Страх звуків
Дитину (2 роки 10 міс.) почали лякати звуки - звуки машини, яка заводиться, птахів (ворони і голуба), коли щось стукне чи грюкне за стінами в сусідів, грому. Коли почує щось, то біжить і каже, що злякалася. Я пояснюю, що це, вона каже, що тепер знає, що це за звук і тепер менш страшно. А ще в неї дуже напружена часто нижня щелепа, вона її стискає, закусує губи або облизує їх. Інколи чути, як дитина ковтає. Чим я сама можу зарадити цьому?
Вопрос от: ; Возраст: 37

психолог онлайн
Добрий день! Гучні звуки викликають у людини страх і тривогу. Це є природньо. Тому сирени швидкої, пожежної, поліції мають голосну сирену, щоб попередити про небезпеку. Що Вас насторожує у реакціях дитини, про що думаєте? Ви тривожна людина?
консультация психолога
Добрый день. Это распространённое явление, но это не норма. Избавиться от чувствительности к звукам и напряжения в челюстях можно с помощью Томатис терапии.
психолог онлайн
Доброго дня! З чого все почалося? Як давно триває? Чи була дитина свідком якихось негативних подій, що супроводжувалися гучними звуками (сварка, бійка, аварія, там, де була загроза життю і здоров'ю, можливо іншої людини, навіть стороньої)?
У будь-якому разі, дитина злякалася.
Вияснити причину такої поведінки дитини і одночасно знати страх можна через гру. Поспостерігайте у що і як грає дитина на самоті, пограйте разом.
Також добре допомагає малювання ручками і тілом взагалі на великому полотні (можна взяти шпалери). Є спеціальні фарби для маленьких дітей, цілком безпечні, навіть якщо схоче скоштувати.
Можна ліпити і грати виробами.
психолог онлайн
Доброе утро!
У Вашего ребенка высокая тревожность. Расскажите, какие у Вас отношения в семье? В каких Вы отношениях с мужем? Как давно Вы начали это замечать? В Вашем случае лучше обратиться к
детскому психологу, чтобы он мог понаблюдать за ребенком
психолог онлайн
Добрый день.Для работы с мышечными зажимами рекомендую обратиться к остеопату.
Но важно понимать что эффект будет временным, если не заняться психологической стороной вопроса. Повышенный тонус ребенка, страхи - это признаки высокой тревожности, которая просто так не появляется у ребенка.
Дополнение от автора
Доброго вечора! Дякую усім, хто відгукнувся. Насторожує те, що дитина почала казати про свій страх практично після будь-якого гучного звуку. Про що думаю - як їй пояснити і підтримати. Чи тривожна я? Так, особливо раніше була. Хоча й зараз, мабуть, теж. Пам'ятаю, коли була дитиною, теж дуже стискала зуби і закушувала губи.
Про томатис терапію нічого не знаю, поцікавлюся.
Почалося все з того, що одного разу дитина злякалася грому. Ми були на городі - я, чоловік, доня, моя мама. Збиралося на грозу. Доня з чоловіком дивилися на хмари, я поливала полуницю, а потім зненацька гримнуло, дуже сильно й гучно. І вона дуже злякалася. Цими ж днями чоловік купив блуетуз- лампочку, щоб музика лунала просто з люстри і коли ввімкнув її ( я в той час була на кухні, а дитина в кімнаті), то замість музики натрапив на запис поліцейської сирени і повідомлення гучним голосом: "Патрульна поліція попереджає..." і доня страшенно злякалася ще раз, бо було дуже гучно. Це триває місяць. Хочу додати, що з татом дон, проводить дуже мало часу, практично не проводить. Дякую за поради спробувати через гру. До речі, в грім пробували гратися, про грім читати терапевтичні казки і дивитися мультики і це діє певною мірою, але дівчинка все одно напружується.
Стосунки в сім'ї нормальні, тільки мало часу проводимо з чоловіком і донею разом. Три з половиною місяці ми з донею жили в моїх батьків через епідемію, батьки часто сваряться між собою.
Чому в дитини могла з'явитися висока тривожність? Що можу зробити для цього я сама? Якщо звертатися до фахівця, то до того, який працює з чим? Як працюють з дітьми такого віку? Якщо звуки я можу пояснити дитині і вона заспокоюється, потім так само пояснює це своїм іграшкам, то мене дуже непокоїть те, що вона сильно стискає щелепу, закушує губи чи часто облизує їх.
психолог онлайн
Бажано звернутися очно до дитячого психолога разом з дитиною, він може допомогти і показати певні вправи, які потім зможете виконувати самостійно.
Дополнение от автора
Дякую!
психолог онлайн
Вы можете обратиться к
детскому психологу онлайн и она сможет пообщаться с ребенком и с Вами. Вы говорите, что были три месяца у родителей, которые ругались сильно и ребенок мог это все наблюдать, поэтому сейчас реагирует на малейшие звуки. Вы так же говорите о своей тревожности, которая передается ребенку. Возможно, что Вам тоже желательно поработать с психологом и своей тревожностью.
Дополнение от автора
Дякую!