Депресія?
Час від часу, без належної причини, у мене такий стан нібито у мене хтось помер, повна апатія, нічого не приносить радості, нічого не хочеться, я не знаю куди себе подіти. Так було цілий день, а наступного дня все добре
Питання від: ; Вік: 30
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Доброго дня, Анно!
цитата:
ДЕПРЕСІЯ?
Питання настільки складне, щоби, спираючись на вельми обмежену інформацію, надати якусь обгрунтовану відповідь.
цитата:
Час від часу, без належної причини, у мене такий стан нібито у мене хтось помер, повна апатія, нічого не приносить радості, нічого не хочеться, я не знаю куди себе подіти.
Вочевидь, такі прояви можна вважати проявами концетрованої апатії або депресивного стану. Це суто оцінка проявів. Натомість вони відбуваються на тлі інших станів і перебігу подій.
Отже, доцільно відтворити картину Вашого життя цілісно.Тому багато чого варто ще дослідити.
Має значення багато важливих аспектів.
Наприклад, як собі допомагаєте, коли накриває?
Про що Ваші думки в цей момент?
В якому віці вперше проявились вказані ознаки?
Що відбувалось у Вашому житті тоді? А зараз?
Чи завжди той нездоровий стан триває один день?
І т.д.
Загалом, я би радив Вам спочатку звернутись до лікаря психіатра, щоби пройти обстеження і отримати кваліфіковане визначення Вашого стану. Вірогідно, потім знадобиться психотерапія з психологом, яка допоможе розібратись з причинами того, що відбувається, з Вашим ставленням до себе та життя в цілому, з Вашими способами задоволення бажань і потреб.
Треба буде з'ясувати, чи, дійсно, без причини відбувається те емоційне провалля.
Відредаговано автором 22-05-2024 15:27:30
психолог онлайн
цитата:
Питання від: Anna; Вік: 30
Доброго дня, Алла! Як давно це почалося? Ви впевнені, що все це відбувається без належної причини? Можливо, Ви напередодні втомлюєтеся, і саме так Ваш організм реагує на втому?
психолог онлайн
Как давно такое состояние?
Где вы находитесь - в Украине или выехали?
С кем живете?
Что в вашей жизни происходило последние месяцы?
Как в целом переносите войну и то, что происходит в стране?
психолог онлайн
цитата:
ДЕПРЕСІЯ?
Цей діагноз ставить психіатр. Але точно депресія не проходить за один день.
У вас схоже на різкі зміни настрою. Як давно? На яку допомогу очікуєте тут на форумі?
психолог онлайн
Доброго дня!
Співчуваю вашому станові. Ви описуєте депресію образами смерті, щось на глибинному рівні відмерло. Необроблений травматичний витіснений досвід лежить мертвим грузом, він може проявлятись як апатія, знесилення, сум, печаль та неможливість рухатись вперед. Проте у вас і домінує енергія життя, це гарний показник, тому варто приділити увагу своєму самопочуттю і записатись до психолога. Для того щоб йти в важкі місця потрібен ресурс, сили та супровід! Коли ви обробите свої внутрішні стани як наслідок з’явиться багато енергії!
психолог онлайн
Звучить, як випадок емоційної нестабільності. Це може бути частиною людського досвіду, і такі періоди апатії час від часу відбуваються у багатьох людей. Це може бути спричинене різними факторами, включаючи стрес, втому або навіть зміни в гормональному фоні.
Що саме викликає такі епізоди у вас, може бути складним питанням, і це може варіюватися від особи до особи. Однак важливо звернутися за підтримкою, особливо якщо ці стани періодично повертаються та мають великий вплив на ваше емоційне благополуччя.
Ось декілька можливих кроків, які можуть допомогти вам керувати цими періодами:
Самоспостереження: Спробуйте визначити чинники, які можуть викликати ці епізоди. Чи це певні ситуації, стресові події чи певні думки чи спогади?
Стресменеджмент: Розгляньте стратегії керування стресом, такі як медитація, йога або глибоке дихання. Регулярна практика цих технік може допомогти знизити рівень стресу і покращити емоційне самопочуття.
Підтримка: Зверніться до рідних чи друзів, які можуть вас підтримати у цей період. Поділіться з ними своїми почуттями і досвідом. Іноді просто відчуття того, що вас розуміють і підтримують, може бути дуже корисним.
Фахівець: Якщо ці епізоди продовжуються або мають серйозний вплив на ваше життя, зверніться до професійного психолога або психіатра. Вони можуть допомогти вам зрозуміти причини цих станів і розробити план дій для керування ними.
Не забувайте, що ваше емоційне здоров'я є важливою частиною вашого загального благополуччя, і немає нічого поганого в тому, щоб звернутися за підтримкою, коли ви відчуваєте себе вразливими або нестабільними.