Їхати додому чи залишитися в Шотландії
Я розумію, що у інших може бути ситуації набагато гірше. До війни я працювала менеджером з продажу паперових мішків. Я дуже часто міняла роботу (я була за свободу і за нормальні умови праці). Але в останнє місце роботи я була закохана. Хоча останнім часом мені стало нудно (хоча умови були прекрасні), так як я не відчувала розвитку. В останній мій робочий день, а саме 23 - ого лютого, я ще сказала своєму керівникові, що я не відчуваю свого зростання. И 24 - ого лютого наступила війна (я ще тоді погано спала, і прокинулася дуже рано, що для мене так не типічно прокидатися). До пострілів ракет я звикла. А ось в 4-ьох стінах було важко сидіти і був обмежений простір. Хоч допомагала я в дома хоч ні, я відчувала обмежений простір. Я ходила до різних місцевих закладів і казала чи потрібна їм допомога. Казали що не треба. Інколи с батьками (а я жила з ними) відносили речі. Радість була тоді і натхнення, коли я сдала кров. Але це швидко закінчилось. Мама мене дуже довго вмовляла їхати за кордон. А я дуже не хотіла цього (я була гідом в Турції і в мене не склалося пропрацювати більше чим місяць, до речі, я після Турції і знайшла, роботу в Україні, яка мені подобалась). В мене були повинні бути ще змагання по танцям, але із-за війни вони не відбулися (їх перенесли коли я поїхала за кордон). До нас ще приїхали бабуся с дідусем (слава Богу що вони врятувалися). Я віддала ім свою кімнату і пішла жити в кімнату батьків. І я все частіше почала сваритися с батьками (а я емоційна людина). І я зрозуміла що я більше користі принесу всім якщо я поїду за кордон: не буду на шиї у своїх батьків і своєї країни, зможу заробляти і надсилати кошти, зможу вивчити мову і працювати по своєї спеціальності, а потім приїхати з досвідом в Україну (не хочу залишатися в Шотландії на постійно). Тато ще казав: їдь туди щоб залишитися, давав поради, а я казала не хочу. І я поїхала. Почалося все добре (свої складнощі були, але мене все влаштовувало і подобалось). Місяць прожила в готелі. Потім поїхала жити до спонсора за Шотландською програмою (безкоштовне житло на пів року + допомога по безробіттю) - можна спокійно мову вчити і не працювати. Але мене це не влаштовує звісно ж. І я знайшла роботу покоївкою. Тому і самостійно вчила мову (в більшості випадків стала розмовляти без перекладача, хоч і з помилками), але моїх знань не достатньо для роботи менеджера з продажів. Курси почнуться з вересня. Два тижні це був жах - продовження нижче
Питання від: ; Вік: 28
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.
Доповнення від автора
І переступила свій принцип не працювати там де не подобається. А я дуже не люблю прибирати. Готувати с задоволенням (даже починала вести свій ютуб канал), садити, копати с задоволенням. А от рвати бур'ян і прибирати це каторга (дрібниці де я помилюсь не мають значення, але їх можуть побачити особливо в прибиранні і я буду переробляти, чи я сама побачила дрібниці наприклад на дзеркалі, а там з'являється потім ще більше розводів і мене це дратує, чи зробила все класно а там дрібничка і мене це дуже бісить і так далі). А покоївка повинна прибирати дуже швидко (я роблю алгоритм але там забула то там і роблю додаткові рухи, то щось помітила і починаю включати ретельність). Я почала відноситися простіше до прибирання і мене це не так стало дратувати. Я почала швидше працювати, але не вкладалася в час (мені платили за кількість кімнат яку я приберу: рахували час за кімнати за норму, а не за термін який я пробуду на роботі і це нормально ніхто не давить морально). В мене був психологічний шок що тут гарно відносяться до людей і полізли всі спогади зі старих робот, про які я тут же забувала. Але це все мене дуже морально виснажувала і я закинула мову тому що хотілось відпочити. Хоча перед цим почала дома робити фізичні вправи, ходити на співбесіди, вчила мову, визнавала кар'єрні можливості, писала інформацію росіянам через ютуб канал, підтримувала інших. Але праця покоївкою забирала всі сили, що я практично все позакидала, хоча працювала мало і фізично не заморювалась. Я вже почала отримувати задоволення від роботи, але мені сказали що швидкість це моє слабе місце. І я дуже засмутилась. Знову шукати і витрачати час, коли би я могла заробляти. Хочеться більш спокійний тем щоб не хвилюватись (хоч інколи люди не люблять мене за те що повільно адаптують, але все одного я досягаю свого).