Депресія, емоційна виснаженість, велика втома
Жила в Херсоні в окупації, виїхали після визволення Херсону в Чернівці через обстріли, мені це важко далось, друзі залишились вдома, з вересня переїхали в Америку, емоційно виснажена, дуже все дратує, нічого не хочеться робити, хочеться постійно плакати, переідаю, не знаю що буде з майбутнім, спілкуюсь з хлопцем з Херсону, відчуваю повну спустошеність і дуже велику втому, працюю на тяжкій роботі на заводі, але гроші потрібні
Питання від: ; Вік: 19
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Співчуваю Вашому психоемоційному стану. Вам випало багато пережити як для Вашого віку - такі часи...
Головне, що Ви залишились живі й здорові, як і Ваші рідні, бо так повезло не всім.
Багатьом людям зараз важко, але треба триматись. От я зараз Вам пишу відповідь, а на Київ з заходу летить друга хвиля безпілотників, до того були вибухи, а години через 2-3 очікується хвиля крилатих ракет з Каспію (9 літаків туди вже прямують) - отак і живемо. Божею милостію. Не інакше.
Так що, тримайтесь, майбутнє невідоме, але будемо сподіватись, що воно в нас буде і буде непоганим.
Чую роботу ППО - три ракети вже полетіли, вибухи...
Всього Вам найкращого!
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
спілкуюсь з хлопцем з Херсону
Хлопець Вас підтримує? А Ви йому про що відповідаєте?
цитата:
ДЕПРЕСІЯ, ЕМОЦІЙНА ВИСНАЖЕНІСТЬ, ВЕЛИКА ВТОМА
Раджу ставитись до цього моменту, як до періоду значних випробувань, який зрештою МИНЕ(!)
Варто його перетерпіти, при цьому ефективно допомагаючи собі. Чим саме? Словами підтримки: "Я справлюсь! я здолаю! я зможу!"
Також варто шукати емоційну підтримку зовні. Хто є поруч з Вами?
Спілкуйтесь, розмовляйте, проявляйте ініціативу, не очікуючи першого кроку від інших.
Згадуйте і знаходьте бодай дрібні речі, які можуть принести відповічинок, спокій, задоволення, позитив, окрім їжі.
Виписуйте накопичені почуття на папері. Це точно полегшить Ваш стан.
Розгляньте можливість взаємодії з психологом.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрый день!
цитата:
Жила в Херсоні в окупації, виїхали після визволення Херсону в Чернівці через обстріли, мені це важко далось, друзі залишились вдома, з вересня переїхали в Америку, емоційно виснажена, дуже все дратує, нічого не хочеться робити,
Есть ли у вас возможность обратиться по страховой к психологу в Америке? Вы так же можете проконсультироваться с врачом. Сочувствую Вашему состоянию, ведь любой переезд дается тяжело, а в Вашем случае это была вынужденная необходимость, чтобы сохранить жизнь. Если Вы чувствуете, что Вам тяжело, то Вы всегда можете вернуться в более безопасные районы Украины и тогда Вы будете в более тесном контакте со своими близкими и друзьями. В Вашем случае очень важно находиться возможность для отдыха и коммуникации с другими людьми. Подумайте, что Вам дает силы и ресурсы. Есть ли у Вас подруги на новом месте?
психолог онлайн
Доброго дня!
Щиро співчуваю, що Вам довелось це все пережити. Радію, що зараз Ви у безпеці.
Проте, потрібно розуміти, що Вам необхідний час для адаптації в новій країні. Цей процес може ускладнюватись через події в Україні, почуття провини (типове для біженців), ізольованість від рідних та багато іншого. Тому, приєднуюсь до рекомендацій колеги вище, звернутись до спеціаліста (страховка повинна покрити ці витрати, обовязково дізнайтесь про це). Підтримка психотерапевта допоможе впоратись з Вашим станом.