Як бути
Доброго дня.
В мене багато всього різного накопичилося, тому прошу вибачте якщо текст буде трохи сплутаним. Прошу підтримки, поради, настанови, як діяти в цій ситуації.
1. В мене немає грошей і є борг, невеликий, але не знаю як повернути. Разом з тим думаю про те щоб ще брати кредит на розвиток бізнесу, на навчання, на психотерапію, але не можу наважитися і боюся що зроблю ще гірше.
2. Зараз немаю доходів. Я дуже боюся піти на офлайн роботу. Є вакансії касира і продавця поблизу, також можна і переїхати в інші міста і ще щось пошукати, але мені дуже страшно. Я навіть не знаю чого боюся. Офлайн за все життя працювала місяць, і то разом з сестрою. Взагалі саме працювати я не боюся і готова виконувати практично будь-яку роботу, яку зможу освоїти, але в мене є проблема з тим, щоб саме піти, почати, влаштуватися. А також переживаю як буду справлятися водночас і з роботою і з вихованням дітей (школярі, але різні ситуації бувають, повітряні тривоги, хвороби, канікули).
3. Робота онлайн лякає менше, є досвід, але зараз відправляла вже багато заявок і ніяких відгуків. Ще помітила що мене лякають вакансії з складними вимогами. І я ніяк не можу ні визначитися що робити, ні отримати хоча б якесь джерело заробітку. Я в стресі від того, що нічого не заробляю, і чим далі, тим важче.
4. Конфлікти з чоловіком через фінанси. Йому важко тягнути всю сім'ю. Я розумію, але мені ще гірше від того, як він відноситься, давить на болюче. Каже що я прикриваюсь дітьми, а про дітей все одно треба піклуватися і якби наприклад не треба було взагалі переживати як діти, то я пішла б хоч на дві роботи. Ображає несправедливість, адже він може спокійно будувати свою кар'єру бо може покластися на мене в плані догляду за дітьми, працювати з повною зайнятістю, їздити у відрядження і робити що треба, а те що я дбаю про дітей не цінує. Хоча я сама б хотіла мати заробіток і могти забезпечити сім'ю.
5. Чоловік час від часу зловживає алкоголем і це викликає в мене дуже негативні переживання. Мене тригерить сам запах, поведінка п'яної людини і це доставляє мені страждання. Але ні домовитися ні допроситися щоб він не пив неможливо. Я розумію що і в мене є проблема, співзалежність. Багато про це знаю, перечитала купу книжок про співзалежність але досі нічого не змінила.
Питання від: ; Вік: 29
Доповнення від автора
6. В стосунках гойдалки, деколи нормальні комфортні періоди і чоловік норм ставиться. Деколи все погано. Звинувачення, докоряння. Нерозуміння. Чесно, стосунки не класні і не приємні. Я навіть не знаю що є хорошого в стосунках крім того що таким чином коли ми разом у дітей є двоє батьків (але розумію що якість такої сім'ї під питанням). Піти від чоловіка — я не знаю чи мені хочеться, але боюся цього точно, як вирішувати фінансові питання, як ростити дітей в разі розлучення. Також чоловік колись в конфлікті погрожував що не віддасть мені дітей. Це була маніпуляція, але мені страшно. Чи має він таке право і чи робитиме він таке в реальній ситуації я не знаю.
7. Немає де жити. Мешкаємо на квартирі але скоро доведеться переїздити, термін оренди закінчується. Інші квартири намагалися знайти але варіанти дорогі для нас, і немає коштів щоб це вирішити. Тому передбачається проживання з чоловіковою мамою. Вже був такий досвід, це дуже пригнічує, і мені страшно як це можливо буде пережити знов. Чоловік не вмів захищати межі нашої сім'ї і навряд чи щось зміниться тепер. Мене його мати не сприймала як нормальну дорослу людину, а постійно намагалася всім керувати і вимагала щоб все робилось по її, та я й не почувалась повноправною повноцінною людиною в її домі бо це її майно.
8. До своїх батьків переїхати жити теоретично можна, є місце в домі, але. Я цього не хочу і боюся бо в дитинстві батько розбещував мене і я переживаю про безпеку своїх дітей, хоча мої батьки вже старі але немає ні довіри ні бажання спілкуватися, ні готовності просити допомоги.
9. Орендувати самій житло — немає зараз грошей, кредит страшно, бо якщо я ще глибше впаду в яму і будуть ще більші проблеми.
10. Чим я б хотіла займатися в майбутньому — я б хотіла стати психотерапевтом. Це одне з небагатьох що мене дійсно цікавить і надихає. Проходила кваліфікаційні курси, теоретично можу надавати першу психологічну допомогу як консультант, а практично я сама потребую допомоги, не в ресурсі і не пропрацьована. Але сподіваюся що колись, пройдучи свої труднощі, зможу також допомогти іншим,
з глибоким розумінням, вірою і впевненістю, що допомогти можливо. Навчалась в університеті на психолога, поки що не закінчила але теоретично ще встигаю отримати диплом якщо не зволікати і потрапити наприклад на найближче навчання КПТ через рік щоб стати психотерапевтом. Це знову ж таки гроші яких я не маю і не знаю як їх заробити. Думки про кар'єру це зараз швидше як світло в кінці тунелю, розумію що до цього ще далеко.
