Переїзд у зв‛язку з війною.
До початку війни мій цивільний чоловік був вимушений поїхати до своєї сім'ї у справах. Вони знаходяться у Львові, а мешкали ми раніше у Харківській області. Після його переїзду я з'їхала від батьків до бабусі, де нам було комфортно проживати у трьох. Він іншої віри я християнка, а він мусульманин. Але у Харкові це нам ні як не заважало його традиції ні як мене не обходили і він про них ніколи не говорив і майже нічого не притримувався. Хоч я і переїхала від батьків, але окрім дзвінків хоча б 1-2 рази у тиждень до них ми їздили. Як я вже казала він поїхав раніше ніж почалась війна і цей день і більше тижня я знаходилася зі своєю сім'єю у погрібі. Там не було зв'язку і його це дуже турбувало, а мої батьки боялись мене туди пускати, але в кінці кінців я вмовила їх допомогти мені поїхати до нього і зі мною пустили ще бабусю. Проживаючи з його сім'єю мені важко. Його татові не подобалось, що приїхала бабуся і він її вижив з дому сварками. Коли мої батьки нарешті вирішили покинути рідний дім, шукавши притулок не дозволив їм зупинитися в нас, бо йому не сподобався мій тато. коли батьків не пускали до житла через мою собаку. Я просила дати мені хоча б декілька днів щоб я знайшла притулок, не дозволив, сказав, що або пес або він - разом вони жити не будуть. Пізніше при будь-яких моїх невдачах казав, що це моя йому помста. І я після переїзду вже не взнаю свого чоловіка, він заборонив мені вдягати плаття, що хоч трішки перевищують коліно, або десь відкрито, бо хтось щось скаже і не дай Боже мене так хтось побачить. А раніше я вдягала, що хотіла. Тепер я боюсь, щось комусь тут не те сказати, бо це обертається проти мене. Своїм рідним про те що переживаю не розказую, бо знаю що мене заберуть звідси і на цьому закінчиться. Але все ж таки він мене захищає і перед батьком і перед сестрою і перед братом. Прямо мені в лице ні хто нічого не каже, все погане йому, а він не слухає їх, лише тому я вважаю, що ще не все втрачено, раз він іде проти всіх. Але ці заборони не дають мені спокою. Мене мучають думки, що як ми повернемось у Харків це продовжиться, хоча я про це з ним говорила, щоб це не перейшло межу, відповідь була як на мій погляд не однозначна. З одного боку, що при поверненні до нас додому все буде не так як зараз і раніше ж вдома і правда було все добре. А з іншого боку мені в це слабо віриться. На разі його тато помер. І йому дуже важко. До нас переїхав тепер вже жити його старший брат з жінкою. Мене це дуже напрягає я відчуваю від них небезпеку. І не можу жити спокійно. А ще я так сильно сумую за батьками і як скоріше вже хочу додому , ніколи не було такого щоб я їх так довго не бачила. Мені здається, що я кожного дня знаходжусь на межі. Під скажіть, можливо є якійсь вихід з моєї ситуації.
Питання від: ; Вік: 19
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Ірина, під час війни всі проблеми в стосунках загострюються, бо ми всі знаходимося в тривозі в тій чи іншій мірі. І то, як складалися стосунки до війни, мабуть, вже не повернути. Ми всі стали трохи іншими і сприймаємо світ інакше. Що Вам робити може підсказати тільки Ваше серце. Якщо батьки знаходяться в відностій небезпеці Ви можете їх відвідати, але, якщо вибираєте стосунки, то жити краще з чоловіком. Але якщо вибираєте...
психолог онлайн
Здравствуйте, irina!
цитата:
Але ці заборони не дають мені спокою. Мене мучають думки, що як ми повернемось у Харків це продовжиться
Да, Вы правы, это может быть.
цитата:
Під скажіть, можливо є якійсь вихід з моєї ситуації.
А какой выход для Вас был бы самым лучшим?
психолог онлайн
Ірино , ніхто не знає як буде потім.
Але ж Ви знаєте, що для Вас є нормальним, а що ні.
Просто важливо, щоб Ви і надалі про це пам'ятали та озвучували свою позицію перед "цивільним чоловіком ".
А ще, щоб НЕ дозволили йому діяти так, як Ви не згодні.
Те, що його батько не пустив із собакою цілком нормально, бо кожен хазяїн дому сам може встановлювати правила. Якщо хтось користатися його домом, то вимушений їх приймати.
Коли б до Вас хтось прийшов з павуками чи зміями жити, то Ви теж, мабуть, відмовили. Просто багато людей вважають собаку в домі нормою, але не всі, і це право кожного.
Стосовно бабусі - Якщо батько давав згоду на її проживання, то такий вчинок його не прикрашає.
Але якщо батька поставили перед фактом, що буде ще й бабуся, то він мав повне право не хотіти її присутності в своєму домі.
Поведінка чоловіка в батьківському домі може бути продиктована повагою до їхніх почуттів, а не неповагою до Вас.
Адже вони більш вразливі в своєму віці, ніж Ви, наприклад у виборі одягу (його довжини).
Вам важливо прислухатися до своїх відчуттів і діяти так, як Вам вони підказують. Якщо відвідати батьків безпечно, то чому ж ні?
Якщо відчуваєте підтримку цивільного чоловіка, то спілкуйтеся більше з ним. Якщо друзів, то не переривайте спілкування.
Важливо пам'ятати, что кожної миті свого життя Ви здатні сказати "ні, мені так не підходить".
Навіть якщо ця мить зараз, в такі важкі часи.
Важливо бути там і з тими, з ким спокійно і комфортно.
Щодо проживання з його батьками, то тут є сенс розібратися в чому саме нестиковки, можливо певні з них легко обійти, а певні існують тільки у вашій голові, і їх треба переформатувати.