Але як точно ці професії в Англії називаються правильно я не знаю (ще довго буду розбиратися). Ще мені в одній організації розказали, що коли я буду знати мову, то я буду працювати помічником менеджера, потім командним менеджером, потім менеджером з продажу (але з поширеними можливостями управління - це дуже мені цікаво та і на додаток не погані гроші). І так думаю, що поки я буду вчити мову (може мені потрібно буде додатково платити за спеціалізовані курси), пошуки потім кар'єра і має сенс залишатися на 5-10 років. А я не хочу. Хочеться повернутися через пару років, а може і швидше. Англійці ввічливі, але за межі (одна дівчина писала в інтернеті, що працювала в домі і ії казали, що молодець добре прибираєшь, а потім подивились з іншого боку і сказали що все добре, але не заплатили, тому що не сподобалось, але все добре. А людина не розуміє своїх помилок і над чим ії працювати). Люди різні, але відчувається що більш спокійні (деяким цього не вистачає), але і холодні. В Україні якось тепліше. Потрібно мати баланс і гармонію. І природа в Україні яскравіше. Мені хочеться постійно бути в мандрах (даже з радістю і по роботі теж) і пізнавати світ, а жити в Україні. Я дуже сильно рознервувалася і розплакалась (трохи не посварилася зі спонсором. Хочу повернутися додому. Дуже сумно. Стільки шляху пройденого. В чому справа не розумію і що мені робити?

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку, Віко!
цитата:
Дуже сумно.
Я Вас розумію і співчуваю. Загалом вельми розлога історія вийшла. Відчувається, як дуже хотілося висловитися і вимовити усе, що накопичилось у почуттях і думках за цей період. Прийміть мою підтримку.
Проте повернімось до нагальних питань.
цитата:
Хочу повернутися додому.
От спробуйте уявити, як це буде відбуватись - коли саме повертатись? чи безпечно у Вашому місті? а якщо небезпечно, то куди повертатись? чи актуально влаштовуватись на старе місце роботи?
Цей перелік надто важливих і доречних питань можна продовжувати.
Власне, до чого я веду? Намагаюсь допомогти Вам дивитись на реальність тверезо і відповідально(!)
цитата:
Мені хочеться постійно бути в мандрах (даже з радістю і по роботі теж) і пізнавати світ, а жити в Україні.
Як Ви уявляете собі можливість реалізувати це бажання в нинішніх умовах?
Доповнення від автора
Я про мандри уявляла потім, коли війна закінчиться і буде більш менш ситуація налагоджена в країні (хоча це буде не скоро). Мене виводило із себе обмежений простір в країні і сиділи у кожного на голові без можливості рухатися і оцінюючи варіанти того що можна було зробити. Я морально тут була готова залишитись на два три роки и повернутися додому. Но не на п'ять років чи десять років, або на все життя. Дуже сумно втратила сили і час на роботу і не отримала результату. І розумію що треба ще витрачати час і з'ясовувати умови більш ретельно, а ще час щоб відновитися і заспокоїтися. Питаю рекомендації у різних людей хто тут знає (в основному англійці - ніхто не може нічого відповісти конкретно). А на проби я витрачу ще більший час. А там ще нові нюанси відкриваються і робити, і кар'єри (я країни Шотландії не знаю). І розумію що може затягнутися на довго. Англійці нікуди не поспішають (можна роботу і два місяця шукати, і три) чи виясняти нюанси. В Україні яскраво одягаються, мова яскрава почуття, а англійці хоч і більш тверезі і розмова на їхній мові так будується, але холодні як лід. Можуть розсумуватися коли катастрофа. Хочеться віч на віч поспілкуватися в живу з більш теплішою людиною (але прям виходити за емоційні межі також погано), а не тільки по телефону.
