Чи варто купити дитині книги про війну?
Брат - молодший школяр. Побачила книгу "Кісточка оливи" (про хлопчика, давнього грека, який вимушений покинути домівку та сумує за рідним краєм) та книгу " Місяць над Кінбурном" про християнського та мусульманського хлопчиків, які стають свідками війни своїх народів. Є приклади сторінок, там описані переживання очами головних героїв, а також є пояснення-заспокоєння від батьків героя.
Така книга буде корисна дитині для саморефлексії та,
можливо, обговорення зі мною проблем війни та переселення? Чи книга навпаки завдасть шкоди? (Брат чув вибухи, були ночі в підвалі, знає про смерті знайомих, але чогось дуже-дуже жахливо в досвіді не було)
Питання від: ; Вік: 23
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня.
Тут варто виходити від бажань та потреб дитини.
Наскільки Ваш брат зацікавлений в такій тематиці зараз?
Будь яка художня книга може наштовхнути на певні думки та емоції. Тому слід враховувати актуальний психологічно-емоційний стан людини і тим паче дитини.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
А брату интересно читать про войну?
Вы или родители обсуждали с ним эту тему, его переживания?
Или вы хотите с помощью книг вывести его на какой-то разговор про его чувства и страхи?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Вітаю вас!
"Така книга буде корисна дитині для саморефлексії та, можливо, обговорення зі мною проблем війни та переселення? Чи книга навпаки завдасть шкоди? (Брат чув вибухи, були ночі в підвалі, знає про смерті знайомих, але чогось дуже-дуже жахливо в досвіді не було)"
Ви не написали вік брата, але молодший школяр навряд чи може займатися саморефлексією.
Для чого вам обговорювати саме з ним проблеми війни і переселення?
Найкраща допомога школяру
буде коли його батьки або інші значимі дорослі підберуть слова про війну і переселення згідно його віку, і разом з дитиною це обговорять та спробують виразити свої почуття та емоції в безпечному просторі.
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Скажите, а сколько лет брату? Какие отношения с родителями? Как Вы сами справляетесь с войной, какие есть переживания? Если Вы видите, что ребенку сложно с чем-то справляться, то важно с ним говорить об этом, потому что книга может вызвать у него разные переживания. Здесь важно понимать, где Ваша тревога, а где брата. Возможно, ему лучше обратиться к психологу с согласия родителей, но это, если они увидят в этом необходимость
психолог онлайн
Альона Олегівна Жицька
цитата:
Така книга буде корисна дитині для саморефлексії
Если Ваш брат получил психологическую травму, то книги про войну и разговоры с непрофессионалами только усугубят его состояние.
Если же его психика справилась самостоятельно и травмы у него нет, тогда тем более ему не нужны такие книги и разговоры на эти темы.
психолог онлайн
Доброго вечора. Скільки дитині років? Деякі книги можна читати після 12, 16 та 18 років. На мою думку якщо дитині є 16 років, то можна придбати.