Що робити коли є проблеми в сімейних стосунках?
Під час декретної відпустки з чоловіком часто сваримося, причиною з його сторони є те , що я неправильно виховую дітей, для нього є нормою підняти руку дитину типу таким чином вона буде краще слухатися .Майже кожного дня в свій адрес я чую образи щодо зовнішності і ваги, хоча я не являюсь товстою мій зріст 175 , а вага 63 ,зовнішність також симпатична.Також чую маніпуляції, що я вас прибью якщо не зробите то як я сказав, кожної сварки звучить фраза нащо ти мені така потрібна. Досягти тої фінансової незалежності просто немає сил , кожного разу як я за щось берусь відчуваю розсіяність і невдачу . З родичами не спілкуюсь зовсім, подруг я не маю .
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Вы знаете, обычно я за то, чтобы договариваться, искать компромиссы и тп.
Но когда в семье есть абьюз и рукоприкладство, то выход один - развод.
Есть в Черновицкой области приют для женщин с детьми - там очень поддерживают и помогают, даже вплоть до помощи в освоении профессии. Называется Місто добра.
Позаботьтесь о ребенке и себе, пока вашу психику и психику ребенка окончательно не добили такие отношения. Чудес не будет и ничего не изменится. Будет только все хуже и хуже
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечора!
Читала Ваше звернення і дедалі ставало гіркіше від того, що читала. Адже, страждаєте не лише Ви, а і Ваша, ще зовсім маленька дитина.
Ви пишете, що майже кожного дня конфлікти...
Насправді, складається враження, що у Вас з чоловіком склалися залежні стосунки, в яких Ви перебуваєте в ролі
"жертви". Але для того, щоб щось можна було писати більш предметно, замало інформації. Як давно ви перебуваєте з чоловіком в таких стосунках, де скандал - єдиний можливий варіант розв'язання конфліктів?
Чому не спілкуєтеся з родичами? Які стосунки були між Вашими батьками і як вони ставилися до Вас?
Адже, роль "жертви" сама по собі не формується, а як правило, приходить установками з дитинства.
Чому у Вас не має друзів? Насправді, родичі та друзі - найкращий захист від аб'юзера. Яким і є, на мою думку, Ваш чоловік.
Фінансова незалежність, певне, має свої переваги, але..
В аб'юзивних стосунках - це не головне, а головне - почуття власної гідності.
Бити маленьку дитину ніхто не має права, навіть її власний батько. Тому, найперше, це потрібно захистити Вашу донечку від такого до себе ставлення. Бо перебуваючи в такій сім'ї, на превеликий жаль, в доросле життя може піти ще одна "жертва".
Насправді, найкраще - це поки кудись переїхати і ставити вимоги до батька дитини. Якщо, певне, у Вас є така можливість. І почати працювати індивідуально з психологом. Бо у Вас, як на мене, проблема дуже глибока і потребує тривалої терапії. Адже, окрім зовнішніх факторів у вигляді образ з боку Вашого чоловіка, є ще внутрішні, що стосуються безпосередньо Вас. Як Ви самі ставитеся до себе? Нас ображають тоді, коли ми самі не цінуємо себе, ображаємо себе та критикуємо .. тобто, маємо занизьку самооцінку.
Відредаговано автором 16-06-2024 19:53:14
психолог онлайн
Похоже, Вы вышли замуж за психопата, для которого жестокость - это норма, а манипулирование и запугивание - способ общения. С каждым днем рядом с ним уверенности в себе будет все меньше и меньше, а психологической зависимости все больше и больше. То есть перспективы плачевные.
Единственный выход - уход от такого мужа.
Почему не общаетесь с родственниками? Куда делись подруги?
Дело в том, что деятели, подобные мужу, как правило делают все, чтобы обрубить любые нормальные связи своей жертвы, чтобы контроль над ней был полнейшим.