— Якщо підсумувати, то можливо зараз ключове і пріоритетне це знайти як отримувати дохід щоб забезпечити житло і базові потреби мої і дітей. Але як. Я зовсім не відчуваю в собі сил. І як зробити щоб стосунки не виснажували і пригнічували, а хоча б щоб в них було спокійно і безпечно. І я просто у відчаї і не знаю що з цим робити. В мене немає якихось суїцидальних думок, але от відчуття ступору, замкнутого кола, страх що буде гірше.
Звертаючись по допомогу я почуваюсь нікчемною і дурною. Але все ж маю надію почути щось, що допоможе рухатися далі.
Якщо говорити про ресурси. Я жива, мої діти живі, я ще маю цікавість до життя і сподіваюсь ще не раз бути щасливою. Маю якісь знання і досвід. Родину. Я хочу дбати про дітей і робити найкращі з можливих вибори, щоб забезпечити їх безпеку і благополуччя, і сподіваюсь впоратися і ще допомогти багатьом людям пережити труднощі.
Буду вдячна за будь-яку допомогу, підказку, підтримку, настанову.

психолог онлайн
Тетяна Штапова
цитата:
думаю про те щоб ще брати кредит на розвиток бізнесу, на навчання, на психотерапію, але не можу наважитися і боюся що зроблю ще гірше.
Перш чим брати, подумайте ЯК ВІДДАВАТИ!
цитата:
Зараз немаю доходів. Я дуже боюся піти на офлайн роботу. Є вакансії касира і продавця поблизу,
Ви би і хотіли мати фінанси і разом із тим боїтеся їх мати звичайною працею
Попробуйте розібратися із своїм власним самопротиріччям і ПІТИ працювати.
Все інше почне поступово "розсмоктуватися"!
Робіть кроки, бо за вас ніхто їх не зробить.
А якщо і зробить, то не в вашу користь.
Віри вам. Ви зумієте!
психолог онлайн
цитата:
Доброго вечора. Ваш страх виник не на пустому місці, враховуючи що маєте фінансові труднощі і не виходить знайти роботу.
цитата:
в мене є проблема з тим, щоб саме піти, почати, влаштуватися
Що поганого для Вас може відбуватись, якщо підете влаштовуватись на роботу?
цитата:
Робота онлайн лякає менше, є досвід, але зараз відправляла вже багато заявок і ніяких відгуків.
Як довго Ви займаєтесь пошуком он-лайн роботи?
цитата:
Також чоловік колись в конфлікті погрожував що не віддасть мені дітей. Це була маніпуляція, але мені страшно. Чи має він таке право і чи робитиме він таке в реальній ситуації я не знаю.
Якщо припустити, що чоловік зможе забрати у Вас дітей, він буде справлятись з їх вихованням, враховуючи наступне?
цитата:
він може спокійно будувати свою кар'єру бо може покластися на мене в плані догляду за дітьми, працювати з повною зайнятістю, їздити у відрядження і робити що треба
цитата:
До своїх батьків переїхати жити теоретично можна, є місце в домі, але. Я цього не хочу і боюся бо в дитинстві батько розбещував мене і я переживаю про безпеку своїх дітей, хоча мої батьки вже старі але немає ні довіри ні бажання спілкуватися, ні готовності просити допомоги.
Дуже Вам співчуваю, що Ви пережили такий досвід з батьком. Ваше небажання з ним спілкуватись цілком зрозуміле. Такі чоловіки можуть і в досить похилому віці займатись розбещенням дітей. Залишати його наодинці з дітьми дійсно небезпечно.
цитата:
Звертаючись по допомогу я почуваюсь нікчемною і дурною.
Ви могли так себе почувати, коли в дитинстві звертались до батьків за допомогою і отримували від них негативну реакцію або ігнорування. Але це не означає, що інші люди, які можуть Вам допомогти, будуть поводити себе аналогічно.
Ваше звернення тут виглядає грамотно оформленим та структурованим. У Вас декілька запитів одночасно, питань багато, і більшість їх не вирішити у форматі форуму. Але тим не менш Ви можете взяти для себе щось корисне з відповідей чи відчути підтримку. Ваш лист - це турбота про себе, яка викликає повагу.
Відредаговано автором 05-09-2024 21:12:05
психолог онлайн
Прочитавши ваш запит, я збилась з ліку скільки разів прозвучало слово страх. Для того, щоб наважитись змінити життя вам потрібні сили. Але поки що ви їх всі віддаєте страхам. Ви наразі заручник власних переживань з приводу негативних прогнозів майбутнього. Безліч раз прокручуєте в голові сценарії невдач. Страждаєте, знесилюєте себе ж і так по колу. Моя вам порада: налажайте. Навмисне. От, візьміть і прийміть рішення: піти на співбесіду і провалити її.. чи піти на п'ять співбесід і провалити їх. Це дасть вам відчуття свободи, рішучості і розуміння того, що рішення - за вами. Сценарій пишете -ви! Наша психіка може змінюватися тільки в результаті дій. Інакше не буває.
А якщо моя пропозиція все ж видається занадто екстремальною, то спробуйте змінити рутину: інше місце прогулянки з дітьми, інше меню, інший магазин. Нові звички..Байдуже. Вам як повітря потрібно повернути відчуття контролю над власним життям. Хай на початку це буде мінімум, але це дасть надію розірвати це замкнуте коло і отримати хоч трохи ресурсу.. І пам'ятайте: більшість наших страхів живуть виключно в нашій уяві і нічого спільного з реальністю не мають. І потім, стільки часу з собою боротись? Ви сильніші ніж вам здається::smile::