Почему постоянно всё раздражает?
Бувають такі моменти що мене все роздражає навіть батки . Коли іде щось не так або навіть без причини. Іза цього постійно виникають сварки з батьками . Потім я довгий час не можу заспокоїтися . Чому зараз може все роздражать ? Як себе заспокоїти ?
Вопрос от: ; Возраст: 13

психолог онлайн
Наталія Крилова
Добрий ранок! Коли наші межі порушують, коли наші потреби не задоволені - вмикається захисна функція свідомості. Ми відчуваємо злість, роздратування - це спектр злості, щоб захистити свої межі, свої потреби. Чи можете Ви описати останню ситуацію, коли відчували роздратування?
Дополнение от автора
Останній раз це було в суботу коли я робила уроки в кімнаті (на другому поверсі , приблизно 14.00)
Зайшов тато і можна навіть сказати що криком сказав що треба прибирати і я яка не доробила уроки (тимбільше вже кінець навчання і є певні проблеми з оцінками) відповіла різко що я роблю уроки на що я получил відповідь по типу поубирать потрібно сьогодні , а то хата і так вже засрана (розумію що треба прибирати ітд , але я була зайнята уроками і тимбільше поприбирати я могла прибрати наступним днем) звісно я поприбирала але остачу часу я була дуже роздратованна.
психолог онлайн
цитата:
Возраст: 13
Так как Вам нет 18 лет, то психологи имеют право консультировать Вас (и соответственно, оказывать помощь), только с ведома Ваших родителей.
Если с отцом у Вас плохие отношения, возможно, имеет смысл попросить маму о помощи - чтобы она нашла Вам специалиста для индивидуальной работы.