. Я думаю отношения от этого выиграют только. Родители, бесконечно говорящие про учебу и требующие уборки и помощи, не вызывают теплых чувств у подростка и желания общаться с ними. Так что терпения вам и мудрости. Этот период пройдет и все наладится.
И соглашусь с коллегой, что если совсем сложно, то вам стоит обратиться к психологу и возможно посмотреть на ситуацию под другим углом
психолог онлайн
Здравствуйте! Ваш сын находится в подростковом кризисе. В этом периоде у людей происходит переоценка ценностей. Он нуждается в Вашей поддержке. Важно устанавливать правила коммуникации, где он будет чувствовать, что с его мнением считаются и не относятся, как к маленькому ребенку. Рекомендую почитать книгу А. Фабер и Эл. Мазлиш "Как говорить, чтобы дети слышали, и как слушать, чтобы дети говорили".
психолог онлайн
Добрый день!
Соглашусь с коллегами, дело в том, что Вашему сыну сейчас очень тяжело, потому что у него происходят физиологические и психологические изменения, меняется гормональный фон. Ему самому с этим тяжело справиться. Протестовать в этом возрасте вполне нормально, потому что он делает первые попытки отделиться от родителей и это здоровая реакция, если этого не происходит, то во взрослом возрасте сделать это сложнее
Дополнение от автора
Що робити, якщо він каже я у школу не піду. якщо я дозволю лишитися вдома, то він зрозуміє, як він сказав так і буде. Якщо все ж таки заставляю йти до школи, нервує, ображається. передражнює. Говорить на підвищених тонах що до мене що до чоловіка. Сідаю з ним неодноразово розмовляю, що так чинити не можна, що в школу треба ходити бо це обовязок усіх дітей. Що батьків треба поважати і оберігати, що стосунки повинні бути побудовані на гарних відносинах, спілкуванні. Що сімя це одне ціле, де кожен поважає один одного і любить і допомагає. Він наче б то й погоджується зі мною але через деякий час знову повторюється все з початку. Я розумію що у такому віці їм нічого не хочеться робити, тільки б дали телефон і все дитини не чути. Але я пояснюю йому щодня що телефони гублять дітей усіх не тільки його. Домовляємось що буду дозволяти лише годину на добу і все. Погоджується але ж сам і порушує нашу домовленість. Обіцяє допомагати а сам не допомагає. Як мені навчити його що одяг обережно складав, щоб книги і зошити були на своїх місцях а не де попало. речі взагалі розкидає на землю. Часто нервує коли його щось просять зробити. Мені хочеться плакати от безвихідності. Плачу. і що ? сльозами горю не допоможеш . Знаю. А що робити, до кого звертатись? ну можливо одну-дві-три консультації психологу я зможу проплатити, а далі як? Коли коштів і так на все не вистачає. Що роботи ? Незнаю. Я у відчаї.
психолог онлайн
Вы можете предложить сыну обратиться к психологу, который работает с подростками. Вы хотите видеть идеальную картину, чтобы было убрано, книги на месте, помогал. Вы интересовались, что происходит в школе, почему он туда не хочет идти? Возможно, что там есть какие-то конфликты?
психолог онлайн
Співчуваю Вам. На жаль, немає "чудодійної пігулки", щоб виправити ситуацію миттєво. Напевно, пройшов деякий час, щоб склалася така ситуація. Також потрібен час, щоб виправити її. Сину важливо розуміти, що його близькі його слухають і враховують його бажання. Важливо не тільки давати йому настанови на життя, а й говорити "по душам". Чого він хоче отримувати у відносинах від матері і батька? Як сам розуміє свої обов'язки перед собою і перед сім' єю? Що його насправді турбує і цікавить? Чи є проблеми у відносинах з однолітками в школі? Чи є справжні друзі?
А далі слухати, слухати і слухати. Дуже важливо не докоряти, а з любов'ю допомагати.
Сил Вам, любові і мудрості!
психолог онлайн
Запитайте що його не влаштовує в школі, відносини з дітьми, чи можливо конфлікт з учителем
психолог онлайн
А зачем сын сидит в телефоне? Я так понимаю там интернет есть?
Может тогда договариваться, что его обязанности - школа и уход за своими вещами. Если нет - то оплата интернета и других удовольствий за его счет.
Что касается порядка в комнате, то что случится, если вещи будут разбросаны? Для чего вам, чтобы у него был порядок? Достаточно того, чтобы он не мусорил на общей территории
Но вот вы пишите, что уважение в семье, а сами позволяете себе руку поднимать на сына. Двойные стандарты.
Уважение нужно и к сыну проявлять