психолог онлайн
цитата:
В Україні яскраво одягаються, мова яскрава почуття, а англійці хоч і більш тверезі і розмова на їхній мові так будується, але холодні як лід.
Наскільки я зрозумів, Ви зараз точно не в Україні(!) То чому б не зосередитись на тому, що є?! А що є сьогодні? Є Англія і Шотландія, до життя в яких треба призвичаїтись, адаптуватись. І, відповідно, шукати для цього можливості і способи, без критичних втрат до самоповаги.
Також варто не ятрити душу надмірними спогадами і порівняннями, щоби не розпиляти єнергію, яка конче потрібна для гідного проходження складного етапу жорстких випробувань.
В разі необхідності можна звернутись до психолога індивідуально. Варіант онлайн залишається найбільш актуальним. Ця співпраця має забезпечити Вашу здатність спиратись на внутрішні опори та більш гнучко поводитись з емоціями, виражати їх конструктивно, не зашкоджуючи собі.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, Віка
Ваша історія сповнена багатьма емоціями і є стільки сумнівів, мабуть, вам з цим справді важко.
Ви за короткий період пережили величезну кількість змін і стресу: війна, втрата улюбленої роботи, своєї кімнати, конфлікти з родичами, переїзд, адаптація, нова робота, чужі люди…. Від цього всього може просто перехопити дух і запарочитися голова. І при цьому ви стільки всього змогли, справляєтесь і добре дбаєте про себе.
Скажіть, буд ласка, чи розглядаєте ви можливість індивідуальної роботи з психологом. Наприклад, з українським онлайн. Ви би змогли прожити і відреагувати емоції, розібратися з думками, разом з тим, поспілкуватися з людиною з рідним менталітетом.
Чи шукали ви в Шотландії українців, щоб гуртувати разом, піклуватися з ними, підтримувати один одного?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
В Україні якось тепліше. Потрібно мати баланс і гармонію. І природа в Україні яскравіше. Мені хочеться постійно бути в мандрах (даже з радістю і по роботі теж) і пізнавати світ, а жити в Україні. Я дуже сильно рознервувалася і розплакалась (трохи не посварилася зі спонсором. Хочу повернутися додому. Дуже сумно. Стільки шляху пройденого. В чому справа не розумію і що мені робити?
Віка, в цілому так - тепліше, але тільки не зараз. І ще довго не буде тепло, нажаль. Але буде вкрай небезпечно. І не один рік... Тому, куди повертатись і у що повертатись? У війну, якій поки що не видно ані кінця, ні краю?
Ви любите Батьківщину і сумуєте за нею, це зрозуміло, і цей сум буде завжди, як майже у всіх, хто поїхав на чужину. З цим нічого не поробиш.
Що ж стосується Шотландії, то може ця країна і не дуже Вам підходить емоційно, бо Ви теплі, а шотландці більш холодні. Якщо так, то можна пошукати країну, яка більш гармонює за своїм емоційним темпераментом із Вами. Наприклад Італія або Іспанія, може Франція. Там більш теплі люди.
Баланс та гармонію 100% треба мати, погоджуся, але не зовні, а всередині себе, в душі. Є психологічні техніки які допомагають цього досягнути, їх бажано проводити в контакті зі спеціалістом.
Доповнення від автора
Дякую всім за поради. Вони дуже ціні для мене. Все обдумаю. Ну і в любому випадку я впевнена в собі людина і вийду з цього стану. Все буде добре і не тільки в мене))))
психолог онлайн
Добрий день. Читала вашу історію, і багато разів зустрічала ваш супротив виїзду за кордон. То мені здається, що ви зараз нібито не на своєму місці.