Зі свекрухою щось не то
Добрий день, живемо вже 9 місяців з чоловіком зі свекрухою та свекром разом, раніше ніколи не жили разом, тільки приїздили на вихідні. Нам 30 років вже, перший дзвіночок був, що ми діти, ми маленькі й усе, постійна маніпуляція сином, постійна гіперопіка. А тут ще додалось, що саме ми з чоловіком повинні допомогти їй у стосунках з чоловіком та поставити його на місце, бо він її дуже ображає. Порадьте будь ласка як допомогти і як себе поводити з людиною? Бо істерики постійні
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Доброго вечора.
Якщо Ви поки що вимушено живете з чоловіком в домі його батьків, то варто ввічливо відстоювати власні кордони в спілкуванні зі свекрухою, на кшталт "Дякую за допомогу, але ми впораємось самі.", "Дякую за турботу, але не треба.", "Вибачте, але ми не можемо допомогти Вам налагодити стосунки з чоловіком." На істерики - не реагувати, бо інакше свекруха зрозуміє, що це діє, і буде продовжувати так робити.
Але то все тимчасова міра, поки Ви з чоловіком не живете окремо вдвох, це був би ідеальний варіант дистанціюватись від свекрухи і вибудувати кордони ще й територіально.
Відредаговано автором 26-10-2023 18:26:07
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353757 для Марія Радченко
Дуже дякую, я намагаюсь. Але щось не виходить, доходить до істерик і що вона нікому не потрібна і тут вже мені дах зносить теж…
психолог онлайн
А Ваш чоловік як реагує на ситуацію?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353760 для Марія Радченко
Він ігнорує в основному матір, бо розуміє, що вона буде їм користуватися
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353760 для Марія Радченко
Знаєте, мені взагалі здається, що їй подобається, бо дійсно перед істериками вона, знаєте, як прилипає, їй кажеш, що не лізьте будь ласка, вона по пʼятах ходить і усе розпитує і так що з своїм чоловіком, що з сином, що зі мною
психолог онлайн
Тоді, ймовірно, не реагувати на істерики взагалі - поки що і є найдієвіший спосіб запобігати маніпуляціям. Бо в свекрухи це усталена модель поведінки, яка раніше працювала, щоб отримати те що вона хоче. Плюс ще й вік може накладатись і призводити до загострення в неї певних рис характеру та викликати відчуття нікому не потрібності і бажання психувати. Так що спілкування тут можливе тільки коротко і по справі. Ще важливо, щоб ви з чоловіком дотримувались плюс-мінус однакової лінії поведінки, тобто обидва не велись на маніпуляції. Інакше свекруха зрозуміє, що якшо на одного члена родини не подіяло, то можна піти до іншого й робити те саме.
психолог онлайн
Добрий день. Яка причина того, що ви з'їхалися? Можливо є можливість жити окремо?
психолог онлайн
Доброго дня.
Скажіть, буд ласка, по якій причині ви живете з батьками чоловіка і скільки ще планується це буде тривати?
Схоже, ваша свекруха незріла інфантильна людина і їй подобається втягувати інших до своїх драм.
Що ви маєте на увазі, що чоловік ігнорує, бо розуміє, що мама буде ним користуватися. Як саме користуватися? Чи здатен ваш чоловік самі відмовити чи боїться?
психолог онлайн
Доброго вечора. Які відносини у чоловіка з батьками. Він завжди ігнорує матір ( коли вона істерить або маніпулює)?
Чи інколи все ж реагує?
Чи пройдена в нього сепарація з батьками.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353768 для Віталія Юріївна
Добрий день, тому що безпечніше зараз тут жити, в тому й причина, що зʼїхались.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353789 для Соломія Лехіцька
Доброго дня, безпечніше жити з ними, ніж у тому місці, де ми жили з чоловіком, тому так вийшло, я й подумати не могла, що буде так важко.
Чоловік ігнорує, бо вважає, що то їх справа, що він теж раніше пробував налагодити, але не хоче більше. Це ще я так розумію в підлітковому віці було.
Він не хоче займати чиюсь сторону, от і усе. А мама дуже часто каже, що він її не любить, що батька любить, а вона нікому не потрібна…
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353803 для Тетяна Гергель
Добрий день. Мати гіперопікає й досі й сепарації бачу, що не було. Чоловік майже завжди ігнорує. Дякую, єдине рішення це просто не жити разом з батьками, тим паче, що і з мене вже дитину роблять.
психолог онлайн
цитата:
тому що безпечніше зараз тут жити, в тому й причина, що зʼїхались.
Напевне вам варто передивитися, яку ви ціну платите за "безпечніше жити" у товаристві вашої свекрухи.