Як припинити ревнувати
Усім доброго часу доби. Маю таку проблему, як ревнощі, чи то самонавіювання. Я познайомилася з чудовим,уважним хлопцем, і все було б добре, але іноді мені здається що у нього є інша,не так інша, як хочу щоб він всю увагу приділяв лише мені. Хоча з однієї сторони він достатньо часу приділяє мені, ми розмовляємо про все, стараємося підтримувати один одного, але тут знову моя ревність, ти на роботі, ти спілкуєшся з іншими жінками - кажу я йому. Так, я знаю що це лише робота, і так ревнувати не можна, але що мені зробити зі собою, можливо можна щось порадити то я буду дуже вдячна, а то я й сама втомилася від своїх ревнощів
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Павел Леонидович Басанский
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ольга, добрый вечер!
Скажите, какие у Вас отношения с родителями? На сколько Вы уверенный в себе человек? Здесь вопрос больше Вашей самооценки . Другой человек не может принадлежать Вам полностью и проводить с Вами время, это может ему быстро надоесть
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго вечора, Ольга!
цитата:
Так, я знаю що це лише робота, і так ревнувати не можна, але що мені зробити зі собою, можливо можна щось порадити то я буду дуже вдячна, а то я й сама втомилася від своїх ревнощів
Ольга, що є у Вашому житті крім цих відносин. Друзі, хобі, робота, навчання?
Чи цікаво Вам це все? Ви самі собі цікаві?
Ревнощі - це завжди питання самоцінності і Вам потрібно працювати над цим.
психолог онлайн
Ревность - это присвоение партнера как своей вещи, это обесценивание себя как женщины и неуважение к себе. В общем за гранью логики и здравого смысла. Но именно поэтому, объяснять это всё бессмысленно, ведь ревность - это сложное психическое расстройство и его надо прорабатывать с компетентным специалистом. Однако, подозревая, что никуда Вы не обратитесь, могу дать одну мысль для размышлений. Обычно ревнивец хочет измены партнера и моделирует некий сценарий, чтобы пережить острые ощущения. Также, обычно эта тяга сильнее, чем здравый смысл, самоуважение и любовь. Если Вы с этим не разберетесь, рано или поздно, Вы добьетесь того, чего так не хотите.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго!
Ольга, одними порадами не обійтись. Потрібна психотерапія. Розбиратись у причинах ревнощів. А потім їх нейтралізувати. І тут, і невпевненість у собі, і бажання контролювати іншого, і копіювання поведінки когось з близких - матері, наприклад. А також якісь дитячі травми - шкільні тощо.
психолог онлайн
Добрий день, Олю!
цитата:
але що мені зробити зі собою, можливо можна щось порадити то я буду дуже вдячна, а то я й сама втомилася від своїх ревнощів
Насправді чимало всього можна зробити. Можна віднайти корені ревнощів в глибині Вашої особистості, переосмислити їх вплив, відродити свою самоцінність, можливо, залікувати колишні психотравми (якщо були, звісно) і почати жити, по-новому будуючи стосунки - з любовью і повагою на взаємній основі. Зрозуміло, у цей результат доведеться вкластись - часом, зусиллями, переживаннями, грошима.
А можна намагатись тільки торкатись проблеми, багато про неї говорити, обмірковувати, але "не зайти у воду", аби "попливсти" у бік реальних змін. Ви до якого варіанту схиляєтесь?
психолог онлайн
Здравствуйте, Ольга!
цитата:
можливо можна щось порадити
За ревностью скрываются Ваши страхи (в частности - страх потери) и неуверенность в себе.
Поэтому Вам надо работать с психологом в индивидуальном порядке по устранению страхов и развитию уверенности.
Если Вы не готовы к психотерапии, могу дать Вам ссылку на бесплатный курс: "5 шагов работы со страхами".